PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Almereontour



Almereontour
03-10-06, 15:19
Hallo, Ik kom zoals je al begrijpt uit Almere. Het nieuwe land dus, net zoiets als Amerika.
Ik ben tot nu toe één keer in Florida geweest. Namelijk in Key West en ben toen ook naar de Everglades geweest.
Ben van plan aankomende zomervakantie Florida te bezoeken.

Mejel
03-10-06, 16:23
Ik kom ook uit Almere en heb dat nooit zo vergeleken met Amerika. Onze McDonalds is in ieder geval nooit zo groot als daar:grin:

Eric
03-10-06, 22:53
Hier nog een Almeerder, maar de overeenkomsten zijn gering hoor.....
Trouwens, de MacDrive hier is zeker net zo groot als die in Amerika, en ook de BK en KFC kunnen met Amerika wedijveren.
Wel is de service in Amerika wat beter, heb al een paar keer meer dan 10 minuten in de rij moeten staan hier.
Eric

Daan
04-10-06, 07:49
Dan moet je in almere-buiten komen :-\"

Welkom van nog een almeerder :lol:

Eric
04-10-06, 10:13
Als je het over de Mac in buiten hebt, die is echt een drama, vooral de MacDrive. Je kunt sneller even naar de Mac in Lelystad rijden, dan heb je waarschijnlijk je eten nog sneller.
Maar dit wordt wel erg off-topic.
Eric

bertvlug
07-10-06, 21:06
Als "mede Almeerder" wil ik ook nog even een duit in het zakje doen, heel leuk de Mc Drive in Almere Buiten, maar ik zou toch liever een "Checkers of een Taco Bell" hier in Almere zien, dan zouden we echt kunnen zeggen dat we een beetje op Amerika gaan lijken !

Eric
07-10-06, 22:31
Het begint een beetje een vreemd topic te worden, maar pratend over amerikaanse ketens in Holland, denk ik dat de meeste hier geen kans hebben.
Zelfs voor een Starbucks (behalve misschien in Amsterdam met al zijn toeristen) past denk ik niet in de Nederlandse cultuur.
Echter: begin een keten taco bell's en ik denk dat je best succes hebt, vooral omdat we nog niets vergelijkbaars hebben hier.
Eric

marisca
08-10-06, 08:45
Starbucks in Oberhausen loopt ook als een tierelier:)
Waarom niet in nederland?
Het word tijd voor een starbucks in Arnhem .
En de eerste vaste klant hebben ze al!:-\"

Gr van de starbucks freak:)

bono
08-10-06, 12:02
Nou moet eerlijk bekenen dat ik de Starbucks in London................
de mee neem koffie in z'n beker niet echt te drinken vond :???: :-k
Vond het slappe koffie................
Misschien wel erg smaak verschillend hier te lezen op het forum maar ja.............................ik gok het er op dat het in Florida strakies beter is dan wat ik in London heb gedronken daar.8-[

Groetekes Monique

P.S. Alemerontour leuk dat je ook ga volgend jaar zomer, lees ze verder en wacht met de burgers maar tot je in Florida bent, dan merk je volgend eric wel het verschil...........toch?????

marisca
08-10-06, 13:47
Nou ik hou absoluut niet van slappe koffie:o
Ik ken alleen lekkere koffie van starbucks , de rest van de koffie in amerika smaakt naar uilenzeik( zo noemen wij slappe koffie).
Vooral bij Pondarosa vind ik de koffie slap...
Gr marisca,

bono
08-10-06, 15:27
Nou ik hou absoluut niet van slappe koffie:o
Ik ken alleen lekkere koffie van starbucks , de rest van de koffie in amerika smaakt naar uilenzeik( zo noemen wij slappe koffie).
Vooral bij Pondarosa vind ik de koffie slap...
Gr marisca,

Kijk..............., ik ben nog nooit in Florida geweest en weet dus niet hoe de koffie er smaakt, het enige wat ik elke keer lees ofwel vaak lees is dat de koffie erg slap is en zoals marisca schrijft smaakt naar uilenzeik :x
Maar ja ik ga het zeker in Florida proberen en we proeven het wel...................toch:-\" 8-)

Groetekes Monique

Eric
08-10-06, 20:26
De koffie is tegenwoordig al een stuk beter als vroeger, toen het inderdaad niet echt te drinken was.
De Amerikaanse smaak is nou eenmaal anders dan de onze.
Koffie uit een Bravolor achtig type apparaat (zoals bv. bij Denny's, Waffle House, Dunkin Donuts en het merendeel van die ketens) is nog steeds een slap aftreksel van wat wij hier in Nederland koffie noemen, maar er zit verbetering in door de opkomst van ketens zoals Starbucks en Seatle's Best.
Vergeet niet dat ook hier in Europa grote smaakveschillen zijn, zo is een Italiaan ook niet gecharmeerd van een Hollands bakkie DE.
Eric

2lingmams
09-10-06, 20:27
Ben ik even blij dat ik geen koffie lust:?
Nee ik ga volgend jaar in WDW gewoon voor een cola met een overheerlijk vleugje chloor.

bono
10-10-06, 19:28
Nou eric,

Ik moet zeggen dat ik altijd mijn zonder cafiene drink en ook niet van sterke koffie hou.........................dus misschien is het daar toch een goed bakkie koffie voor mij???

Ik laat het wel weten als we terug zijn.

Groetekes Monique