PDA

Bekijk Volledige Versie : Jurassic Park



meisje
25-09-06, 10:38
Wie kan mij zeggen in welk park de attractie van Jurassic Park staat? Is dit een spannende attractie??

thanx
meisje

Eric
25-09-06, 10:56
Volgens mij in Universal Studios Hollywood.
Eric

meisje
25-09-06, 11:12
Echt??!!
en ik maar denken dat het in een park in orlando staat..:oops:

Is er dan een park waar iets met dino's is? of ben ik nu zo in de war:-k

meisje

marisca
25-09-06, 11:41
Universal orlando staat Jurrassic park ook !
In Hollywood heb ik hem voor het eerst gedaan in 1998, Really awesome!
Eric zit gewoon met jou te dollen!

meisje
25-09-06, 13:54
:twisted: :twisted: :twisted: GGRRRRR, Eric, das niet lief!!!![-X :wink:

waarom stuur je mij de verkeerde kant op? Had bijna geboekt voor Hollywood :smile: (grapje)

Marisca, dank je wel hoor!! Heel aardig van je:p

meisje

enzob
25-09-06, 14:09
Hij staat in Islands of Adventure in Orlando. het is een boottochtje die eindigt in een enorme splash!

Enzo

meisje
25-09-06, 14:26
ik heb even op de site gekeken. Ik dacht dat Universal alleen studio's had. Het wordt dan weer moeilijk kiezen naar welk park je moet gaan, naar de studio´s of naar Islands of Adventure...

Staan in Islands of Adventure voor het grote deel alleen snelle achtbanen en is het in de studio`s allemaal iets rustiger? Is er iemand die in beide parken is geweest ,vast wel!, en me een beetje wegwijs kan maken?

thanx
meisje

pascalbrouwers
25-09-06, 14:43
ik heb even op de site gekeken. Ik dacht dat Universal alleen studio's had. Het wordt dan weer moeilijk kiezen naar welk park je moet gaan, naar de studio´s of naar Islands of Adventure...

Staan in Islands of Adventure voor het grote deel alleen snelle achtbanen en is het in de studio`s allemaal iets rustiger? Is er iemand die in beide parken is geweest ,vast wel!, en me een beetje wegwijs kan maken?

thanx
meisje

Als je tijd hebt, zou ik zeker beide parken doen.
Trek er dan minimaal 2 dagen voor uit.

Ben je beperkt is een " hopper" ( zoiets als bij disney ) ook een optie.
Je kunt dan beide parken op 1 dag bezoeken.

Tegen een extra meerprijs kun je een Fastpass ticket kopen, waar je langs de lange wachtrijen kunt lopen.

Bij weinig tijd is dit wellicht een dure optie.

Ik weet niet wanneer jullie gaan.
Ga je in een periode dat het rustig in de parken is, heb je zo'n fastpass wellicht niet nodig.

Beide parken vind ik echter beslist de moeite waard.
Jurrassic park THE RIDE = geweldig.
De eerste keer heb ik hem gedaan in hollywood, vlg's mij was hij daar nog iets spectaculairder, echter dat weet ik niet meer zeker.
Wat natuurlijk ook kan, is na de eerte keer weet je wat je te wachten staat.

groetjes,
Pascal

FrankS
25-09-06, 16:15
Als je in een rustige periode gaat dan kun je de 2 parken in 1 dag afwerken. Je bent wel doodop na zo'n dag, maar wie gaat er nu naar deze parken om uit te rusten ;)

meisje
25-09-06, 19:06
bedankt voor je uitgebreide uitleg Pascal, wij gaan in november dus ik denk dat er dan niet zoveel wachttijd is...
Hebben er in iedergeval heel veel zin in!!

meisje

Dr. Phlox
26-09-06, 11:46
bedankt voor je uitgebreide uitleg Pascal, wij gaan in november dus ik denk dat er dan niet zoveel wachttijd is...
Hebben er in iedergeval heel veel zin in!!

meisje

Hoi Meisje,

Ben ook in november 2004 geweest. Kon de attracties meerdere keren achter elkaar doen. Bij de Duelling Dragons kon ik zelfs blijven zitten. Het is in iedergeval lekker rustig.
Grz
Dr. Phlox