PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: bluedolph1n (Sandra)



bluedolph1n
19-09-06, 20:18
Marco en ik zijn in een aantal jaar geleden 2x naar Florida geweest, 1x Orlando en dan vooral Disney, en 1x een rondreis, die helaas wel iets anders werd vanwege orkaan George. Hierdoor hebben we van de Keys nog weinig kunnen zien, en van de westkust.
Dat staat nu in de planning, we willen samen met ons zoontje die nu 6 is in 2008 weer terug naar Florida, het is altijd blijven kriebelen. ;)

Groetjes, Sandra

Eric
19-09-06, 20:24
Hallo Sandra, welkom hier op het forum.
Jammer dat george vorige keer roet in het eten heeft gegooid.
Ik hoop dat jullie volgende keer meer geluk hebben.
Eric

Njit
19-09-06, 20:30
Welkom op het forum! 2008 duurt nog even maar voorpret is ook pret :)

bluedolph1n
19-09-06, 21:02
het liefst hadden we ook al gelijk volgend jaar gegaan, maar het wordt toch even sparen voor we kunnen. ;) En de voorpret en het lezen van andere ervaringen is ook al erg leuk moet ik zeggen.
Aan de ene kant was het inderdaad jammer, maar we hebben onze vakantie niet door George laten verpesten. Op zich was het wel heel bijzonder om mee te maken dat Key West erg rustig was, omdat de meeste toeristen al weg waren. Wij waren pas net aangekomen toen we het hoorden dat er echt geevacueerd moest worden, en mochten die nacht nog blijven, vandaar. Het was echt stilte voor de storm daar, met op Mallory Square artiesten die extra hun best deden voor de mensen die er nog waren, en die zelf ook niet van plan waren om weg te gaan, maar de storm te trotseren ( nou ja, dat zeiden ze op dat moment in ieder geval ;) ). Daarna hebben we onze plannen dus moeten aanpassen en zijn weer richting Orlando gegaan, en hebben helaas Islamorada en Fort Myers aan ons voorbij moeten laten gaan. Hopelijk zien we dat dus wel de volgende keer in ieder geval!

Groetjes, Sandra

bluedolph1n
07-08-13, 17:19
Hallo,

Ik was een tijdje niet hier, dus toch mijn even voorstellen berichtje maar updaten. ;) We zijn een aantal jaren niet richting Florida geweest, vandaar dat we hier even niet meer waren.
In 1995, 1998, 2008, 2009 en 2010 zijn we in Florida geweest. De laatste keer in 2010 hebben we een korte cruise naar de Bahamas gedaan, waardoor wij het cruise virus hadden opgelopen. In 2011 hebben we een cruise door de Middelandse Zee gemaakt, vorig jaar zijn we met de Rotterdam van Holland America naar Noorwegen geweest, ook erg mooie reizen. Dit jaar waren we in februari in Egypte, en in de zomermaanden wat dichterbij in Duitsland.
Het begint nu toch allemaal weer te kriebelen, en we hebben het plan opgevat om volgend jaar toch weer naar Florida te gaan, dus hier zijn we weer. Wat het precies gaat worden, misschien toch nog een korte cruise, alleen Orlando, of toch wat rondreizen, dat weten we nog niet, maar we gaan eerst maar weer eens bijlezen wat er nieuw en/of veranderd is.

Njit
07-08-13, 20:30
http://www.animaatjes.nl/disney-plaatjes/disney-plaatjes/junglebook/T2GoBalooSwingWelcomeBack2Dvi.gif

Moolenschotjes
08-08-13, 16:56
Veel plezier met het inlezen en eventuele voorbereidingen...

bluedolph1n
09-08-13, 19:45
Dankjewel. :-)