PDA

Bekijk Volledige Versie : Miami: Beroemde mensen



heikje
14-08-06, 14:07
Wie van jullie heeft ook bekende mensen tegen gekomen? En toevallig ook een fotootje getrokken?

Want ik denk zo in miami kan toch nie anders dan dat daar bekende gezichten rondlopen?? Niet?

groetjes

marisca
14-08-06, 14:18
Ik heb ooit katja schuurman daar gezien met haar vriend op Mco.
En die grote man van de venz reclame zat ooit eerste klas bij Martinair op de weg naar Los angeles.
Maar dat zijn geen Amerikanen.

Dan zou je ook meer kans moeten maken op de rodeo drive in Beverly hills maar ik zag daar alleen een hele mooie kanarie gele Bentley.
Maar geen Famous people helaas.


Ooit 8 jaar geleden in Las-Vegas heb ik een foto van Brandy mogen maken ze stond toen in Motown Cafe haar cd te promoten.
Ik kende haar toen nog niet eens.
Maar iedereen zat zo wild achter haar aan te rennen met camera's dat er een belletje bij mij ging ringelen.

8) 8) 8)

Bij de Opening ( 98 ) van het Bellagio Hotel in las-vegas heb ik Don Johnson een hand gegeven.
Er liepen toen vele belangrijke mensen over de rode loper maar niet die ik verder kende.
Gr maris

Nicole
14-08-06, 15:11
Er lag bij de bioscoop bij dowtown disney de rode loper uit. Wij dus maar even blijven staan. Er beelk een boybandje te komen B5. Is onder het americaanse publiek aardig bekent. We hebben aardig wat decedente mensen gezien. Gala jurken en alles. We hebben dus maar raak geschoten met onze fototoestel en nu maar afwachten of er wat bekent bij zit. Geen idee. :lol: :lol:
Wel hebben we even op internet gekregen naar B5 en ja daar hebben we nu ook een fototje van.

Nicole

Michael66
15-08-06, 17:46
Ga met zo'n boottochtje mee en grote kans dat je op Star Island bekende VS'ers zult zien.
Shaquille O'Neal (wie?) staat erom bekend dat hij graag naar de toeristen zwaait als hij aan/in zijn zwembadje ligt.

pyca
30-08-06, 12:23
Ja in 1978 :lol: ...... Ik was toen 13 en met mijn ouders op rondreis in de USA, in New York bezochten we de Radio City Music Hall, en de manager van Alice Cooper(leeft ie nog? :wink:)kwam op ons af met in zijn kielzog, de "famous one himself" Of wij hem kenden en een hand wilden geven, nou mijn broer en ik kenden hem wel maar vond hem vreselijk eng, dus dat aanbod hebben we maar afeslagen :lol:

Anthonie
22-09-06, 18:31
Hoi
Beroemde mensen woner er genoeg, alleen kun je niet zomaar langs hun huizen oplopen, de meeste wonen namelijk op Star Island en Fischer Island.Hier kun je langs varen met 1 van de vele boten bij Bayside.Op deze boten vertellen ze ook wie er in welk huis woont.

http://www.islandqueencruises.com/i/gallery/sightseeing-big-7.jpg

Groeten en alvast veel plezier.

Anthonie

Link Island Queen (http://www.islandqueencruises.com/indexf.htm)

Eric
22-09-06, 22:22
En als je dat doet, ga dan met de Island Queen vanaf inderdaad Bayside, en niet met de Blaster. Die is wel spectaculairder, maar je ziet meer vanaf de Island Queen (of een van de zusterschepen)
Eric

LSL
06-11-07, 20:47
Beste mensen, heeft er iemand tips waar je in Miami beroemdheden of hun huizen kunt zien ? Ik heb iets gelezen van een georganiseerde tour maar misschien is het op eigen houtje (met de auto) ook wel te doen en zo ja, zijn er plannetjes te vinden ?

Alvast bedankt!

Eric
06-11-07, 21:41
Vanaf Miami Bayside vertrekken diverse boottochten langs de huizen van de Rich & Famous.
Je kunt kiezen uit allerlei verschillende vaartuigen, vanaf een piratenschip via een rondvaartboot tot een oversized speedboot.
Eric

Harold
07-11-07, 14:56
ja idd bij Bayside, genoeg standjes waar je zo'n boottocht kunt boeken!
hebben wij vorig jaar ook gedaan, kostte toen $19. zit je een uur op de boot, leuke tocht langs Star Island; WAT EEN HUIZEN!! aan boord vertelt de kapitein van wie welk huis is en andere leuke wetenswaardigheden.

Met de auto hebben wij een aantal jaar geleden geprobeerd op Star Island te komen, maar dat kan niet.. haha je wordt tegen gehouden door Security bij een slagboom#-o

groet,
Harold

Michael66
08-11-07, 06:08
Basketballer Shaquille O'Neal is eigenaar van het grootste perceel op Star Island. Hij schijnt het leuk te vinden om vanuit zij grote zwembad naar de touristen te zwaaien .... dus wie weet ....

Have fun!

Natasja L.
08-11-07, 10:38
Wij hebben 14 jaar geleden ook zo'n boottour gedaan. Ik zie het meer als een boottocht langs luxe huizen. Wij hebben toen ook geen 'beroemdheden' gezien. Ik had dat ook niet echt verwacht. Ik denk niet dat de 'celebs van Star Island' staan te springen om de boten volgeladen met toeristen te staan toezwaaien. Als ze er al zijn tenminste; de meeste hebben meerdere huizen of zijn aan het werk (op tournee of weg voor een filmopname) en zijn dus niet altijd in Miami te vinden.

Mijn tip is om een terrasje te pakken op Ocean Drive en lekker aan de cocktails gaat. Als je er een tijdje zit, zie je vast wel een bekende zanger/acteur/tv-persoonlijkheid voorbij komen. Je moet gewoon wat geduld hebben. Ik had natuurlijk liever Enrique Iglesias voorbij zien komen, maar de celeb die wij 'gespot' hebben, was Ruby Wax. Ze is trouwens erg aardig!

http://farm3.static.flickr.com/2393/1914655843_c7e39148db_m.jpg http://farm3.static.flickr.com/2380/1914644743_ce040b212b_m.jpg

moniqueo
27-12-07, 21:32
Ik weet niet of het nog kan maar jaaaaren geleden (ong. 10 jaar terug) zijn wij gewoon zelf Star Island opgereden. Je komt bij een gate waar je dan je paspoort/rijbewijs moet laten zien en dan kan je het eiland rond. Je mag alleen nergens stil gaan staan van de security.
Leuk is dan natuurlijk wel om eerst een boottochtje of zo te maken langs star Island zodat je een beetje weet wie waar woont.

Monique

Njit
27-12-07, 21:44
Op Wiki staat hetzelfde: http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Island_(Florida)


Though it is a public neighborhood, like many of the wealthier neighborhoods in the greater Miami area Star Island has a guard house at its entrance, giving it the illusion of being an exclusive, private area. However, anyone can enter after stopping at the gate.

Dus gewoon brutaal bij de poort aankloppen :) Leuke tip!

Anthonie
02-01-08, 09:44
Hallo Oma

Hierbij een foto van het huis van Don Johnson

http://farm1.static.flickr.com/34/123718980_7e3e19a489.jpg?v=0

Groeten Anthonie

Chicco68
20-05-08, 14:01
Wij zijn van plan om op 11 oktober 2008 met Duck Tours mee te gaan voor een rondrit, echter als ik op hun site kijk staat er dat je het beste kunt reserveren. Als ik dit echter wil doen is dat op die datum (nog) niet mogelijk.
Weet iemand of het noodzakelijk is om Duck Tours vantevoren te reserveren en is het misschien iemand bekend of men meerdere keren per dag de tour doet?

Michael66
20-05-08, 14:31
Momenteel varen ze drie keer per dag: 11.00u, 13.00u en 15.00u. Maar dat aantal en de tijden kunnen per seizoen veranderen.

Als je zeker wilt zijn van een bepaalde vertrektijd zou ik het wel vantevoren reserveren. Via de website kan dat tot ca. een week vooruit.

LSL
20-05-08, 23:06
Nog even aanvullen dat de toegang tot de Star Islands met de eigen auto nog steeds kan. Gewoon even stoppen aan de slagboom en zeggen dat je even een tourtje komt maken op het eiland. Ze noteren dan je nummerplaat en zeggen dat je niet mag stoppen en uitstappen. Foto's nemen vanuit de auto mag wel.
Veel zie je echter niet, vaak zie je enkel de oprijlaan met tuiniers aan het werk.

ilssse
01-06-08, 22:50
Die tour van ducktours is 32 dollar per persoon lees ik net...
Vaar je dan ook langs de huizen van de sterren??
Ziet er wel leuk uit!!

Michael66
01-06-08, 23:09
Vaar je dan ook langs de huizen van de sterren??Volgens de website (http://www.ducktoursmiami.com/pages/the_show.htm) wel:

Tours Include:
South Beach, Art Deco District, Fisher Island, Millionaire's Row, Homes of the Rich & Famous and much more . . .

Dr. Phlox
11-06-08, 13:52
Heb nog een alternatief gevonden voor Duck Tours.
http://www.affiliate.viator.com/brochure/product_show.jsp?ID=1010&PRODUCTID=1016&CODE=225512&AUID=1422
Hij is wel wat duurder, maar duurt ook bijna 6 - 7 uur.
Grz
Ton

Chicco68
24-08-08, 20:06
Mmmmm ik zie nu dat je t/m 31/8/2008 kunt boeken bij Ducktours. Zover ik heb kunnen zien kun je iedere keer maximaal 10 dgn vantevoren boeken.
Nu is echter mijn vraag..... heeft er iemand ervaring met het reserveren bij Ducktours en krijg je de tickets dan thuisgestuurd of kun je ze terplaatse ophalen?
Want, zou je ze thuis krijgen vraag ik me af of die 10 dgn vantevoren wel voldoende is.....

fatma30
26-08-08, 12:25
Wij hebben de keuze gemaakt om met "Island Queen Cruises" een tour te maken door o.a. de haven, Star Island, Fisher Island, Miami Skyline. (is allemaal in een tocht te zien) Via het hotel een kortingsbon gekregen van 5 dollar pp. Ducktour stond ons niet aan en hadden er geen goed gevoel bij. Bij "Island Queen Cruises" ruim 2,5 uur aan boord geweest met goede en volledige uitleg. Ze bleven op verzoek enkele minuten stil liggen indien gewenst. Bij terugkomst in de haven kregen we nog een voucher om met 20% korting bij "Hooters" te gaan eten. (Ligt ook aan de haven maar is geen verplichting naturlijk) Tevens is er van alles te doen aan de haven. Live-muziek, winkeltje, shows e.d.
Veel plezier.
Fatma

Dexter
12-03-10, 12:49
Heb ook een tour genomen vanaf Bayide, niets gereserveerd, maar er liggen daar inderdaad genoeg boten om dit spontaan te doen.
Rondvaart langs de celebrity huizen was leuk, alhoewel ik soms twijfelde of de guide de info over wie waar woonde niet uit zijn duim zoog. Hij bracht het wel heel leuk:razz:.

Heb zelf ook voor de slagboom bij Star island gestaan:razz: maar wist ook niet dat je gewoon door kon rijden als je je aanmeldde..:|

Mindcrash
01-06-10, 17:33
Wil je ze echt van dichtbij bekijken , dan moet je over dag over het strand lopen bij South beach parallel aan ocean drive. En in de namiddag en avond over oceandrive lopen. en je hoeft dan niet te zoeken, want is er iemand bekends dan staan er wel 15/20 papparazi omheen.

bas&manon
03-06-10, 10:13
Wij hebben chris garver gezien bij love&hate tattoo

van der Steen
03-06-10, 12:45
Wij hebben chris garver gezien bij love&hate tattoo

die is daar zeer regelmatig.....

marjoleinenrick
22-07-10, 11:23
Zijn er ook andere manieren dan Ducktours om die sterren en dat eiland te zien vanaf een boot?
En hoeveel kost dat ongeveer?
Bij ducktours gaan hun schema maar t/m eind augustus, dus voor september is het voor ons nog onduidelijk.

Moet je dit soort boottochten trouwens altijd reserveren of kan je ook gewoon zo erheen?

JKG
22-07-10, 12:49
Met Ducktours ga je geen sterren zien, je vaart langs Star Island, maar wil niet zeggen dat ze in de tuin liggen. Meer kans gewoon op straat rondom Ocean Drive en de straten er omheen.

JvG
23-07-10, 21:27
Wij logeerden in 2008 in het hotel Four Points by Sheraton. Verderop naast het Days Inn staat een hoog wit gebouw met een rond dak. Op MTV heb ik verschillende keren gezien dat Brooke Hogan, de dochter van Hulk, hier woond en dat Hulk zelf ook regelmatig daar aanwezig is. Overigens (lijkt het) ligt Brooke, die zangeres van beroep is, regelmatig voor dat gebouw op het strand. Misschien niet voor iedereen interessant, maar toch ;)

JKG
24-07-10, 22:58
De zender VH1 had voor het programma Brooke Knows Best, een penthouse gehuurd in South Beach.. weet niet of ze nog steeds nu in Miami Beach woont, want de show is inmiddels afgelopen. Hulk Hogan zelf is opgegroeid in Florida (Tampa). Volgens mij woont de rest nu in Clearwater, maar Hulk Hogan en z'n vrouw zijn van elkaar gescheiden.

sonja
25-07-10, 11:08
Volgens mij woont de rest nu in Clearwater, maar Hulk Hogan en z'n vrouw zijn van elkaar gescheiden.

Klopt, als je in Clearwater de tour maakt met Little Toot vaar je er langs, de bemanning wijst zijn stulpje:roll: aan.

Milla
25-07-10, 18:03
Op Twitter lees je dat Brooke nog gewoon in Miami woont. Heb wel een aflevering gezien waarin ze de villa van Hulks ex lieten zien die in Clearwater woont nu.

Mindcrash
29-07-10, 09:38
@JvG;
Ik zie net op google maps dat ons hotel " ocean spray" daar nog geen 50 meter vanaf ligt. Wij hadden onze huurauto bij hun voor de deur staan.
Maar volgens mij hebben wij haar wel gezien, maar dat was op south beach. maar dat was moeilijk te zien omdat er 25+ papparazzi omheen stond.

hooligirl1985
15-08-10, 09:31
Wij hebben Ami James en Chris Nunez gezien.