PDA

Bekijk Volledige Versie : Meerdere FAQ's



Daniel
06-12-04, 18:33
Ik merk dat een aantal vragen steeds terugkomen. Misschien is het handig om wat meer FAQ's te maken. Wat vinden jullie ervan en welke zouden jullie dan graag zien?

Njit
06-12-04, 19:15
Ik merk dat een aantal vragen steeds terugkomen. Misschien is het handig om wat meer FAQ's te maken. Wat vinden jullie ervan en welke zouden jullie dan graag zien?

http://www.terra.es/personal4/iscbocca/cats/abc/abc0804.gif

een aantal onderwerpen die ik zo even snel kan bedenken:

- Wat voor een weer is het in [maand van het jaar hier invullen]
- Wanneer is het druk in [plaats hier invullen]
- Wat is de beste tijd om naar [plaats hier invullen] te gaan
- Waar kan ik zwemmen met dolfijnen in [plaats hier invullen]
- Welke soorten tickets zijn er
- Wat zijn de leukste attracties
- Wat is er qua natuur te zien in Florida
- Hoe kan ik internetten in Florida
- Hoe kan ik m'n foto's op CD laten zetten in Florida
- Wat zijn leuke plekken om te winkelen
- hoe kan ik foto's op het internet plaatsen
- Hoe werkt Price-line (deze is er al)


AUB een apart FAQ subforum indien mogelijk.. Met een opsplitsing voor FAQ's die klaar zijn en FAQ's die Work-In-Progress zijn. FAQ's die klaar zijn zouden dan gelocked moeten zijn. Bij de WIP-FAQ's zou er dan gereageerd kunnen worden en aanvullingen geplaatst kunnen worden.

Houd het allemaal een beetje overzichtelijk :)

Danny
07-12-04, 17:16
:mrgreen: Helemaal mee eens.....

:-k

Wellicht is een algemeen FAQ over:

Autoverhuur
Vliegtuigmaatschappijen
Immigratie in de u.s. (Douane e.d.)

Ook wel een goed idee.

Groetjes,
Danny :lol:

Daniel
07-12-04, 17:37
:-k Als ik er zo over nadenk, dan is ws. een Florida Algemeen FAQ met daarin een aantal vragen/onderwerpen zoals jullie beiden die al aandroegen het best om mee te beginnen. Eventueel kan ie later uitgesplitst worden in meerdere FAQ's.

Oproep: plaats de vragen die je graag in deze FAQ zou willen zien in dit topic. Over een week of 2 verzamel ik dan alle vragen en probeer er (met jullie input/hulp) de antwoorden bij te zoeken.

Ebelix
08-12-04, 08:55
Moet bagage wel of niet op slot?
Hoeveel kilo bagage?
Wel of geen visa nodig?

Dit zijn vragen die veel op het oude prikbord voorbij kwamen

Daniel
04-01-05, 15:36
Even een update: ik heb intussen het geraamte voor de Algemene Florida FAQ in elkaar gezet. Ik hoop spoedig een eerste versie online te plaatsen!

Njit
04-01-05, 19:17
Even een update: ik heb intussen het geraamte voor de Algemene Florida FAQ in elkaar gezet. Ik hoop spoedig een eerste versie online te plaatsen!

we staan te trappelen om hem in te mogen vullen !

\:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Daniel
04-01-05, 19:51
Ik heb zojuist het eerste deel van de FAQ online gezet. Als er vragen zijn die je wilt beantwoorden plaats dan een nieuw antwoord in het "FAQ: Florida Algemeen" onderwerp, dan zal ik er voor zorgen dat hij wordt verwerkt. Uiteraard zijn aanvullingen op mijn antwoorden ook welkom, alsmede nieuwe vragen (eventueel met antwoord). Ik zal proberen regelmatig wat vragen te beantwoorden tot de hele FAQ af is. Daarna is het de bedoeling een Orlando/Disney FAQ te maken!

Daniel

Ebelix
04-01-05, 20:17
Het ziet er weer top uit Daniel. =D> \:D/