Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Disney Cruise Line

Pagina's : 1 [2]

wehave
04-03-14, 13:39
Wat is trouwens dat facebook groep waarbij je kan aanmelden?
Het is pas onze eerste cruise maar kijk er erg naar uit.
We zitten eerst 12 dagen in een villa , dan de cruise en dan nog 4 nachten in een Disney hotel.

Mushu
04-03-14, 15:47
Dit is jullie cruise op de disboards: http://disboards.com/showthread.php?t=3052089 . Als iemand een facebook page heeft geopend staat die er meestal wel ergens tussen.

https://www.facebook.com/groups/233402466822323/

wippelgem
20-06-14, 20:56
wij vertrekken op 5 juli vanuit venetie op disney cruise. Hebben we genoeg aan ons belgische identiteitskaart om te boarden? of is een internationaal paspoort nodig?

ipadhome@live.nl
27-06-14, 17:26
Hoi allemaal.

wij gaan 9 mei 2015 vanuit cape canaveral met de disney fantasy een 8 daagde cruise in het oostelijke gedeelte maken.
nog meer Nederlanders die deze datum gaan ?

gr Es'

Mushu
28-06-14, 02:58
Leuk! Wij gaan 1 mei 2015 met de Wonder de 15 daagse Panama Canal cruise doen. We vertrekken vanuit Miami. Kijk eens op de Disboards of daar al een cruise meet draadje is voor jouw cruise.

Connie
29-06-14, 21:57
Wij gaan in September de Transatlantic doen vanuit Barcelona. Maak een blog hiervan.

Connie
07-07-14, 23:00
Ik heb in 2010 de transantlantic gedaan, was super.
Is leuk als jij het gaat lezen.
Ik zit op disforum en facebook groep van deze cruise, en we laten een pin maken in de vorm van een Mickeyhead met tekst van deze cruise.
En op de lanyards komt de datum en reis te staan. Iedereen betaald zijn eigen pin en lanyard, dus ik bestel er zoveel als er besteld worden.
Het is niet zo dat ik er zoveel laat maken en maar zie of ik ze kwijt raak, dat zouden ze ook niet goed vinden.

Wij doen de laatste jaren twee keer per jaar een cruise. Wel met andere maatschappijen als Disney.

Connie
03-09-14, 21:08
Hier mijn blogadres: http://patconcruise.blogspot.nl/

Ferry77
18-10-14, 21:38
Heeft er iemand ervaring met de disney cruise line bus ( deze bus brengt gasten die gaan cruisen naar port canaveral de opstap plaats voor de disney schepen )

wij gaan 9 mei met de disney cruise line bus van ons hotel art of animation

Mushu
19-10-14, 13:20
Ja in 2011 hebben wij van die dienst gebruik gemaakt. Is ons prima bevallen, je zit gelijk in de sfeer en alles is zoals je dat van Disney mag verwachten prima geregeld. Nadeel is wel dat je wat later in Port Canaveral aankomt. Maar dat vonden wij eigenlijk wel een voordeel want er zijn geen rijen meer en je kan zonder te wachten aan boord. Ook waren de hutten al toegankelijk en dat is ook wel fijn. Zie ook mijn blog: http://vanreesdisney2011.blogspot.nl/2011/05/dag-4-embarkation-vandaag-is-het-zo-ver.html

Ferry77
19-10-14, 13:35
Dank voor en antwoord mushu... Leuk om te horen.
echter wij verblijven in art of animation ( disney hotel ) en daar worden wij opgepikt. Nou heb ik nog niet gehoord of gelezen ergens hoe laat wij daar opgehaald worden en maak me een beetje zorgen want als de bus te laat is of in een lange file terecht komt missen we de gehele cruise !!

corrus
19-10-14, 14:03
Bij aankomst op MCO kun je jezelf melden bij de balie van Disney's Magical Express. (Disney's gratis bus transferservice naar je Disney hotel).

Ferry77
19-10-14, 14:07
@corrus.
dat is een andere shuttle dan de cruise line shuttle.
We hebben het hier over the disney cruise line shuttle die geen mensen op luchthavens ophaalt maar mensen ophalen bij disney hotels die alleen gaan cruisen

Mushu
19-10-14, 17:03
Maak je geen zorgen Ferry. Het maakt niet zo'n verschil vanaf welk resort in Disney je met de cruise bus gaat, ze vertrekken over het algemeen allemaal wat laat. Wij vertrokken toen vanaf Pop Century en er konden twee bussen gevuld worden met cruise passagiers! Ik dacht dat je een dag er voor te horen krijgt hoe laat de bus bij jouw resort is en wanneer en waar je je moet melden die dag. De koffers komen ze in de ochtend al ophalen bij je kamer dus daar hoef je zelf niet mee te zeulen, je ziet ze pas op het schip weer. Aangezien het Disney bussen zijn, zal het schip nooit vertrekken zonder jullie. Ze wachten op alle Disney bussen (dat geldt ook voor de via Disney zelf geboekte excursie tijdens de cruise). Alleen als je op eigen gelegenheid komt en te laat bent, kan het schip al vertrokken zijn.
Het is ook niet zo dat de bussen echt heel laat vanaf de resorts vertrekken maar veel mensen willen zo vroeg mogelijk in Port Canaveral zijn (voor 12 uur) en dan is 13 uur vertrekken best laat. Het schip verlaat de haven ip om 16 uur dus tijd zat.

De andere mogelijkheid is om zelf vervoer te regelen. Dat is als je met meer mensen bent ook een stuk goedkoper dan de Disney bus. Vorig jaar hebben wij dat gedaan omdat we met 7 personen waren. We hebben een taxi geboekt bij FL tours (op aanraden van dreams unlimited) en dat was ook goed geregeld. We zijn toen om 11 uur vanaf Art of Animation vertrokken omdat ik niet te vroeg in Port Canaveral wilde zijn vanwege de goede ervaringen van de keer in 2011 met de korte rijen en geen wachttijd om het schip in te gaan (:D). Zie: http://cruizindisney.blogspot.nl/2013/05/cruizin.html

Ferry77
19-10-14, 17:44
Hey wat een super antwoord muschu !! Dat wist ik allemaal niet.
wij wilde eerst een taxi nemen maar toch via het reisbureau deze bus geregeld.
ook ideaal van die koffers !!
Bedankt voor je duidelijke uitleg

Ferry77
21-10-14, 19:43
Iemand ervaringen om te delen van deck 10 middenships van het cruise schip disney fantasy ?
Schijnt wat gehorig te zijn ??????

Njit
21-10-14, 19:58
Mocht je ervaringen willen lezen dan kun je hier terecht:

Algemeen: http://www.cruisecritic.com/reviews/review.cfm?ShipID=549
En specifiek voor deck 10: http://www.cruisecritic.com/disney-fantasy-deck-plans/dp/?ShipID=549&deck=10

Ferry77
15-01-15, 22:06
Beste allemaal.

wij zouden graag willen weten of er op 9 mei ook Nederlanders mee gaan op de 7 daagse Caribische cruise met de disney fantasy. We hebben ook gekeken op disboard en op Facebook waar een pagina is aangemaakt. Echter geen Hollanders nog gezien of gehoord.
Mocht iemand op dit forum nog andere wegen weten om daar achter te komen horen wij dat graag.

gr Ferry

Mushu
16-01-15, 09:51
De meivakantie is dan net over dus Nederlanders met kinderen zullen er niet veel zijn, of er veel alleen volwassenen meegaan weet ik niet. Wij (mijn ouders en ik) zitten dan wel op een Disney cruise maar zijn dan al een week onderweg naar San Diego (op de Disney Wonder, de Panamakanaal Cruise). De meeste Disney cruisers zijn actief op Disboard en op Facebook maar soms vind je ook wat reactie op Cruisecritics of Passporter.
Maar ik zou het er niet van af laten hangen of er Nederlanders meegaan. De Fantasy is een groot schip en je hebt kans dat je elkaar maar heel weinig tegenkomt. Voor mijn cruise in mei hebben we een heel levendige FB groep. We zijn met mensen uit the USA, UK, Australië, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Canada en Nederland.

Ferry77
17-01-15, 01:05
@mushu.

het is ook geen noodzaak maar volgens mij zijn er sowieso weinig Nederlanders op de Disney cruises. Ik ga op die andere sites ook even kijken. Dank voor de tip

Ferry77
10-05-15, 04:58
Vandaag onze eerste cruisedag op de disney fantasy ! Waanzinnig mooi.
data pakket gekocht zodat we online blijven.