PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dutch



Dutch
29-11-04, 01:23
Hi,
Dit is mijn eerste keer op dit forum, maar ik zag al meteen wat bekende namen :)
Ik ben Michel, geboren in 1955, getrouwd met Joke, en voor het eerst in Amerika geweest begin 90-er jaren.
Wij hebben toen Clearwater Beach bezocht en van daar zijn we afgezakt naar Miami. De liefde voor de States kwam door de liefde voor Amerikaanse auto's, iets waar wij alletwee mee opgegroeid zijn en die we dan ook hier in Nederland diverse van hebben en hebben gehad.
In totaal hebben we nu 4 keer de overtocht gemaakt, en het zal zeker nog vaker gebeuren. Want iedere keer dat we daar zijn ontmoeten we weer nieuwe mensen, en we willen de contacten die we daar maken ook onderhouden. Dus chatten we tegenwoordig geregeld met ze via MSN, Yahoo en de vette-chat uit Bowling Green, KY (een chat van Corvette-liefhebbers) De meeste staten ten oosten van Texas hebben we wel doorkruisd, vooral afgelopen zomer. Toen zijn we van Carlisle, PA via Bowling Green, KY - Fair Play, SC - Lake Charles, LA naar Spring Hill, Fl gereisd.