PDA

Bekijk Volledige Versie : Overzicht laatste 20 berichten



Ebelix
14-09-04, 11:24
Ik begin al te wennen aan het nieuwe forum al zal het nog even duren voordat de gezelligheid en de overzichtelijkheid van het oude prikbord terug is.

Een van de dingen die ik bij het oude prikbord erg goed vind is dat je in een klap kan zien wat de nieuwe berichten zijn.

Kan er in dit forum niet een mogelijkheid komen dat je bijvoorbeeld kan zien wat de laatste 20 berichten zijn die op het forum zijn geplaatst. Bij veel forums heb je die mogelijkheid wel.

Ik hoop dat jullie het bovenstaande kunnen realiseren op dit forum.

Njit
14-09-04, 14:26
Kan er in dit forum niet een mogelijkheid komen dat je bijvoorbeeld kan zien wat de laatste 20 berichten zijn die op het forum zijn geplaatst. Bij veel forums heb je die mogelijkheid wel.


Dit kan nu al..

http://img3.exs.cx/img3/3103/lastposts.jpg

Wat ik zou als aanvulling zou willen is dat het aantal ook getoond wordt.


Daniel: zie http://www.phpbb.com/files/mods/View_posts_since_last_visit_Number_1_1_1.mod voor hoe dit te realiseren is

Daniel
14-09-04, 14:41
Goeie tip, Njit! Ik zal er vanavond even naar kijken...

Daniel

Daniel
14-09-04, 19:00
Ik heb de mod geinstalleerd. Je kan nu dus zien hoeveel berichten (en als je op de link klikt ook welke) er zijn geplaatst sinds je laatste bezoek!

Groeten,

Daniel

Njit
14-09-04, 21:20
Ik heb de mod geinstalleerd. Je kan nu dus zien hoeveel berichten (en als je op de link klikt ook welke) er zijn geplaatst sinds je laatste bezoek!


wederom handig :)

Als ik nog meer speeltjes kan verzinnen dan meld ik me wel weer ;)

SpaceAce
14-09-04, 21:22
Ik heb de mod geinstalleerd. Je kan nu dus zien hoeveel berichten (en als je op de link klikt ook welke) er zijn geplaatst sinds je laatste bezoek!

Groeten,

Daniel

Super! Werkt prima :)

Ebelix
15-09-04, 13:24
Dank je wel. :D

SpaceAce
15-09-04, 14:10
Het enige wat ik irritant vind is dat het aantal ongelezen berichten blijft staan. Ondanks je ze al gelezen hebt.

Zelfs al ga je naar een andere internetsite en je keert daarna wederom weer terug naar het Orlando Forum. Staat er nog steeds een bepaald aantal berichten die je niet gelezen zou hebben (terwijl dat wel zo is).

Pas als je internet explorer helemaal uitklikt (ofja, met het kruisje weg dus) en daarna weer opnieuw opstart. Dan staat het weer goed en staat er dat er 0 berichten zijn na het laatste bezoek.

Of er moet natuurlijk in de tussentijd snel een nieuw berichtje zijn gekomen :wink:

Njit
15-09-04, 17:52
Het enige wat ik irritant vind is dat het aantal ongelezen berichten blijft staan. Ondanks je ze al gelezen hebt.


dit heeft volgens mij te maken met sessies. Deze blijft bestaan zolang je Internet Explorer open hebt staan. Denk dat hier weinig aan te sleutelen valt (of Daniel moet nog een idee hebben :) )