Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Amke
Hallo allemaal!
Mijn naam is Amke en samen met mijn vriend gaan wij November 2006 Florida ontdekken. Ja, wij zijn wat Florida betreft nog "groentjes"! Als er iemand is die nog tips heeft wat betreft een must-see of must-do, stuur mij aub een berichtje! Wat betreft goedkope overnachtingen heb ik al veel op het forum kunnen vinden. Erg handig! We hebben er zin in!
Groetjes, Amke
Hallo allemaal!
Mijn naam is Amke en samen met mijn vriend gaan wij November 2006 Florida ontdekken. Ja, wij zijn wat Florida betreft nog "groentjes"! Als er iemand is die nog tips heeft wat betreft een must-see of must-do, stuur mij aub een berichtje! Wat betreft goedkope overnachtingen heb ik al veel op het forum kunnen vinden. Erg handig! We hebben er zin in!
Groetjes, Amke
Amke, lees maar eens:
http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077
MVG
A3
Als er iemand is die nog tips heeft wat betreft een must-see of must-do, stuur mij aub een berichtje!
Liever nog gewoon via het Forum, dan hebben we er allemaal wat aan :)
De beste tip die ik je kan geven is: lees reisverslagen! Je kan ook een printversie maken (via de balk bovenaan het scherm):
http://img95.imageshack.us/img95/2389/printversiemv3.png (http://imageshack.us)
Kun je het lekker op de bank lezen...
Maar eigenlijk allereerst hartelijk welkom op dit forum !!
En als je tips wil hebben, zul je toch iets meer moeten vertellen over jullie voorkeuren en interesses.
Ook hoe je gaat en waarheen.
Eric
Hallo Eric,
Wij vliegen heen en terug op Miami. De overnachting aan het begin en eind hebben we reeds geregeld. We hebben voor de periode (2 weken) een huurauto, dus vervoer is geen probleem. We houden van afwisseling en zeker niet alle dagen strand. Dus enkele dagen tussendoor natuurlijk wel! Heb je toevallig ervaring met het "grote bos" wat in het noorden ligt? Lijtk me erg mooi om door te wandelen. En ik hoor heel verschillende verhalen over de Everglades. Wat is jouw mening hierover? Vast bedankt! Amke
Hoi Amke,
Wij gaan ook voor het eerst naar Florida ( dus ook groentjes :mrgreen: )
Ik heb inderdaad heeeeeeeel veel van het forum afgehaalt en dat doe ik nog steeds.
Je moet blijven lezen dan onthoudt je het meest en anders moet je net als ik een word document aan maken en daar alles in opslaan(Njit had iets anders daarvoor(weet niet meer hoe het heet) maar dat zal hij ongetwijfelt je willen vertellen als je dat zou willen)
Dus hartelijk welkom hier en veel leesplezier.
Groetekes Monique
Hallo Eric,
Wij vliegen heen en terug op Miami. De overnachting aan het begin en eind hebben we reeds geregeld. We hebben voor de periode (2 weken) een huurauto, dus vervoer is geen probleem. We houden van afwisseling en zeker niet alle dagen strand. Dus enkele dagen tussendoor natuurlijk wel! Heb je toevallig ervaring met het "grote bos" wat in het noorden ligt? Lijtk me erg mooi om door te wandelen. En ik hoor heel verschillende verhalen over de Everglades. Wat is jouw mening hierover? Vast bedankt! Amke
wij vliegen ook op Miami en gaan 12 dagen, hebben ook een huurauto en onze mini rondreis ziet er als volgt uit:
1 aankomst overnachting Miami airport
2/3/4 Key-West
4/5/6 Everglades
6/7/8/Naples
8/9/10/11/12 Miami
en dan heb je in een hele korte periode toch wat gezien!!
Succes met verder zoeken..........
groetekes Monique
Je moet blijven lezen dan onthoudt je het meest en anders moet je net als ik een word document aan maken en daar alles in opslaan(Njit had iets anders daarvoor(weet niet meer hoe het heet) maar dat zal hij ongetwijfelt je willen vertellen als je dat zou willen)
Zelf gebruik ik voor dit soort lijstjes Writely (www.writely.com).
Voordeel is dat het online beschikbaar is (geen documentjes tussen thuis en werk heen en weer slepen), dat je documenten kunt delen en eventueel ook weer kunt exporteren naar Word-formaat..
Beste Amke,
De Everglades zijn beslist de moeite waard om te bezoeken.
Maar ik heb het idee, dat je niet zo heel veel weet over Florida, dus denk ik dat het een goed idee is om bij de boekhandel eerst een capitool gids over Florida te halen (of een andere) en eens te gaan kijken waar je heen wilt.
Een paar dagen Key West en een paar dagen Orlando zijn eigenlijk de plekken die je zeker niet mag missen.
Succes, Eric