PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Clarion Hotel Maingate, Kissimmee



Harold
22-09-06, 18:53
Is er iemand die ervring heeft met dit hotel, gelegen aan ' 7675 W Irlo Bronson Hwy, Kissimmee, FL 34747-8201'

Wij hebben het geboekt voor 4 nachten in december, vooral omdat het dicht bij alle parken ligt, maar ik heb er niet zo'n goed gevoel over, en ik lees nu net reviews op
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g34352-d88070-r5286711-Clarion_Hotel_Maingate-Kissimmee_Florida.html


en daar zitten meer negatieve reacties, dan positieve reacties tussen, en ik ben toch benieuwd naar reacties van landgenoten.


Groeten Harold

Eric
22-09-06, 22:20
Je moet de Amerikaanse reacties niet al te serieus nemen, al is het uiteraard wel goed vergelijkingsmateriaal.
Clarion is lid van een van de grootste ketens van Amerika, en ze bieden over het algemeen een prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik zou me niet al te veel zorgen maken.
Eric

deh78
23-09-06, 00:40
Wij hebben nog geen 3 weken geleden hier voor 5 dagen gelogeerd.
Fijn hotel niks te klagen leuke bar bij zwembad Tikibar.
Alleen het ontbijt is duur.

Dennis

Njit
23-09-06, 00:42
Alleen het ontbijt is duur.

Wat is duur? En zit er in de buurt een mogelijkheid om goedkoper te ontbijten?

pascalbrouwers
23-09-06, 00:47
Dit Hotel was voorheen een CourtYard by Marriot. Ik weet echter niet wanneer het is veranderd in Clarion.
Wij hebben dit jaar niet ver van dit hotel geslapen --> Nikki Bird, en ook dit is veranderd van naam.

Wij hebben in het courtYard 2 jaar achter elkaar geslapen. Ik was er toen super tevreden over. Grote kamers, kleine pool, goed ontbijt moest je toen wel extra voor betalen en kort bij de parken. Met de Auto is het tussen de 5 en 10 minuten rijden, beetje afhankelijk vh verkeer.

Net als wat Eric zegt ik zou mij er niet zo druk om maken. Meestal zijn de hotels wel goed in FL.

Vind dit bericht eigenlijk wel grappig. Ik heb het hotel maanden gezocht en niet kunnen vinden. Natuurlijk door de naams verandering. Ik wilde er dit jaar weer gaan slapen. Echter toen ik er s'morgens om 5:30 uur voorbij reed ( mijn dochtertje kon niet meer slapen) zag ik dat het van naam veranderd was.

Ben echter benieuwd hoe het hotel jullie zal bevallen.

Groet,
Pascal

deh78
23-09-06, 12:52
Wat is duur? En zit er in de buurt een mogelijkheid om goedkoper te ontbijten?

$8,- Dollar voor een kop koffie en paar snedes brood.
Mcdonalds zit gelijk rechts van het en hotel en een paar minuten rijden zit Burgerking.

Dennis

Guus
23-09-06, 13:24
Mcdonalds zit gelijk rechts van het en hotel en een paar minuten rijden zit Burgerking.

Mcdonald's en Burger King zijn inderdaad goedkoper, maar dan heb je, buiten heel veel calorieën, ook niets. En wat is nou $8,-. Met de huidige dollarkoers is dit ongeveer €6,-. Voor die prijs kun je in Nederland (buiten de deur) m.i. niet ontbijten.

pascalbrouwers
23-09-06, 15:19
Tegenover (ongeveer) ligt nog een pandorosa.
Ook daar kun je goed eten voor weinig geld.

Syllvia
20-04-08, 09:05
Hoi hoi,

Iemand al in dit hotel geweest:

Clarion Hotel Maingate http://www.usafunvacations.nl/assets/layout/star.gifhttp://www.usafunvacations.nl/assets/layout/star.gifhttp://www.usafunvacations.nl/assets/layout/star.gifhttp://www.usafunvacations.nl/assets/layout/half_star.gif

Ligt in kissemee, en ziet er op het plaatje wel leuk uit.

groetjes Sylvia

deh78
20-04-08, 11:49
Ik Heb er in 2006 3 nachten geslapen en ik ben dik tevreden over dit hotel.
Alles is goed geregeld alleen het ontbijt was peperduur kuin je beter buiten het hotel nuttigen.
je kunt voor alle pretparken en atracies kaarten bij hun kopen is een apart winkeltje voor.
Internet is draadloos en gratis en werkt goed.
Kamers zijn groot en schoon,stond ook een koelkast.
Naast het hotel zit een BBQ-zaakje waar je lekker Spareribs kunt eten,je krijgt van het hotel coupons.
Veel plezier daar.

Dennis

pascalbrouwers
20-04-08, 13:33
Wij zijn er al een aantal keren geweest. MAAR dat is al HEEL lang geleden. Toen hoorde het nog bij de marriot keten. Destijds was het en heel goed hotel. Grote kamers, grote bedden. klein zwembad. Gunstig t.o.v. de parken. Al met al destijds en goede keuze. Maar toenwas en nog niet internet aar je alles kunt vergelijken en meningen vragen. Geboekt via de traditionele manier --> het reisbureau

Wij komen er nog ieder jaar wel en paar keer langs. En iedere keer kijken we ernaar, en komen goede herinneringen boven. Als de prijs goed is, kun je het natuurlijk proberen. In orlando een slecht hotel, heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.

Pascal

debrinus
26-03-11, 21:34
Ik ga samen met mijn vriend 9 dagen naar dit hotel aan 7675 West Irlo Bronson Highway in september dit jaar.
Wie heeft leuke of minder leuke ervaringen met dit hotel?
Ik heb ook gelezen dat ze in dit hotel tickets voor de parken verkopen heeft iemand hier ervaring mee? Zijn ze voordelig en betrouwbaar? Wat zijn lekkere restaurants in de omgeving?
Hoor graag van jullie!

Teleton
26-03-11, 23:06
Ik ga samen met mijn vriend 9 dagen naar dit hotel aan 7675 West Irlo Bronson Highway in september dit jaar.
Wie heeft leuke of minder leuke ervaringen met dit hotel?Hier is al een topic over.
<<Moderator Michael66: Thanx voor het opzoeken. Ik heb deze vraag dan ook aan dat topic toegevoegd.>>
Ik heb ook gelezen dat ze in dit hotel tickets voor de parken verkopen heeft iemand hier ervaring mee? Zijn ze voordelig en betrouwbaar? Over het kopen van tickets is al veel geschreven op dit forum. Misschien hier (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=9158)eerst even kijken, doorlezen en dan, als het nodig is nog even in het betreffende topic doorvragen?
Wat zijn lekkere restaurants in de omgeving? Over restaurants zijn ook al heel wat topics geschreven. Probeer deze met de zoekfunctie zelf eerst eens te vinden. In zijn algemeenheid kan je zeggen dat het aan de 192 barst van de restaurants, voor ieders smaak en portemonnee is er wel iets te vinden.

natascha666
07-12-11, 21:03
en hier ons hotel waar het het eerst verbleven; 3 nachtjes!:-)

Clarion Maingate Orlando aan de Irl Bronson HW.
Ligging was ideaal, (denny's naast de deur, golden coral en sizzlers aan de overkant van de straat plus aan de andere kant naast de deur een steakhouse maar daar zijn we niet geraakt) ook goed te vinden want door wat vertragingen arriveerden we om 12 uur snacht us tijd in het hotel.

Hotel is een mooi basic hotel, geen overbodige luxe wat ook niet nodig is want meestal ben je daar om de parken te bezoeken :grin:

Grote ruime, schone kamers met airco en een nette badkamer! (lekker bedden)
Koelkast, magnetron en tv (die wel net klonk of hij elk moment op kon stijgen :wink:) Geen last van andere gasten.

Ontbijt was wat minder maar was ook maar 3,- dollar maar de lieve meneer die de wafels voor je bakt maakt alles goed!

Er is ook een bar/restaurant bij dus wel lekker als je savonds nog wat wilt drinken.

Gratis wifi maar je kunt ook gratis gebruik maken van de computers in de loby.

Zeker een aanrader als middenklasser hotel.
http://img69.imageshack.us/img69/5153/dsc00619vw.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/69/dsc00619vw.jpg/)

Syllvia
08-12-11, 09:34
Hee dat is leuk om te horen, heb er al eens naar gekeken want de prijs is ook gunstig:)
Waarschijnlijk gaan we hier nu naar toe de volgende keer:)

knaapje
08-12-11, 12:29
.......want de prijs is ook gunstig............

Let er wel op dat ze een resort fee berekenen.

Knaapje

natascha666
08-12-11, 19:38
Ja das waar, maar dat was niet schokkend hoor, dacht 3,50 dollar per dag :)

Syllvia
09-12-11, 10:41
goed om te weten maar 3,50 is wel weinig:)

natascha666
09-12-11, 10:42
zal als de visa afschrift binnen is anders nog ff kijken hoeveel precies....:)

knaapje
09-12-11, 12:03
Op je visa zie je toch alleen een eindbedrag?
Je hebt toch een nota gekregen toen je uitcheckte?

Overigens ik zie op de boekingssites voor dit hotel bedragen tussen de $ 2,50 p.p. en $ 7,50 p.k voorbij komen.

Het valt hier dan wel mee, maar ik zag er tussen een tussen ( een ***, wat nogal goedkoop te boeken was, maar weet niet meer welke) waar zo'n $ 15 p.k.p.n. berekend werd.
Toch om rekening mee te houden.

Knaapje.

Edit: Gevonden!

Clarion resort and waterpark Kissimmee 3 sterren $ 16,95 p.k.p.n. ($15 plus 13% tax)resort fee.
Denk je goedkoop een 3 sterren accommodatie te hebben.

natascha666
09-12-11, 12:55
Klopt maar die ligt niet bij mij thuis;)

Scooby
15-05-16, 21:28
Clarion hotel maingate heet tegenwoordig comfortinn maingate, zag ik.
Wij zijn ons alvast aan het orienteren voor een lange vakantie in agustus/september 2018.
Zijn er mensen die er de laatste jaren zijn geweest?
De reacties die ik lees zijn nog van 6-10 jaar geleden.
Is het (nog) geschikt voor een gezin met twee kinderen van 8 en 10.
Wij zijn er in 2003 geweest met onze huwelijksreis, en vonden het op zich wel een geschikt hotel.
Alleen was er toen nog geen internet. Onbijt was toen niet inbegrepen en ik lees dat dit er nu wel bij in zit.
In principe zullen wij het alleen gebruiken om te overnachten en van onze rustdagen te gaan genieten.
De locatie vonden wij toendertijd top omdat aan de West Irlo Bronson higway heel veel te zien/doen was.
Lekkere restaurants, mooie minigolf banen en winkels. En natuurlijk de afstand tot disney world.
Als iemand andere mooie suggesties heeft voor hotelovernachtingen hoor ik het graag. Je ziet op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Alvast dank voor jullie reacties.

Fleurida
15-05-16, 22:27
Hallo, als ik jullie was nam ik een villa of een condo. Heb je lekker de ruimte voor jezelf en je kinderen. En lekker zwemmen in je eigen zwembad is ook niet verkeerd. Als je een beetje zoekt zijn er ook nog die een gameroom hebben. In de link staat allerlei accomodatie. Veel plezier met zoeken en de voorpret.
https://www.homeaway.nl/search/verenigde-staten/kissimmee/regio:696/minSleeps/4/@28.315754101568135,-81.50517344135858,28.35292350819335,-81.44509195942499,13z?view=l

Scooby
16-05-16, 00:05
Hallo, als ik jullie was nam ik een villa of een condo. Heb je lekker de ruimte voor jezelf en je kinderen. En lekker zwemmen in je eigen zwembad is ook niet verkeerd. Als je een beetje zoekt zijn er ook nog die een gameroom hebben. In de link staat allerlei accomodatie. Veel plezier met zoeken en de voorpret.
https://www.homeaway.nl/search/verenigde-staten/kissimmee/regio:696/minSleeps/4/@28.315754101568135,-81.50517344135858,28.35292350819335,-81.44509195942499,13z?view=l

Bedankt voor je reactie.
Daar twijfelen we inderdaad ook nog aan.
Ons eerste plan was om eerst 2 weken een hotel te nemen in kissimmee en daarna nog 2 weken in de buurt van Orlando.
In de eerste weken zitten we dan dichterbij disney en de laatste weken dichterbij universal, seeworld enz.
Ik ga zeker even alle villas van jouw link bij langs.
Gelukkig duurt het nog even en hebben we nog de tijd.
We doen dit niet jaarlijks en gaan graag goed voorbereid op pad.
Ik heb al heel veel goede tips gelezen op dit forum.
We zijn er alleen nog niet uit of we zelf alles "los" gaan boeken, of dat we dit door een reisbureau laten doen.
Het zal misschien wel wat in prijs schelen, maar ik hou er zelf wel van dat je altijd op iemand terug kan vallen als er wat is.
Maar dat is wellicht voer voor een andere topic. :-)
En er is zoveel aanbod in vliegreis, hotel, huurauto enz dat je inderdaad wel eens het bekende bos niet meer ziet.

Fleurida
16-05-16, 00:47
Je kunt ook twee villa's nemen. Even naar Walmart of een andere supermarkt en je bent van alle gemakken voorzien. Scheelt ook weer als je thuis ontbijt. Als je eens wat vakantieblogs leest krijg je vanzelf wel een idee. Je hebt nog wel even de tijd :cool:Veel plezier met je zoektocht.

Scooby
09-07-16, 20:30
Je kunt ook twee villa's nemen. Even naar Walmart of een andere supermarkt en je bent van alle gemakken voorzien. Scheelt ook weer als je thuis ontbijt. Als je eens wat vakantieblogs leest krijg je vanzelf wel een idee. Je hebt nog wel even de tijd :cool:Veel plezier met je zoektocht.

Ondertussen alweer een paar weekjes verder en toch besloten om in hotels te verblijven.
Gezien de planning zullen wij weinig in het hotel verblijven, omdat we de meeste dagen in de (pret)parken lopen. En voor het zwemmen gaan we wel naar de 4 waterparken. Bij de hotels die we hebben gevonden, is het "ontbijt" inbegrepen of de kamer is voorzien van een kitchenette.
Bedankt iig voor je reactie en misschien gaan we een volgende trip naar florida wel in een vila.