PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Bert Vlug



bertvlug
21-09-06, 07:57
Beste Forum leden,

Ik kijk vaak op het Florida forum en dacht bij mezelf "het wordt nu ook maar eens tijd om me voor te stellen".

Mijn naam is Bert Vlug, 44 jaar oud, getrouwd en vader van twee zoons, 20 en 21 jaar oud. De afgelopen 25 jaar ben ik meerdere keren in de U.S.A. geweest, bijna altijd alleen maar een auto gehuurd en rondgereisd, waarvan alle keren in ieder geval een paar dagen in Florida. Het begon als 19 jarige toen ik een paar maanden bij Familie in Atlanta gewoond heb. Ik ben in die periode met een Amerikaan in Florida geweest en ben toen gepakt door het "Florida virus". In 1994 met het hele gezin 3 weken in Florida gezeten (Kissimmee) en sindsdien gemiddeld 1 x in de twee a drie jaar terug geweest (het blijft per slot van rekening kostbaar).

Ook dit jaar ga ik weer naar Amerika, maar nu alleen met mijn oudste zoon. We beginnen weer in Atlanta om de familie even te bezoeken, vervolgens gaan we naar Charleston (South Carolina). Omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de Amerikaanse burgeroorlog wil ik nu wel eens een keer de plek bezoeken waar het allemaal begonnen is, nl Fort Sumter in Charleston.
Vanaf Charleston gaan we via de kust van Georgia (waar ook het nodige het bekijken waard is) naar Florida, we gaan in ieder geval naar St. Augustine en zullen eindigen in (hoe kan het ook anders) Orlando. Het grappige van deze trip zal zijn dat in het verleden de nadruk altijd op pretparken, zee en zwembaden lag, dit keer zal het meer op het "nachtleven" gericht zijn, wat wil je ook met een zoon van 21.
Tot zo ver een kort beeld van mezelf, wie weet tot ziens in komende discussies.

Eric
21-09-06, 09:28
Hallo Bert, welkom op het forum.
Dat ziet er leuk uit, dat tripje wat je gaat maken, ik heb afgelopen zomer vrijwel dezelfde trip gemaakt, ook begonnen in Atlanta en toen via Chattanooga, Asheville naar Charleston. Wij zijn ook naar Fort Sumter geweest, erg interessant, maar bezoek ook het daar liggende vliegdekschip aan de overkant, ze verkopen combitickets.
Als je eerst naar het vliegdekschip gaat, kun je ook daarvandaan met een bootje naar Fort Sumter. (Let onderweg op, vaak spot je dolfijnen)
Vandaar zou ik ook zeker naar Savannah gaan, een heel mooie stad.
Ook wij zijn geeindigd in Orlando.
Succes met je trip,
Eric

bertvlug
21-09-06, 09:45
Beste Eric,

Hartelijk dank voor je reactie, dat is nog eens informatie waar ik iets aan heb !!

Groetjes,
Bert