PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mejel



Mejel
25-08-06, 00:35
Ik had al wat posts gedaan, maar zal me ook nog even netjes voorstellen.
Ik ben Marielle en ben 41 jaar. Ik heb 2 zoons van 16 en bijna 18. Daarnaast ook 5 katten en een konijn.
Omdat ik in het onderwijs zit moet ik altijd in de schoolvakanties weg. En volgend jaar wordt dat hoogstwaarschijnlijk Florida. Het kost me ook ruim een jaar om daarvoor te sparen. Mijn oudste zoon gaat niet meer mee op vakantie, maar met mijn jongste wil ik volgend jaar 2 weken gaan.
Hij heeft zelfs via internet een vriendinnetje in Florida zitten, dus deze kans laat hij niet aan zich voorbij gaan.
Ik lees hier en verder op internet heel veel, het eerste boek is aangeschaft. Nu ik nog vakantie heb is daar ook de tijd voor, straks begint school weer en wordt dat minder.
Maar ik verheug me er enorm op en een jaar voorpret is wel heel spannend!

Thea
25-08-06, 14:20
Welkom Mejel,

Wil je zoon van 18 jaar niet mee naar Florida :?: :?: :?: Ik heb een zoon van 19 jaar en gaat ook niet meer met ons op vakantie maar als we naar Florida gaan staat hij voorop :lol: :lol:

Groetjes Thea

Mejel
25-08-06, 18:32
Nee, hij wil wel naar Amerika, maar alleen als we naar het westen gaan. En ik heb het aan mijn beide zoons voorgelegd: als we naar Amerika gaan spaar je zelf ook een stuk. Van het geld van zijn krantenwijk wil jongste een flink bedrag sparen. Oudste vindt dat niet zo geslaagd. Het leven bestaat uit keuzes maken.....