PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Radisson Resort Orlando-Celebration, Kissimmee



Suzie
30-08-06, 21:11
wie-o-wie heeft dit hotel weleens bezocht, en wat vond je ervan?

Michael66
17-01-09, 18:07
Ik heb de juiste naam in de titel gezet, en hierbij een link naar de website van het hotel: http://www.radisson.com/kissimmeefl

snerual
18-01-09, 22:04
Wij hebben er in december\januari 6 nachten doorgebracht. Het was een aardig (geen 3 sterren in mijn ogen) hotel voor de prijs (Priceline) die wij betaald hebben.

Nadelen: "resort" fee van ongeveer $11.00 per dag, het vinden van een parkeerplaats laat in de avond.

jurgen&stefan
20-01-09, 19:06
Wij zijn er 2 weken geweest, via priceline voor $35 per nacht. Komt wel de te betalen dagelijkse toeslag van $11 bij. De o zo geroemde sleepnumber beds is welliswaar leuk in het begin, echter na een paar nachten merk je toch dat het niet zo ideaal is. Ze lopen leeg en in de ochtend een houten rug. Kamer was schoon, ruim genoeg voor 2 personen, elke dag schoonmaak. Personeel vriendelijk, advies is wel: ontbijt er niet, veel te duur. Even de hoek om naar Ihop of dergelijke is ons beter bevallen. Wel een mooie pool is er, starbucks koffie te krijgen in het winkeltje. Bij aankomst krijg je een bon die je bij de tegenovergelegen balie kunt inleveren voor korting en dergelijke. Beter overslaan. Parkeren was wel een crime de eerste paar dagen, het was vakantietijd (eind augustus begin september). Daarna prima. In de kamer was gratis wired internet, in en rondom de lobby (ook bij de pool) wireless internet gratis. Voor de prijs die wij betaald hebben helemaal top.

Disney is snel te bereiken, de Floridamall en Milleniummall is dan wel weer wat verder rijden. Let trouwens goed op de drempel net voordat je afslaat de parkeerplaats op. Wij zijn de eerste dagen er onaangenaam door verrast. Maar als je het eenmaal in je geheugen hebt opgeslagen :)

Michael66
20-01-09, 19:47
De o zo geroemde sleepnumber beds is welliswaar leuk in het begin, echter na een paar nachten merk je toch dat het niet zo ideaal is. Ze lopen leeg en in de ochtend een houten rug.Hmmm, ik denk dat je pech hebt gehad met een "lek" bed. Dit hoort gewoon niet te gebeuren. Heb je dat bij de receptie gemeld? Dit soort tekortkomenigen horen ze dan namelijk gewoon te verhelpen.

Parkeren was wel een crime de eerste paar dagen, het was vakantietijd (eind augustus begin september). Daarna prima.Oei, da's inderdaad erg druk: Labor Day weekend. Tja, da's nou net één van de weekends waarop een groot deel van de amerikaanse bevolking vrij is en massaal op pad gaat.

jurgen&stefan
02-02-09, 19:52
Net weer de gok gewaagd op priceline. Aangezien de kans groot is dat je dit hotel krijgt bij een bod in de $35 en we op zich wel terug willen naar dit hotel een poging gedaan voor Juni 2009. Ons plan is om 1 week Orlando te doen, 5 dagen Miami en omgevind en dan een week terug naar Orlando. Ons schema zou zijn voor de reis heen 01-06-09 terug 19-06-09 (ja we vieren beide verjaardagen in Florida :-({|=). Eerste bieding: 01-06-09 tot 06-06-09 : $35 3* hotel Disney World Vicinity, afgewezen. Bij de vraag om bod met $9 te verhogen afgewezen en de wijziging aangebracht: 01-06-09 tot 07-06-09 $35, geaccepteerd. De tweede bieding exact hetzelfde enkel met 13-06 aankomst begonnen, afgewezen, dan maar naar 12-06 aankomst, geaccepteerd... Als het bij 13-06 geaccepteerd was had ik bij de eerste week een dag extra genomen voor dezelfde prijs want dat mag staat er :razz:

Michael66
02-02-09, 20:09
Aangezien de kans groot is dat je dit hotel krijgt bij een bod in de 35 euro ...Euro? Via welke site dan? Ik ken alleen de .com ($) en .co.uk (engelse ponden) websites van Priceline. Via welke site biedt jij dan?

jurgen&stefan
02-02-09, 20:31
inderdaad $ dus per nacht $35 (€27,33 tegen € 42-46 via expedia aanbieding)... Resortfee komt er per dag bovenop $11,30 maar dan nog mag ik niet klagen, prima prijs

Corrine
05-10-09, 02:20
Wij hebben iets meer betaald afgelopen september 2009, €40,- per nacht incl fee.
Wij vonden het een prima hotel. Ook wij kwamen aan in het labor day weekend maar het parkeren viel mee.
We hadden aangegeven graag een kingsize bed te willen en dat was netjes geregeld. Verder hadden ook wij een numberbed en heb toch heerlijk geslapen zo'n 20!! nachten.
Inderdaad de kamer was groot genoeg zeker weten alleen was het soms wat gehorig...maar dat lag ook wel aan onze laatste buurkindjes. Niet mega vervelend en ik wist ook als het erger zou worden we dat konden melden en ik weet zeker dat we dan wel iets anders zouden krijgen.
Verder hebben wij genoten van het zwembad, schoon maar in de vroege ochtend wel koud.....
Ook voelde ik mij veilig op het terein omdat ze de buitendeuren in de avond vergrendelen zodat je alleen maar met je kamersleutel naar binnen mag/kan.
Wij hadden geen laptop meegenomen maar het was fijn dat je in het buisnes center gratis gebruik kon maken van drie PC's die de hele dag beschikbaar waren. Soms moest je even wachten maar over het algemeen was er altijd wel één vrij.
Het viel mij ook op dat het overal fris rook. Dat hebben wij ook wel eens anders meegemaakt in hotels. Er hing dan een lucht van stilstaand water en hier eigenlijk niet geroken.
Even wennen waren wel de eenden bij de ingang. Zij dachten steeds als je aankwam met een tas dat er wel wat te eten viel en dan hobbelde ze al naar je toe. Ook wel een beetje schattig maar je moest ook opletten dat je niet uitgleed over de eendepoep. Er werd elke ochtend schoongemaakt buiten maar natuurlijk niet elk uur.
Nu hadden wij een auto gehuurd maar ik zag dat ze een shuttel hadden naar Disney en Universal.
Wij waren in iedergeval blij met de prijs kwaliteit verhouding en gaan zeker nog wel een keer hier terug.
http://img25.imageshack.us/img25/3665/september2009349.jpg (http://img25.imageshack.us/i/september2009349.jpg/)

USAnneke
05-10-09, 14:27
We hebben van 24 tot 28 augustus vier nachtjes doorgebracht in dit hotel. We vonden het echt een prima hotel, ruim opgezet en een goede locatie. De kamers waren netjes en de bedden sliepen heerlijk. De eendjes vonden wij heel erg leuk, wat een schatjes. En ja, ze schooien enorm om eten, ze kregen dan ook bijna altijd wat van ons :)

Kortom, leuk hotel voor een leuke prijs via Priceline of Hotwire.

martbel
16-05-10, 19:06
Wij hebben hier van 30 April t/m 14 Mei gezeten en het is (nog steeds) een prima hotel.
Het ligt aan de US Highway 192, via welke je in 10 minuten in alle Disney Parken zit en je zit gelijk op de Interstate 4 richting Orlando.
De kamers zijn prima, het personeel vriendelijk én er is animatie in en rond het zwembad. (Handig als je een dagje geen park wilt bezoeken). Wil je geen animatie, dan kun je rustig aan het verwarmde zwembad zitten aan de andere kant van de rotspartij)

Het zgn highspeed internet, was niet zo highspeed als gedacht maar voldoende om het nieuws te kunnen volgen en te kunnen "Skypen".

Wat ons betreft een aanrader.

marcel&mirella
22-03-11, 00:27
prima hotel, nette kamers, goeie service, vriendelijk personeel, gratis parkeren (groot parkeerterrein) het enige puntje van kritiek dat wij hadden waren de bedden welke keihard waren en niet echt lekker was om uit te rusten na drukke dagen...hier kun je goed verblijven als uitvalsbasis voor alles dat Orlando te bieden heeft...

mvanbeem
05-01-12, 17:57
Heb dit hotel geboekt via AE dus ben blij te horen dat het jullie goed bevallen is.

misschien nog meer mensen die in dit hotel recent hebben overnacht