PDA

Bekijk Volledige Versie : Florida Nieuws?



Michael66
31-08-06, 14:52
Daniël,
Regelmatig worden er nieuwsberichten uit/over Florida geplaatst, alsmede nieuwsberichten over vliegen en zo. Denk aan de (aanpassingen aan) de handbagagebeperkingen, nieuws over hurricanes, berichten uit de Floridiaanse kranten etc.

Vaak worden die berichten geplaatst in "Florida Algemeen", dat volgens de omschrijving toch vooral bedoeld is voor algemene vragen/opmerkingen over Florida.

Is het misschien handiger om dit wat meer te kanaliseren c.q. te splitsen in een apart onderwerp, "Florida Nieuws" of zo?

Hetzelfde geldt overigens ook voor onderwerpen als "Vliegen" (welke maatschappij, hand- en ruimbagage, beenruimte, overstappen in de VS, etc), "autohuur" (welke mij., welke verzekeringen, goedkooste, aanbiedingen etc.) en "Accommodatie" (hotel of villa, welk hotel/villa, waar, etc).

Misschien iets om tegelijk met de nieuwe forumsoftware te introduceren?

Njit
31-08-06, 15:03
Lijkt mij een goed idee. Dan is er ook minder vervuiling van het Algemeen topic. Het meeste nieuws is ook maar leuk voor een week..

Daniel
31-08-06, 17:17
Lijkt mij ook een goed idee! Ik wil dat dan idd tegelijk invoeren met de nieuwe forumsoftware...

beppie
02-09-06, 20:52
Vooral een aparte met links naar goede sites met villa's zal zeer wenselijk zijn.

Njit
02-09-06, 21:06
Vooral een aparte met links naar goede sites met villa's zal zeer wenselijk zijn.

Dat is denk ik meer iets voor de Links pagina. Nieuws is toch iets anders..

beppie
02-09-06, 22:35
Tja, je hebt weer gelijk.
Dan maar een onderdeel bij de links.