PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Raq

raqmac
20-09-06, 13:48
Hai, ik ben Raq en ik ben 30 jaar. Ik ben tot nu toe pas 2x naar Florida geweest en ik vond het fantastisch. Wil graag zomer 2007 weer gaan. Eerste keer was ik 15 en was ik met m'n familie. 2e keer was 2 jaar geleden met m'n vriend (die voor het eerst is geweest toen). Alleen een beetje foute timing (huricane season). We hebben 3 dagen vastgezeten in ons hotel. Maar toch later wel kunnen genieten. We zijn een week in Orlando gebleven en de parken bezocht en daarna een week Miami Beach.
Ik vind Florida echt te gek en heb er weer zin in!

Njit
20-09-06, 13:53
Welkom op het Forum! Waar gaat de reis in 2007 naar toe?

En is Raq een mannetje of een vrouwtje ?

raqmac
20-09-06, 16:00
Ben nog aan het nadenken waar de reis in 2007 naar toe gaat. Omdat we 2 jaar geleden ook zijn geweest en het de 1e keer van m'n vriend was wil ik graag nog een keer miami/orlando doen omdat er toen zoveel dingen gesloten was i.v.m. de hurricanes.

Misschien gaan we volgend jaar wel met een hele groep en is het misschien voordeliger om een villa te booken in Orlando. Hebben jullie nog tips?

P.s. ik ben een vrouw haha

Njit
20-09-06, 16:11
Misschien gaan we volgend jaar wel met een hele groep en is het misschien voordeliger om een villa te booken in Orlando. Hebben jullie nog tips?

Misschien kun je hier wat tips opdoen: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2206