PDA

Bekijk Volledige Versie : reisschema Susan: Amst-Orl/Miami-Amst.??



susan
02-09-06, 00:01
Hallo,

Wij willen volgend jaar juli naar Florida gaan. Wat is het handigst? Naar Orlando vliegen, vlakbij Daytona Beach een villa huren voor een week en van daaruit de parken doen en daarna nog een dag of 9 rondreizen (Everglades, Key West en Miami) en dan vanuit Miami terug vliegen of vanuit Orlando terug vliegen?

We zijn met 2 volwassene en 2 kinderen van 12 en 7 jaar oud.

Eric
02-09-06, 00:52
Vertel ons eens waarvoor je gaat? Hoe lang ga je in totaal, en hoe vaak wil je naar de parken?
De parken vanuit Daytona Beach bezoeken is geen optie, trouwens wij waren na twee dagen Daytona Beach daar wel uitgekeken.
Wat dacht je van op Miami vliegen, dan rustig via de Everglades en Tampa naar Orlando, daar een villa huren, en van daaruit de parken en Daytona Beach te exloreren? Je kunt dan vanuit Orlando terugvliegen.
De parken aan het eind vind ik persoonlijk beter dan aan het begin.
Dan hebben de kinderen iets om naar uit te kijken.
Eric

Njit
02-09-06, 00:53
De parken aan het eind vind ik persoonlijk beter dan aan het begin.
Dan hebben de kinderen iets om naar uit te kijken.


Plus, je wilt er niet meer weg als je eenmaal Disney hebt geproefd :)

susan
02-09-06, 09:39
Is Daytona Beach te ver weg van de parken? We hadden een hele mooie villa gezien in Daytona Beach om te huren. Maar dan ga ik eens kijken in Olando voor een villa. Heeft iemand nog tips???

Is het dan ook nog te doen om naar Key West te gaan?

gr. Susan

Ta2 Gerrit
02-09-06, 12:12
Kun je mij de details van de villa in/bij Daytona Beach doorgeven. Heb belangstelling. Dankbaar.

PS Voor parkbezoek sluit ik mij aan bij vorige sprekers; neem een villa in Orlando/Kissimmee en bezoek van daar uit DB. Veel economischer.

susan
02-09-06, 13:39
website van de villa is www.vakantieflorida.eu

gr. Susan