PDA

Bekijk Volledige Versie : Rustige dagen Disneyworld



Deborah
28-09-06, 21:05
Wij rijden op woensdag 1 november van Miami naar Orlando en zullen daar ongeveer een week verblijven. Vier parken willen we bezoeken en ik vroeg me af welke dagen het minst druk zijn. Verder heb ik er al eerder iets over gelezen maar kan het niet meer terug vinden. De parken die we willen bezoeken, naast het winkelen, zijn Magic Kingdom, Animal Kingdom, Discovery Cove en Sea World.

Alvast bedankt.

groeten,
Deborah

Njit
28-09-06, 22:18
Het is nooit exact te voorspellen wanneer het het drukst is. Deze (http://www.allearsnet.com/pl/attend.htm) site geeft het volgende lijstje:

Disney states:

The Lowest Attendance --


January (except New Year's Day) until just prior to Presidents' Week in February

The week following Labor Day until the week prior to Thanksgiving

The week following Thanksgiving until mid-December More Moderate Attendance:

After Presidents' week in February through early March
Late April through early June (except Memorial Day weekend)
Columbus Day Weekend (October)
The first part of Thanksgiving week
Highest Attendance:

Presidents' week in February
Mid March through Late April ("Spring Break")
Memorial Day weekend
Mid June through Labor Day
Thanksgiving Day and weekend
Christmas week through New Year's Day A recent inquiry of Disney regarding which days to visit which parks had the following response:

"During regular attendance periods, our parks tend to be the busiest on the following days:


Magic Kingdom: Monday, Thursday, and Saturday

Epcot: Tuesday and Friday

Disney-MGM Studios: Sunday and Wednesday

Disney's Animal Kingdom: Monday, Tuesday, Wednesday"

Deborah
29-09-06, 21:06
Hallo Njit,

Dit geeft al weer wat meer inzicht. Bedankt voor je info.

Groeten,
Deborah

Ferry77
30-03-15, 22:36
Volgens mij is het daar altijd wel erg druk. Wij gaan begin mei naar de parken waar het naar het schijnt het minste druk moet zijn in die tijd. Maar volgens mij bestaan daar geen rustige tijden

Njit
30-03-15, 22:41
Ferry, je reageert op een bericht uit 2006 :)

marjolijne
31-03-15, 09:16
En begin Mei is het zeker niet rustig, maar gemiddeld druk :D

Dehillies
31-03-15, 11:34
@njit, idd een oud draadje, maar ik heb deze link waarin de verwachtte drukte vermeld staat per park: http://www.thedibb.co.uk/forums/busy-day-guide.php?hours=04+2015

chili
31-03-15, 12:31
Wat een handige website! Gelukkig komen de crowd calenders die we tot nu toe hebben gezien aardig overeen :)

Ferry77
31-03-15, 15:02
Weet ik njit maar wou het onderwerp nieuw leven inblazen