PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: YoungJedi



YoungJedi
13-12-04, 18:00
Na een aantal familie vakanties in en rond Orlando, heb ik in 1997 een jaar in de Front Desk van Disney's Polynesian Resort mogen werken, recht tegenover de Magic Kingdom. Als buitenlandse Cast Member en stagiar van de Hotelschool woon je dan in Vista Way, Lake Buena Vista. Stel je voor: 2.000 studenten uit de hele wereld in een soort tropisch Center Parcs, compleet met zwembaden, tennisbanen e.d. Erg leuke tijd. Na een aantal jaren in NL, ga ik nu varen voor de Disney Cruise Line. Als Crew Member wordt mijn thuisbasis dus binnenkort Port Canaveral!
Wie weet kan ik deze of gene strax helpen met tips over DCL!

Ebelix
13-12-04, 20:09
Veel plezier en hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen het Disney gebeuren. :D

Daniel
13-12-04, 23:53
Welkom op het Florida Forum, YoungJedi!

Lijkt me wel gaaf op zo'n cruise line te werken. Doen zij andere plaatsen aan buiten de "standaard" plaatsen die zo'n beetje alle cruise lines aandoen?

Groeten,

Daniel

YoungJedi
16-12-04, 10:40
Doen zij andere plaatsen aan buiten de "standaard" plaatsen die zo'n beetje alle cruise lines aandoen?

Hallo Daniel,
DCL heeft verschillende vaarroutes. Inderdaad ook naar evergreens als Nassau, St. Maarten, Cozumel, St. Thomas en Grand Cayman. Daarnaast ook naar eigen Disney eiland in de Bahamas; Castaway Cay.
Komend voorjaar zal één van de schepen speciale cruises maken naar California, via Panamakanaal en Mexico, in het kader van 50 jarig bestaan van Disneyland California!