PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Frank-Peter



Frank-Peter
01-12-04, 21:08
Ik ben Frank-Peter, 39 jaar, getrouwd met Thea, wij hebben één dochter van 11 jaar: Kelly. Wij gaan sinds 2000 elke herfstvakantie één week naar Kissimmee alwaar wij een villa huren. Net zoals de meeste van jullie zijn ook wij "verslaafd" geraakt aan dit mooie stukje USA. Elk jaar genieten we met volle teugen en kijken we direct bij thuiskomst al weer uit naar de volgende trip. In 2005 gaan we voor het eerst i.p.v. kamperen in NL in de meivakantie wederom naar Florida. Op deze manier duurt het wat minder lang voordat het weer herfstvakantie is.
Wij zijn 5 keer met Martinair rechtstreeks naar Orlando gevlogen, maar gaan in 2005 voor het eerst met United Airlines via New York naar Orlando. We zijn benieuwd.

Daniel
02-12-04, 00:18
Hoi Frank-Peter,

Welkom op het Florida Forum! Ik denk dat United Airlines je goed zal bevallen, zeker na 5x met Martinair te hebben gevlogen. Vraag in ieder geval bij het inchecken naar Economy Plus stoelen. Hier heb je ongeveer 10-12cm extra beenruimte. Gaan jullie meteen door naar Florida of blijven jullie een paar dagen in New York?

Daniel

Frank-Peter
02-12-04, 11:00
Beste Daniel,

Nee wij vliegen meteen door naar Orlando. In 2006 willen we er een paar dagen New York aan vast pakken. Ik heb begrepen dat wij bij United Airlines zelfs stoelen kunnen reserveren. We zullen zien. Overigens mijn complimenten voor deze site, heerlijk om zoveel "Florida gekken" bij elkaar te zien.

Frank-Peter

Daniel
03-12-04, 23:13
... Ik heb begrepen dat wij bij United Airlines zelfs stoelen kunnen reserveren. ...
Hey, dat wist ik niet. Kun je dit via de website regelen of moet je telefonisch contact opnemen?


... Overigens mijn complimenten voor deze site, heerlijk om zoveel "Florida gekken" bij elkaar te zien.
:oops: Dank je wel!

Frank-Peter
04-12-04, 10:21
Mijn broer vliegt zo'n 80 keer per jaar met KLM en is daarom Platinum Elite member bij KLM. Dat is de reden dat wij bij United Airlines stoelen kunnen reserveren! Sorry, maar af en toe moet je van dit soort privileges gebruik maken.

Frank-Peter

Daniel
04-12-04, 11:46
Groot gelijk heb je! Op www.seatguru.com kun je de stoelenindeling vinden van veel maatschappijen. Waarschijnlijk vlieg je met een 777 en dan kun je hier (http://www.seatguru.com/airlines/United_Airlines/United_Airlines_Boeing_777-200_2.php) vast een goeie stoel uitkiezen!