PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: USA Fun Vacations **GESTOPT**



disneyalltheway
23-08-06, 23:04
Hallo allemaal,
ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Usa Fun Vacations wij denken erover om bij hen te boeken maar willen graag weten of er iemand ervaring heeft met deze maatshappij.
alvast bedankt!

Disneyalltheway.

Barry1401
24-08-06, 01:35
Wij zijn dit jaar voor de 2de keer via hun op vakantie geweest naar orlando, we zaten op westridge. Alles perfecto geregelt.
Alles hadden ze voor ons gedaan, zelfs kleurplaten met kleurpotloodjes voor onze kinderen erbij gedaan voor tijdens de vlucht.
Zeer vriendelijke mensen, ze hebben ons met letterlijk alles geholpen...

Nooit geen problemen en we gaan zeker volgend jaar weer bij hun boeken.

Niets dan lof.

susan
07-09-06, 18:45
Hoi,

Wij zijn er nu ook mee bezig om via hun te boeken, tot nu toe alles perfect. Zijn nu op de offerte aan het wachten. Ben benieuwd!!

Disneyfan1970
07-09-06, 19:25
Wij hebben al wat dingen bij ze geboekt, voor onze trip in December / Januari, tot nu toe prima afhandeling.

Jeroen

remcozoon
14-09-06, 01:09
Ik sprak de mensen van deze organisatie op schiphol.. en ik werdt uitgehoord over welke hotels we hadden. en die wilden ze nog gaan checken ook.
ze zijn gewoon steeds bezig met vernieuwing en afwisseling.
lijkt me een uitstekend bedrijf als je zo met je werk bezig bent

sasja
14-06-07, 11:44
misschien dat ergens op dit forum de vraag al gesteld is, maar dat heb ik niet kunnen vinden, dus....

wie heeft ervaring met USA fun vacations.
heb er een offerte aanvraag ingedient en de prijs die daaruit kwam
is prima, hun service tot zover ook, maar is er iemand die via hun boeking
heeft gereist?
zo ja, hoe was je ervaring

hoop het te horen

gr
sas

Njit
14-06-07, 11:50
Heb er alleen losse hotels geboekt. Was allemaal prima geregeld. Voor hun prijs kon ik het zelf niet boeken. Ze denken ook goed mee.

Heb verder geen ervaring met hun villa's.

Njit
15-06-07, 00:09
Het is een bedrijf vergelijkbaar met American Estates en American Vacations.
Stuur ze gewoon alle drie een aanvraag voor een offerte en zie waar ze mee komen.

Dit topic gaat trouwens over hetzelfde: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2169

Albert38
22-08-07, 19:45
http://www.usafunvacations.nl/

Wie heeft ervaring met dit reisbureau?. Hebben volgens mij ook het Florida virus te pakken en willen volgend jaar juli weer naar Orlando. Heb een offerte aangevraagd en het ziet er niet eens zo slecht uit. Het verschil zit vooral in de prijs van de vliegtickets. Hebben ook dan een huurauto en een bungalow. Wie weet waar deze staan??. Graag jullie reacties.

Marjol
22-08-07, 20:17
Ik heb dit jaar ook geboekt bij Usa Fun Vacations voor volgend jaar april/mei en ik vond dat ze een uitstekende service verleenden! De offerte kwam heel snel.

Met de bungalows heb ik geen ervaring!

Marjol
22-08-07, 20:34
Reis, auto en hotel.

Michael66
22-08-07, 20:48
Hebben ook dan een huurauto en een bungalow. Wie weet waar deze staan??
Waar de auto's staan is afhankelijk van de verhuurder. Een aantal zitten direct in/bij het vliegveld en bij andere moet je eerst een stukje met een bus.

Bungalows (villa's) staan overal in en om Orlando / Kissimmee / Davenport / Lake Buena Vista. Kijk eens in de offerte of er iets van een nadere specificatie bijstaat (naam van plaats of wijk / community) en geef dat dan even door, dan zoek ik het voor je op.

bono
22-08-07, 21:38
Wij hebben dit jaar ook geboekt bij USAfunVacations,
En een snelle service qa mailing en bellen en ook de prijzen waren best goed.
Het scheelde een paar tientjes maar wel goede service.
Leggen alles goed uit en vragen heel veel zodat ze je ook goed kunnen helpen.
Heel fijn om mee te praten aan de telefoon.
We hebben de auto en alle hotels bij ze geboekt.

Gr. Monique

Mejel
27-08-07, 19:20
Ik heb mijn reis via hun geboekt en ben erg tevreden. Vlucht, auto en hotel.
omdat ik echt Florida-leek was ben ik bij hen langs geweest en ze hebben me echt alles heel duidelijk uitgelegd. Prima service.

teiwes
21-02-08, 15:51
Iemand ervaring met usa fun vacations? Wij willen graag een villa boeken in kissimmee.

desteijntjes
21-02-08, 16:16
Wij hebben ook dit jaar voor het eerst bij hen geboekt. Tot nu toe niets dan lof. Ze geven je veel informatie en zijn zeer vlot met hun offertes (tenminste bij ons dan). Na het boeken had ik nog een paar vragen en die hebben ze zeer uitgebreid beantwoord.

De reis van ons staat gepland in de meivakantie dus daarna kan ik pas definitief zeggen of het goed geregeld was, maar zoals ik gelezen heb op diverse forums zijn de mensen die bij hun hebben geboekt tevreden.

Succes met uitzoeken en boeken!!

Mariëlle

JKG
24-02-08, 12:36
Wij vertrekken binnenkort naar Kissimmee en hebben een townhome geboekt via USA Funvacations. Ik kan je dus nog niet vertellen hoe het is geweest, maar kan je wel zeggen dat USAFV erg veel tijd voor je uittrekt en niet te beroerd is om je op te bellen als jij een vraag hebt gemaild (zelfs al is dit na hun sluitingstijd).

Ook als je even belt voor een paar vragen, neemt Karin uitgebreid de tijd voor je en heb je geen enkel moment het gevoel dat je wordt afgewimpeld omdat ze nog wel meer hebben te doen :) Ze denken prima met je mee en ook bij de reisbescheiden staat alles duidelijk hoe wat werkt en waar je allemaal aan moet denken.


De keuze voor een townhome ipv een villa, omdat we in het voorjaar gaan en je dan meestal wel pool-heating nodig hebt in het zwembadje. Aangezien dat aardig wat geld kost en we toch weinig willen zwemmen, raadde USA FV ons aan om een townhome te nemen. Daar zit gewoon een groot zwembad op het terrein waar je dan even in kan zwemmen.

Over een paar weken laat ik je mijn ervaring met hun weten.
Bevalt het, dan waarschijnlijk volgend jaar weer, maar dan iets meer richting zomer en dan wel een villa (ook dat moet je eens proberen he ;) )

teiwes
24-02-08, 13:21
Wij zaten ook nog te twijfelen over villa met eigen zwembad en townhouse. Villa ziet er wat luxer uit en het idee van een eigen zwemad waar je in kan plonzen klinkt ook niet verkeerd alleen gezien de periode vraag ik mijzelf ook af of het niet te koud is. Zoals ik lees in jouw reactie zijn de zwembaden niet verwarmd?! Wij gaan 25 april tot en met 13 mei.
Nu schiijn er ook voorkeur te zijn in welke wijk je wilt zitten. Hebben jullie daar nog tips voor. Wij willen dichtbij de weg die leidt tot de pretparken en dichtbij wat winkeltje o.a. supermarkt.

Carlo
25-02-08, 21:43
Zwembaden bij villa's kunnen bijna altijd verwarmd worden. Meestal is het inclusief als je huurt in de periode oktober t/m april. Anders wordt vaak een toeslag berekend. Het hangt ook van het type verwarming af. Er zijn villa's met verwarming d.m.v. zonne-energie en die zijn vaak gratis of goedkoper dan electrische verwarming.
Kijk ook eens op sites als VRBO.com en Homeaway.com. Hier vind je villa's in iedere prijsklasse (zoek ook op deze site naar ervaringen...) Vergt iets meer zelf doen maar ik vind dat juist leuk.....

Ta2 Gerrit
26-02-08, 10:16
Zwembaden bij villa's kunnen bijna altijd verwarmd worden. Meestal is het inclusief als je huurt in de periode oktober t/m april.

De zwembadverwarming is bijna NOOIT inclusief, behoudens bij de door jou genoemde solar heating.
Verder is het gewoon betalen, ± $100,- tot $150,- p/w, maar wel lekker :lol:

teiwes
26-02-08, 13:36
Nou voor die € 150 ,- wil ik het wel overwegen en heb ik iniedergeval een lekker warm badje waar ik wel in ga.

JKG
26-02-08, 13:44
De prijs valt ook wel mee en zeker vergeleken met de huidige dollarkoers, maar ik ga toch niet zo heel veel zwemmen denk ik... en ik geef dat geld dan weer liever uit aan andere dingen. De entrees van de pretparken bijv.

Overigens is een townhome ook best luxe hoor. We gaan naar Club Cortile aan de 192 in de buurt van een Wallmart en een Wendy's & Mc Donalds op loopafstand.
3 slaapkamers (1 beneden, 2 boven), 2 badkamers. Verder alle luxe in de keuken tot een vaatwasser aan toe. Ik heb dan alleen geen garage, wat de villa's weer wel hebben. En natuurlijk geen prive zwembad. Maar komt goed, ik ga ook wel een keer een villa huren.

Overigens is die verwarming niet nodig als het écht zomer is in Florida heb ik me laten vertellen. Dus meer voor de koudere maanden (voor zover je het koud kan noemen als je het vergelijkt met NL).

teiwes
26-02-08, 17:41
Ja het blijft moeilijk kiezen hoor! Wij gaan 25 april t/m 12 mei dus het zal er om hangen. Ik vind het zelf zo sneu als je een lekker bad voor de deur hebt maar je kan er door het te koude water niet van genieten. Dus ik denk dat ik toch voor het warme water ga..nu nog kiezen uit de vele wijken van Kissimmee.

svenehans
26-03-08, 15:45
De geluiden klinken allemaal goed en ik heb inmiddels ook een offerte opgevraagd. Is er inmiddels al iemand terug van een vakantie die geboekt was bij USAFV en wat waren de ervaringen? Bungalow, Villa of Townhome?

JKG
26-03-08, 23:41
De geluiden klinken allemaal goed en ik heb inmiddels ook een offerte opgevraagd. Is er inmiddels al iemand terug van een vakantie die geboekt was bij USAFV en wat waren de ervaringen? Bungalow, Villa of Townhome?

Jahoor, een prima ervaring bij USAFV. Sinds 2 weken weer terug in NL (al voelt het als veel langer!). De planning was om in het najaar naar de westkust te gaan, maar daar heb ik te weinig vrije dagen voor... dus misschien raad je het al ; vandaag met USAFV gebeld en weer 2 offertes de deur uitgeknald om in het najaar nog eens de vakantie van dit voorjaar nog dikker over te doen. Langer in Kissimmee en langer in Miami Beach :-P:-P:-P


We verbleven trouwens in een townhome, bij Club Cortile. Deze zijn alleen in het voorjaar te boeken, niet in het najaar vertelde Karin me vandaag. Waarom wisten ze niet, maar ik weet wel dat dat een prima verzorgde townhome was, groter dan onze verwachting... en ik denk ook wel luxer.

In het najaar zitten we te twijfelen tussen een villa in de villawijk Indian Point (ten zuiden van de Walmart bij de 192) of een townhome bij Fiesta Key, volgens mij zit dat naast Indian Point.

mc.kunst
27-03-08, 14:31
Wij hebben eergisteren definitief bij USAFV geboekt! We moeten nog wel een tijd wachten, maar ach, dan is de voorpret lekker lang :-). Wij hebben een villa geboekt, maar weten nog niet waar we zitten. Ik dacht dat je dat niet vantevoren kon aanvragen. Of heb jij dat wel gedaan, JKG?

Zat het zwembad vlak bij jullie townhome? Wij hebben erg getwijfeld tussen townhome of villa, maar hebben uiteindelijk toch voor de villa gekozen, zodat de kinderen gewoon lekker zelf kunnen zwemmen. Ben wel benieuwd of het townhouse beviel!

Groeten, Claudia

bono
27-03-08, 15:46
Ik heb gisteren de factuur ook weer binnen voor onze reis (dit keer geen Florida maar Portland (Oregon) en de Nationale Parken in Oregon en Washington))
Ik had mijn eigen een bult gezocht naar vliegtickets en dat lukte allemaal niet.
Dus dacht ik dan maar weer USAFUN (hadden ons vorig jaar prima geholpen, en dat blijft dan hangen!)
En binnen 1 week over en weer gemailt en daarna offerte en dezelfde dag ondertekend en verzonden en de andere dag de factuur binnen.
En nog dankzij USAFun heb ik nu ongeveer de huurauto gratis, dan als ik zelf had geboekt.
Dus dat is mooi mee genomen toch?!
Helaas hebben ze daar geen hotels, dan alleen in Portland maar ja we gaan weer toeren dus dat vind ik wel erg jammer.

Maar prima service, snel en altijd bereid om je te helpen.

gr. Monique

remco n.
27-03-08, 19:47
zelf ook drie weken geleden bij hun geboekt mede omdat het prijsverschil stukken beter was in verhouding met reisbureaus. Deze laatste rekenen een villa p.p.p.n. terwijl je bij USA. F. en American Estates etc. gewoon een villa huurt voor een x aantal dagen.
Bij mij op de factuur wordt ook geen villa genoemd ik vind het toch het enige echte nadeel van een villa boeken in florida (als je het niet via een particulier dat dan) dat je nooit weet welke villa je zit wat ik toch raar vindt als je al zover vooruit boekt. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat je in een echt aftandse villa gestopt wordt dat zou de (goede) naam schaden.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar reacties van mensen die net terug zijn....

Michael66
27-03-08, 20:26
... in verhouding met reisbureaus. Deze laatste rekenen een villa p.p.p.n. terwijl je bij USA. F. en American Estates etc. gewoon een villa huurt voor een x aantal dagen.Klopt. Maar als je dan kijkt naar de prijs per persoon dan kom je altijd op (ongeveer) hetzelfde bedrag uit. bijv. 1 persoon kost €600, bij 2 personen €300pp, bij 3 personen €200pp etc.

Maar uiteindelijk gaat het er toch om dat je je goed moet voelen bij een bepaald aanbod. En da's gelukkig voor edereen weer anders! :p

remco n.
27-03-08, 20:38
Mwah valt tegen ik was bij de reisbureaus gemiddeld rond de 500 a 600 euro meer kwijt voor dezelfde periode/villa en die besteed ik toch liever in Orlando etc. :grin:

Michael66
27-03-08, 20:42
Da's waar. Maar dat heeft dus niets met de andere verrekening te maken (heel huis t.o.v. per persoon). Sommige reisorganisaties weten nu eenmaal voor bepaalde reisonderdelen betere prijzen uit te onderhandelen dan anderen.

En het internet geeft ons allemaal de mogelijkheid om per onderdeel de gunstigste uit te zoeken. Of juist te kiezen voor één reisorganisatie, da's soms ook wel zo gemakkelijk.

JKG
28-03-08, 18:54
USAFV heeft een flink arsenaal aan villa's ter beschikking, ze kunnen dus inderdaad niet zeggen waar je komt te zitten. Echter kan je wel 1 wijk kiezen, namelijk Indian Point. Kost geloof ik iets meer (rond een 10tje per nacht per villa) omdat ie aardig in trek is blijkbaar en dat zit precies waar ik ongeveer wil zitten, in een bocht op de 192. Als ik het forum hier zo lees, willen veel mensen daar volgens mij zitten.

Townhomes kan je wel gewoon kiezen, helaas was Club Cortile in het najaar niet te huren, maargoed het is ook niet erg om wat anders te kiezen. Dit keer wordt het Fiesta Key, dat ligt in de buurt van Indian Point, dus precies waar ik ongeveer wil zitten in Kissimmee.

Een townhome zit in een gated community, dus gewoon een paar straatjes en een hek er omheen. In het midden zit meestal het zwembad, dus het is te lopen vanuit het huisje.

We zijn eind februari/begin maart al in Kissimmee geweest, toen dus in Club Cortile. We hebben toen niet eens gezwommen. En daarom wil ik ook geen villa, omdat ik maar af en toe zwem en als ik wil zwemmen, wil ik echt een groot bad waar je tenminste wat baantjes in kan trekken.

Voor de rest hoef je niet bang te zijn voor wat dan ook, de villa's zijn nieuw, schoon, mooi etc. ik was zeer tevreden over die townhome en ik weet zeker dat Fiesta Key mij ook erg goed zal bevallen.

Geert76
31-03-08, 20:51
Berekent USAFUN boekingskosten voor hotelboekingen? of zit dat bij prijs inbegrepen?

Njit
31-03-08, 21:04
Berekent USAFUN boekingskosten voor hotelboekingen? of zit dat bij prijs inbegrepen?

Je betaalt 20 euro per dossier. Zie hier: http://www.usafunvacations.nl/index.cfm?sub=3

JKG
31-03-08, 23:14
Vandaag maar weer een offerte ondertekend en over een half jaar zit ik weer in Florida via USAFV. :) Dit maal een townhome bij Fiesta Key in de buurt van de 192/Walmart. Ietsje verder van de 192 af dan vorige keer, maar dan praat je over 1 of 2 minuten extra ;)

Daarnaast nog 5 dagen Miami Beach, hotel Casablanca on the ocean bij 65th/Collins. Vorige keer zat ik op 87th/Collins. We schuiven steeds een stukje dichter richting Ocean Drive :)

Ik ben benieuwd wat svenehans dan per dag betaald voor zo'n bungalow!

svenehans
01-04-08, 08:48
Ik ben benieuwd wat svenehans dan per dag betaald voor zo'n bungalow!

De bungalow is 46 euro per nacht incl. En jouw townhome JKG?

Overigens, tot nu toe: prima service!

raygwencaith
01-04-08, 09:56
Ook wij hebben een townhome gehuurd maar dan op Windsor Hills (2.5 mile van Disney). Wij zijn met 3/4 en betalen 76 euri per nacht. Vond de prijs reuze mee vallen.

Wij zitten in Story Time 1 van www.storytimeorlandorental.com (http://www.storytimeorlandorental.com) We gaan pas 19 juni 2006 dus het is nog even afwachten.

Met wie we willen gaan vliegen weten we nog niet dat komt deze zomer wel rond.

Groetjes

svenehans
02-04-08, 08:52
De volgende omschrijving heb ik gekregen voor de bungalows in Palm Key:

"Deze prachtige bungalows zijn allen eigendom van privé eigenaren en gelegen op een complex met veel groen, op ongeveer
15 minuten rijden van Walt Disney World Resort.
Het is 5 minuten rijden naar de Publix supermarkt.
Een WallMart Superstore is eveneens zeer gemakkelijk te bereiken. (10 minuten rijden)"

JKG
02-04-08, 19:52
Ik heb een zo'n pakket genomen bij USAFV, als je die prijzen ziet dan zijn de townhomes volgens mij het goedkoopste (ligt er ook aan welke periode je gaat, wij in het najaar).

Volgens mij Palm Key aan de US27? Aan het eind van de 192.... maar ik kan het mis hebben :) Publix en Walmart zijn wel belangrijk :) Die ga ik wel veel bezoeken tijdens mijn trip.

bruggeling
12-11-08, 21:05
hallo, wij hebben voor volgend jaar geboekt bij usavac. het is ons zeer goed allemaal uitgelegd, en zeer aardige mensen, al belde we 3 keer achter elkaar , maakte niets uit, de offerte hadden we keurig op tijd binnen en er werd niets opgedrongen. we hadden ook een offerte bij a.e. maar tot op heden geen bericht terug gehad, dus wij hebben een zeer goed gevoel bij usavac. groetjes yolanda

svenehans
13-11-08, 13:30
Ook wij hebben het vlucht-auto-bungalow-pakket geboekt bij USAFV. En de ervaringen zijn positief. Goede service, snel met het beantwoorden van vragen. Enige nadeel vond ik, dat we vooraf niet precies wisten waar de bungalow stond, maar dat ligt naar mijn mening meer aan de organisatie aldaar. Zou in ieder geval de volgende keer weer bij USAFV boeken!

Overigens hadden we dus een bungalow. Met 3 slaapkamers en 2 badkamers ruim genoeg (zeker omdat we met 2 personen waren). Zeker als je er voornamelijk bent om van een drukke dag bij te komen, te slapen en te douchen is een bungalow zeer goed aan te bevelen.

Njit
13-11-08, 14:06
Enige nadeel vond ik, dat we vooraf niet precies wisten waar de bungalow stond, maar dat ligt naar mijn mening meer aan de organisatie aldaar. Zou in ieder geval de volgende keer weer bij USAFV boeken!

Dat kan geen enkele van de bekende aanbieders (AV/AE/USAFV) je vertellen.
Als je die zekerheid wel wilt hebben dan zul je particulier moeten huren..

JKG
13-11-08, 15:49
Of een townhome bij USAFV. Die kan je namelijk wél kiezen :)
Dan maar geen privé zwembad. Club Cortile & Fiesta Key zijn prima communities. Geloof dat USAFV ook nog Heritage Key heeft, maar dat zat wat verder weg van de 192, waar ik in de buurt van wil zitten.

svenehans
16-11-08, 13:46
Ja, nou ja... we zijn goed terecht gekomen. Stom natuurlijk dat we er van te voren niet echt rekening mee hadden gehouden vanaf dat welcome home center nog een stuk te moeten rijden. Maar goed, als dat het enige puntje is dat door mij wat minder voorbereid was... We hebben namelijk een super-vakantie gehad daar! En echt, met dank aan dit forum, want heb hier verschrikkelijk veel info weten te vinden!

Overigens hadden we ook geen privé-zwembad. Er was wel een zwembad op Palm Keys, waar we uiteindelijk zaten, maar eigenlijk helemaal geen tijd gehad om daar te plonsen! :D

FloridaVerslaafde
25-11-08, 17:24
Onze laatste vakantie hebben wij geboekt via USAFV en hebben alleen maar positieve ervaringen ermee. Alles is perfect geregeld ! Wij hadden alle voorgaande vakantie bij D-Reizen geboekt omdat we dachten dat zij de voordeligste waren maar dat is dus absoluut niet waar. USAFV is véél voordeliger. En je wordt geweldig geholpen. Volgend jaar boeken wij weer via USAFV

:cool:

jovi
26-11-08, 21:41
Ook wij hebben afgelopen jaar bij USAfunvac. geboekt en is erg goed bevallen. Nu hebben we via hen een Vila geboekt voor volgend jaar.

Albert38
30-11-08, 13:53
Heb wel een minpuntje : ze zijn geen lid van de ANVR
http://www.anvr.travel/leden_naam.php?openForm=sub1&leden_naam=+USA+Fun+Vacations+&Zoek=Zoek

bruggeling
30-11-08, 17:33
hallo
Wij hebben ook geboekt bij usa en zeer goed geholpen, het is voor ons de eerste keer dus best spannend, maar ze heben allles goed uitgelegd,en een keurige offerte gemaakt, wij gaan eind maart 2009 heel spannend dus.
groetjes yolanda

Michael66
30-11-08, 17:45
@Albert: Kun je je "minpuntje" toelichten? Wat zie jij aan toegevoegde waarde van het lidmaatschap? Of als nadeel van het niet-lid zijn?

Ik geef meteen toe geen voordeel te zien voor mij. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel zien.

De ANVR geeft aan het verschil te maken vanwege 6 punten (http://www.anvr.travel/overanvr.php?overanvr_id=3):

1. Eerlijke voorwaarden.
Tja, m.i. ook een kwestie van de voorwaarden zelf goed doorlezen en begrijpen wat de gevolgen in bepaalde situaties zijn. Als je dat niet kunt of wilt, dan kun je dat aan anderen overlaten (i.c. consumentenbond en dus boeken bij een ANVR aangesloten reisagent.

2. Uw geld in goede handen.
Tja, ook een kwestie van vertrouwen. En even kijken of de reisagent wel is aangesloten bij SGR (ja dat zijn de eerder genoemden). Als je het niet vertrouwt of niet weet, dan kan het boeken bij een ANVR-reisagent wat extra zekerheid geven.

3. Veilig reizen.
Aangesloten bij Stichting Calamiteitenfonds Reizen? Geen idee. Ik weet dat ik zelf een uitgebreide reisverzekering heb en zelf in staat ben dingen te (laten) regelen in geval van calamiteit. Kun of wil je dat niet ... ik val in herhaling.

4. Kwaliteit voorop.
Goed advies? Mijn ervaring met de hier genoemde reisorganisties is dt ze in 99% van de gevallen een beter reisadvies voor de VS en Florida specifiek geven dan de meeste ANVR-reisbureau's (daar heb ik echt onzin uit horen kramen en heb ik geen enkele flexibiliteit in reisschema gemerkt).

5. Verantwoord reizen.
Milieu? Kinderprostitutie? Tja, hoe kunnen ze dat nou echt voorkomen? Ik neem mijn eigen verantwoording daarin, op mijn manier.

6. Zekerheid bij klachten.
Geschillencommissie? Ik heb een uitstekende rechtsbijstandsverzekering en wil eigenlijk niet vantevoren door de eigen organistie ingestelde "rechter" vastzitten die me eigenlijk beperkt in het behalen van mijn recht. Mocht ik dat al willen. In voorgaande problemen die ik tegenkwam ben ik er altijd op een goede manier onderling uitgekomen.

Nee, wat mij betreft is de met het ANVR gepaard gaande aanzienlijke kostenverhoging niet zo nodig.

Vandaar dat ik erg benieuwd ben naar jouw motivatie.

Albert38
30-11-08, 18:31
Je geeft zelf aan welke voordelen het ANVR lidmaatschap heeft. Vind het vreemd dat als ik een minpuntje aangeef meteen als een boeman behandeld wordt. Heb dit jaar gewoon via een ANVR reisbureau de boel geregeld en dat was aanzienlijker goedkoper dat USAFV. En ik hou persoonlijk van wat meer zekerheid. Ik vind dat als ze zo goed zijn als ze zeggen te zijn ook het lidmaatschap van de ANVR kunnen aanvragen. En de reizen kunnen dan ook gewoon betaalbaar blijven. Ieder mag zijn mening hierover hebben zoals Michael66 maar men mag hier ook anders over denken, daar is dit forum toch ook voor?

Michael66
30-11-08, 18:51
Ja, uiteraard mag je je mening geven. En nee, ik geef niet de voordelen van ANVR-lidmaatschap aan, maar de keuze die je kunt maken. Die ik maak.

Dat je misschien voor jouw gevoel voor boeman wordt uitgemaakt komt denk ik omdat je het een minpuntje noemt zonder een motivatie. Het is het soms wel handig als je aangeeft waarom je iets vindt, want wat een minpuntje voor jou is, is voor een ander misschien juist een pluspunt. Dat heb ik met mijn post hierboven willen aangeven.

Wat mij betreft vind ik het belangrijker om zelf de risico's in te schatten en af te dekken dan dat door een ander te laten doen.

Daarnaast geldt uiteraard ook dat de hier op het forum veel genoemde 4-5 Florida-specialisten het ook heel erg van de mond-op-mond-reclame moeten hebben. Het slecht organiseren of matig met klachten/problemen (die ontstaan altijd wel eens) omgaan zal direct via diverse fora zijn weg gaan vinden en tot een aanzienlijke omzetverlaging leiden. Het is gemakkelijker een goede naam te verliezen dan die op te bouwen.

Heerlijk, die marktwerking.=D>

Albert38
30-11-08, 19:57
Michael66

Je bent vaker in Florida geweest en weet nu de weg te vinden naar bepaalde dingen. Heb ook het forum hier goed nageplozen voordat we de 1e keer weg gingen. Helaas lees ik hier ook hier vaak berichten die vaak naar 1 aanbieder wijzen, bv Alamo en USAFV. Vind dat jullie als moderator je neutraal moeten opstellen. Tuurlijk mag je een voorkeur hebben maar het forum moet er niet van over lopen. Heb zelf goede ervaringen met Hotelplan en Hertz en BA met de 2 reizen die ik naar Orlando heb gemaakt.
Deze waren allebei veel goedkoper dan de aanbieders die ik op dit forum lees. Ook moet men de periode van vakantie gaan goed in de gaten houden. Ik kan bv alleen in de vakanties terwijl iemand anders het hele jaar door kan. Ook vind ik de keuze van je verblijf een belangrijke, persoonlijk wil ik van te voren weten waar ik kom te zitten en wil dit bevestigd hebben. Je geeft aan dat ik geen motief geef over het minpunt maar ik zie dit anders. Je kiest voor een ANVR reisbureau net zoals je kiest voor USAFV, alleen heeft eerstgenoemde naar mijn inziens bepaalde voordelen. Jij geeft daar weer redenen die ik ook kan waarderen maar niet voor alle mensen gelden. Een vakantie naar Florida voor 4 personen kost een paar centen en daar mag je best wat zekerheden voor inbouwen. Ook dat meedere forums meekijken over onze schouders weet ik maar als bv Hertz iets verkeerd doet wordt dat hier ook breed uitgemeten in het forum terwijl ik dat met andere bedrijven hier in het forum wat minder zie.
USAFV kan best goed zijn, maar er zijn meedere die dat zijn en dat moeten de mensen ook weten. Hoop dat je een beetje begrip voor mijn standpunt kan opbrengen en de "andere bedrijven" ook eens in de spotlight kan zetten.

Michael66
30-11-08, 21:02
Bedankt voor je toelichting. Duidelijk nu waarom jij je keuze maakt om via een ANVR-aangesloten reisorganisator te boeken. Ik heb dat de eerste twee keer ook gedaan, maar ben er achter gekomen dat wat meer vrijgheid in de boekingsmogelijkheden bestaat dan de meeste grote touroperators aanbieden, en dat dat beter bij mij past. Ieder zijn ding, toch?

Coyote
03-12-08, 13:27
Voor onze vakantie volgend jaar maart zitten wij er ook aan te denken een villa via USA Fun Vacations te huren. Eentje die er voor ons uitspringt is deze (http://www.usafunvacations.nl/hoteldetail.cfm?id=67302).

We zitten nog wel met wat vragen:

- Gaan we gelijk na aankomst naar de villa of brengen we de eerste nacht in een motel door?
- Hoe gaat het met de sleuteloverdracht? Moet je die op een afgesproken adres halen of kom je d.m.v. een code je huis in?
- Indien je daadwerkelijk een sleutel moet ophalen, kan dit 24 uur per dag of is kan dat enkel op aangegeven tijden?
- We willen graag een villa met privézwembad en zijn ons ervan bewust dat je voor de verwarming hiervan apart moet betalen. Op hoeveel moet je dan ongeveer rekenen? Wij zitten 10 tot 13 nachten in de villa.
- Wie weet een (exacte) locatie van de villa's in de 'Orlando Area' die je via USA Fun Vacations huurt? Op die manier kunnen we vooraf een beetje bepalen waar we allemaal dagtripjes naartoe kunnen maken.

Tot zover een aantal eerste vragen. Hopelijk kunnen jullie ons hierop antwoord geven.

Roland (en Marloes)

corrus
03-12-08, 13:55
Bel ze eens...
Ze kunnen daar vast wel antwoord op geven... :mrgreen:

Njit
03-12-08, 13:59
Ben het met Corrus eens. Zulke specifieke vragen kun je het beste bij de verhuurder neerleggen.

Coyote
03-12-08, 14:24
Bel ze eens...
Ze kunnen daar vast wel antwoord op geven... :mrgreen:

Zou ik uiteraard best kunnen doen. :smile:

Echter, ik had gehoopt hier antwoorden (en advies) te krijgen van mensen die zelf al eens een villa via USA Fun Vacations hebben gehuurd. Daarvoor is toch dit forum? :-\" :wink:

Het kan immers waardevolle informatie zijn voor anderen die ook een villa willen huren. Ben gewoon ook benieuwd hoe anderen het doen na aankomst, gelijk naar de villa of eerst een nacht in een motel.

Roland

Njit
03-12-08, 14:37
Je kan ze ook mailen, als je bellen vervelend vind op je werk :)

In het algemeen werken ze allemaal met en sleuteladres. Daar kun je dan de sleutel ophalen en krijg je ook de alarmcode. Specifiek adres kunnen de meeste verhuurders je niet van te voren vertellen.

Coyote
03-12-08, 15:01
Ik heb geen moeite met bellen hoor. Ze zitten hier zelfs in Lelystad waar mijn werk ook is. ;-) Of ze ook een bezoekadres hebben weet ik echter niet.

Via de site heb ik in ieder geval een offerte aangevraagd en bij de opmerkingen vragen gesteld over de beschikbaarheid van de sleutel en het gebied waar de villa's zich bevinden.

Mocht iemand nog eigen ervaringen met USA Fun Vacations en de villa's hebben dan verneem ik het graag.

Roland

mc.kunst
03-12-08, 15:55
Hoi Roland,

Wij hebben voor het eerst bij USAF Fun Vacations een villa geboekt. Over 12 dagen vertrekken we. Dus hoe de villa bevallen is kan ik je nog niet vertellen. Maar tot nu toe zijn we zeer tevreden. Je wordt vriendelijk en goed geholpen. Als wij in Orlando aankomen moeten we naar het Homes Welcome Center, waarvan een routebeschrijving bijgesloten zit (bij de reisbescheiden, die we ca. 6 weken voor vertrek gekregen hebben). Daar kunnen we de sleutel van de villa ophalen (zit in een Lock-Box). We hebben ook een code gekregen om de Lock-Box te openen, omdat we buiten kantooruren aankomen. Daar ligt dan als het goed is een envelop met onze naam, waarin de sleutel, het adres, een routebeschrijving en nog wat andere info, erop.

Dit leek ons prettiger dan de eerste nacht in een hotel doorbrengen. Je bent misschien wel iets langer onderweg, maar de volgende dag ben je wel direct op de plaats van bestemming.

Na de vakantie zal ik nog laten weten hoe het is bevallen. Veel succes iig!

Groetjes, Claudia

Coyote
03-12-08, 16:20
Als wij in Orlando aankomen moeten we naar het Homes Welcome Center, waarvan een routebeschrijving bijgesloten zit (bij de reisbescheiden, die we ca. 6 weken voor vertrek gekregen hebben). Daar kunnen we de sleutel van de villa ophalen (zit in een Lock-Box). We hebben ook een code gekregen om de Lock-Box te openen, omdat we buiten kantooruren aankomen. Daar ligt dan als het goed is een envelop met onze naam, waarin de sleutel, het adres, een routebeschrijving en nog wat andere info, erop.

Dit leek ons prettiger dan de eerste nacht in een hotel doorbrengen. Je bent misschien wel iets langer onderweg, maar de volgende dag ben je wel direct op de plaats van bestemming.

Claudia,

Bedankt voor je reactie.

Het is me nu duidelijk hoe het in z'n werk gaat als je later op de avond aankomt. Wij komen rond 21.00 uur aan op Orlando en moeten daarna de auto nog ophalen. Zelf voel ik er ook wel voor om daarna gelijk naar "onze villa" te gaan. Misschien nog wel even een duik nemen in het zwembad. ;)

Na jullie vakantie hoor ik graag jullie ervaringen. Veel plezier in Florida!

Roland

Teleton
03-12-08, 16:28
Daarvoor is toch dit forum?

Daar heb je best gelijk in maarr...de onderwerpen die je aan de orde stelt, zijn al eerder aan de orde geweest. Bijvoorbeeld de indicatie over de kosten van de zwembadverwarming staat gewoon al in nr 13 van dit topic. Ook vind je in dit topic best veel eigen recente ervaringen. Over het ophalen van de sleutel met de locker of het dilemma hotel of toch direct de sleutel ophalen is ook al veel informatie uitgewisseld.

Lastig is het soms, om al die info te vinden, zal je misschien zeggen. Maarr...daarvoor heeft het Forum een handige zoekfunctie. En lukt het dan nog niet, stel dan gerust je vraag, want daar is dit Forum voor....;)

Coyote
03-12-08, 16:45
Lastig is het soms, om al die info te vinden, zal je misschien zeggen. Maarr...daarvoor heeft het Forum een handige zoekfunctie. En lukt het dan nog niet, stel dan gerust je vraag, want daar is dit Forum voor....;)

Met de zoekfuncties op diverse fora ben ik helemaal mee bekend. Lastig is vaak dat je net niet tegenkomt wat je vraagt of zoveel informatie krijgt dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Was zelf ook altijd een groot voorstander van de zoekfunctie (heb er zelf ook vaak naar verwezen op andere fora) maar ben daar tegenwoordig toch wat genuanceerder in en heb mijn mening daarover wat veranderd. Als elke vraag via de zoekfunctie opgezocht moet worden kan er net zo goed een lijst met veel voorkomende vragen worden opgesteld. Heb je het forum ook niet meer nodig... :wink:

Maar goed, dat is een heel ander onderwerp. :lol:

Back on topic: Ik ben in ieder geval al weer een stukje wijzer geworden.

Roland

Lea
22-01-10, 13:58
Omdat ik via USAFUN een apartement huur op Cane Islands weet iemand daar het adres van waar je de sleutel op kan halen, ben er zo nieuwsgierig naar hoever dat adres afligt van Cane island zelf?

JKG
22-01-10, 14:24
Lea, ik denk bij 6365 Irlo Bronson Memorial hwy (192 dus). Het is niet ver rijden vanaf Cane Island. Ligt eigenlijk aan dezelfde weg. Nog geen 5 minuten.

silvia37
15-03-10, 08:16
Wij zijn heel tevreden over usafunvacations.
Paar jaar terug in een villa gezeten in Kissimmee overal lekker dichtbij geweldig.
Nu een townhome geboekt in CLub Cortile dus 19-07 zijn wij weer onderweg.
Offertes zijn prima en als je vragen heb kun je ze altijd bellen en nemen ze de tijd voor je.
Prima ga zo door :grin:

Lea
15-03-10, 09:05
Ben al een keer meer in Florida geweest was een georganiseerde busreis, nu echt alles alleen doen dus ook condo en autohuur en bij USAFUN geboekt, echt aardige mensen die je echt een eind op weg helpen.
Ze hebben liever dat je een keer extra belt met vragen dan dat je dat niet doet.

Teleton
15-03-10, 11:52
misschien kan iemand mij hierover informeren?

Ik ken usafunvacations zelf als een uitstekende organisatie die voor iedere beurs een vakantie op maat kan maken. Dat betekent niet dat de vakantie voor de supersmalle beurs van gelijke kwaliteit zal zijn als die voor een 'normale' beurs. Voorkom teleurstelling en ga voor je zelf nog eens na of dit nu het hotel is dat bij jullie droomvakantie past.......#-o

Michael heeft over jullie hotel al een apart topic gemaakt. Over de kwalificaties van het hotel kan ik niet meer melden dan wat hierover op tripadvisor (http://www.tripadvisor.in/ShowUserReviews-g34515-d85333-r55800314-The_Blue_Palm_Hotel-Orlando_Florida.html#CHECK_RATES_CONT) te vinden is. Als je op de link klikt, kan je de recente reviews ook lezen. De foto's van het hotel (http://www.vfmii.com/exc/aspquery?command=invoke&ipid=1208885&ids=40435)die je op tripadvisor vindt, zijn uit 2008. Hotelgasten (http://www.tripadvisor.in/LocationPhotos-g34515-d85333-The_Blue_Palm_Hotel-Orlando_Florida.html) hebben ook foto's geplaatst en die zien er toch heel anders uit en ze passen beter bij de recente reviews.

USAfunvacations levert deze kamers voor 29 euro per nacht. Jullie zijn een gezin met 4 personen en hebben één kamer gehuurd? Je betaalt dan een dikke zeven euro per persoon per nacht en dan mag je ook nog eens gebruik maken van het ontbijt en de shuttle bus. In dat perspectief gezien hoop ik dat je niet al te veel verwachtingen van het hotel hebt.

Mocht dit toch zo zijn, neem dan vooraf contact op met usafunvacations en zeg dat je je bedenkingen over het hotel hebt en informeer naar de alternatieven. Wellicht is men nog bereid om mee te denken over een aanpassing van de boeking. Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken, maar voor 42-45 euro per nacht heb je bij hen een spikslinternieuw, schoon, veilig, ruim en luxe appartement waar je met 4 personen de vakantie van je leven kunt hebben. Goedkoop is duurkoop en een gore, gammele hotelkamer verhoogt de vakantiepret niet.

JKG
15-03-10, 16:47
Ik ken dat hotel niet, maar 29 euro voor een kamer, dat is meestal niets wat goed is.
Kan je inderdaad beter een townhome nemen ofzo voor +/- 40 euro per nacht. USAFV wil meestal wel meedenken hoor, heb ook wel eens een hotel achteraf afgewezen ivm slechte recensies op tripadvisor. Meteen dachten ze 'live' aan de telefoon mee voor andere opties, hoefde dus niet eens te wachten. :)

Bij mij zou een slechte accommodatie echt wel een deel van mn vakantie verpesten en voor 29 euro per nacht mag je dan ook absoluut niet klagen over wat dan ook in het hotel vind ik. En ondanks dat we een townhome elke keer hadden, hebben we misschien maar 1 of 2x 's avonds in het huis gegeten en de rest buiten de deur.

Ik kan niet in je portomonnee kijken Esli, maar ik zou toch als je niet zoveel geld hebt ietsje doorsparen voor een betere accommodatie, of alle nadelen van het hotel slikken voor zoete koek en er niet over klagen bij USAFV of op Tripadvisor. Mij zul je daar in elk geval NOOIT zien.

Michael66
16-03-10, 14:36
14 dagen á € 29 is ...... euh .... veel geld.

€ 402 is ruim $ 500:
= 20-25 Levi's in de outlets
= 10 extra koffers op de terugweg
= 10 dagen in een veeeeeel beter hotel
= ..... (vul maar in)

Maar ja, wie weet valt het allemaal wel mee. Of tegen. Of .... :-({|=

nee
16-04-10, 13:09
Wij hebben een villa via USAfunvacations geboekt. Ik mag toch wel aannemen dat dat in orde is, iemand ervaring?

Ta2 Gerrit
16-04-10, 14:55
Er zijn hier heel veel ervaringsdekundigen met USAF, en er zijn nauwelijks klachten.
Ze staan te boek als betrouwbaar en Floridaexperts, dus dat zit wel goed, dacht ik.

nee
16-04-10, 19:48
Oke, ik was al bang dat ik ook moest gaan checken..... etc, etc.
het is tegenwoordig toch al een ware zoektocht op internet naar de beste, de leukste en betaalbare hotels en accomodaties. Voorheen zocht je in een reisgids, en koos op goed geluk maar de beste die in de gids stonden. Dan was je met 5 minuten klaar.... nu heb ik uren achter de comp.gezeten, en je vindt steeds meer en meer info...ook leuk hoor.... maar al die info....het is soms too much.

Sunshine State
16-04-10, 19:58
maar al die info....het is soms too much.

Ik weet wat je bedoelt, maar het is wel weer heel erg leuk, het uitzoeken. Dat is het dubbele ervan.

van der Steen
31-05-10, 14:10
ik vroeg me af wie er een villa heeft gehuurd via USA Fun Vacation en daarbij ook je mening over de villa.....

hebben jullie ook foto's van de villa?

ben erg benieuwd en alvast bedankt

merody
31-05-10, 15:20
Ik heb geboekt bij USA Fun Vacations en ik ben zeer tevreden. Heb foto's van de villa waar we zaten.
Zeer goed geregeld, ben nu 2 wkn thuis en ga volgende maand weer een voorboeking doen voor volgend jaar.

Gewoon doen, zou ik zeggen, Sunnygirl

JKG
31-05-10, 16:17
Ik heb een villa gehuurd via USAFV... ik mag er alleen morgen pas in. :mrgreen:
Heb er eentje bij Indian Point gehuurd.. lekker dichtbij de Walmart en het drukkere gedeelte van de 192.

Michael66
14-03-11, 09:15
Zijn er nog forumleden die een recente ervaring met USA Fun Vacations hier willen delen?

Teleton
14-03-11, 09:23
Die ervaring is uitstekend. Goeie informatie vooraf, prettige prijsstelling, vlotte afhandeling en tijdige toezending van alle papieren. Ze denken met je mee. Niet onbelangrijk: toen wij eens een kleine klacht in een resort in Florida moesten oplossen, werd er spontaan en ongevraagd direct actie ondernomen en hulp aangeboden. Fijn om te weten dat zo'n organisatie er ook voor je is als de nood aan de man komt.

hrjhaan
14-03-11, 09:45
Wij hebben onze villa en appartementen hier geboekt. Omdat het voor ons de eerste keer is dat we een villa boeken was het voor ons moeilijk kiezen. Telefonisch onze wensen besproken en daar is uiteindelijk onze boeking uit voortgekomen. Er werd duidelijk aangegeven wat de voordelen en de nadelen van bepaalde villa's was. Ook per e-mail kregen we alle informatie die we maar wilden.

[verwijderd]
14-03-11, 10:06
Ook hier positieve geluiden, recentelijk waren de vliegtijden veranderd en zijn we door inspanning van USAfunvacations op een andere vlucht gezet waardoor we weer een kortere overstap hebben.

Verder is er veel kennis aanwezig over de condo,s en villa.s die ze verhuren.

John&Pauline
14-03-11, 10:46
Ook wij hebben geboekt bij USAF, boeking is super goed gegaan.
Je wordt idd super goed geholpen, veel informatie en er wordt goed geluisterd naar je wensen!
Nu hopen dat de vakantie helemaal top wordt!

ietie
14-03-11, 15:07
word misschien een beetje eentonig, maar ook wij zijn super tevreden met deze reis organisatie.
Via hun vorige jaar geboekt voor de herfst vakantie, een en al lof!
Wij hadden bij aan komst wat problemen met onze huur auto eerst wel zelf opgelost, toch maar even een mailtje gestuurd vanuit onze villa, nog geen 10 minuten later werd ik persoonlijk door hun gebeld ( vanuit nederland).
Ze vonden het heel vervelend en gingen er als nog achteraan om te kijken waar het mis was gegaan.
Volgende keer absoluut weer via USAFUN , hopelijk volgend jaar.

yohn
14-03-11, 15:09
Zomer 2010 voor het eerst geboekt bij USA Fun Vacations alles was perfect tot in de puntjes geregeld, komende zomer helaas geen Orlando volgend jaar weer, we zijn zeker van plan hier weer te boeken.

de jantjes
14-03-11, 15:26
Wij hebben ook ons verblijf/auto geboekt bij USA Fun Vacations en zijn ook zeer tevreden.Je word goed geholpen en ze denken zeker met je mee...toppie!
Alles wordt netjes per telefoon en/of E-mail geregeld.
Van mij verdienen ze een 10 voor de Service

sonja
14-03-11, 18:39
Onze eerste boeking gedaan bij USAFV, uitsluitend positieve ervaringen, zeer efficient, goede adviezen, vriendelijk en behulpzaam.

Lannie
14-03-11, 18:40
Ik heb 2 hotels via hen geboekt voor deze zomer. Zelfs in het weekend werden mij e-mails en reservering beantwoord.

Nadat we de betaling hadden overgemaakt, vonden we vrijwel direct bij de post een groot pakket met heel veel informatie; routebeschrijvingen (met kaart) van het ene naar het andere hotel, kortingscoupons, info boekjes van de diverse parken in Orlando en een kaart van Florida.

Ook van ons krijgen ze een HELE DIKKE 10!!!

Jeny
15-03-11, 10:40
Voor ons geldt het zelfde... twee jaar geleden alleen de eerste villa van die vakantie door hun laten regelen.. Op onze weg naar de tweede villa in het zuiden, kregen we een telefoontje, we hadden onze paspoorten in een laatje laten liggen :oops:. USAfunvaction heeft voor ons geregeld dat wij op de terugweg naar het vliegveld even langs het verhuurcentrum konden rijden om deze spullen op te halen. Alles incl. de mp3 zaten keurig in een tasje.
Dit jaar gaan we weer en zij hebben voor ons alvast de tickets en de auto geregeld voor de kerstperiode.... wij moeten zelf nog even gaan bedenken wat we dit jaar precies willen gaan doen :-k.

Lea
15-03-11, 20:07
Ook ik kan alleen maar positief zijn. Vorig jaar voor het eerst bij hun een vakantie geboekt, was allemaal dubbel spannend voor mijn voor het eerst best lang van huis, zelf daar rijden in een auto en nog een automaat ook maar ze hebben me echt gerust gesteld met alle vragen die ik van te voren had en alles is gewoon goed gelopen.
Voorlopig zit er een vakantie naar Florida/Orlando niet in maar wanneer het weer zover is dan is het wel de bedoeling om eerst een week rond te rijden en dan een week Orlando in een villa maar dan ga ik zeker bij hun te rade voor routes en alles te boeken.

Lin
16-03-11, 16:59
Ik schaar me achter de positieve reacties die al zijn genoemd hoewel we nog wel moeten vertrekken. Maar tot nu toe; prima!

[verwijderd]
16-03-11, 20:14
Enige nadeel is dat ze met hun auto nog wel eens in de weg rijden als ik haast heb. ;-)

ronenivonne
19-03-11, 14:41
Wij hebben ook geboekt bij USA Fun Vacations.
Je wordt er goed geholpen, en krijgt ook snel antwoord terug als je vragen hebt.
Wij hebben bijvoorbeeld gevraagd of we de tickts eerder konden krijgen ivm stoelen reserveren bij KLM. Dit was geen probleem.
We hebben het bedrag overgemaakt en binnen een paar dagen lagen alle reisdocumenten netjes bij ons in de bus.

corrus
02-04-11, 16:21
wij moeten zelf nog even gaan bedenken wat we dit jaar precies willen gaan doen :-k.Tja... :D Want voorpret maakt een vakantie pas écht compleet. \\:D/

Ritchie
06-04-11, 19:25
Wij hebben ook al diverse malen geboekt bij USAFunvacations.
En altijd alles top geregeld, we hebben ons zelfs afgelopen maart in Orlando op een etentje getrakteerd, echt top, meer kan ik niet zeggen.
En de prijs is tot nu toe altijd zeer scherp geweest.
Ook een vriendelijk contact vinden we erg belangrijk.

Hanz
07-11-11, 00:15
Onze ervaringen met USAFV zijn zonder meer positief. We hadden bij hen in 2009 geboekt en ze hebben alles tegen scherpe prijs gebeoekt en geregeld. Alle reisbescheiden op tijd binnen en die waren ook zonder meer compleet te noemen. Ook mijn domme vragen werden netjes, snel en realistisch beantwoord, vaak al dezelfde dag via de telefoon. Zij zijn de reden dat ik in 2011 wederom bij hen geboekt heb zonder erg veel verder te kijken.

JKG
08-11-11, 20:53
Domme vragen bestaan niet he, alleen domme antwoorden. :mrgreen:
Ik ga volgend jaar in april weer en ook wederom met USAFV, ook zonder verder te kijken. Ik heb California dit jaar helemaal zelf geregeld, maar voor Florida gun ik ze het absoluut en kijk ik ook niet naar andere aanbieders. Daarnaast hebben ze ook de huwelijksreis van m'n broer en z'n vrouw geregeld met een erg leuke attentie in de villa! :)

Dus volgens mij ga ik nu voor de 5e keer naar Florida.

Veronique maastricht
20-11-12, 13:30
Ik heb afgelopen weekend voor de eerste met USA Fun Vacations gewerkt en uiteindelijk gereserveerd. Super goede prijzen, kon ik zelf niet aan boeken. Enorm duidelijke antwoorden en snelle service!! Geen fratsen en gewoon duidelijk! Ik ben er enorm blij mee!
We hebben de vliegtickets en de auto via hun gereserveerd.
Thumps up!

Fr@nk
21-11-12, 13:04
Villa's ook goed

JKG
24-11-12, 15:07
Boeking bijna rond voor de 6e keer Florida via USAFV (9e keer bezoek aan de USA).
Dit keer Lake Berkley villa eens proberen.

PENPE
26-12-12, 22:40
Villa's ook goed Kan weinig mee misgaan, gaat gewoon net als bij een aantal andere USA-specialisten via HotelBeds in Kissimmee

San & Ien
04-11-13, 18:44
Met de vele ervaringen hier in gedachten, vraag ik me af of het inmiddels mogelijk is een inschatting te maken van waar je ongeveer terecht zal komen? Wij hebben een 'Disney Area Superior Villa' geboekt en ik ben zo stiknieuwsgierig waar we ongeveer terecht zullen komen. Dus, de vraag is: Wat boekte je en waar kwam je terecht?

Ritchie
04-11-13, 19:30
Bel ze ffe, ze kunnen je daar zeker een antwoord op geven, erg vriendelijke mensen hoor.

San & Ien
04-11-13, 20:12
Ik had al gemaild en kreeg als antwoord dat het adres van de accomodatie pas bekend is op het moment van aankomst in het welcome center.

Vandaar de 'wat-waar' vraag ;)

Njit
04-11-13, 20:25
Net zo als bij alle andere bekende aanbieders zoals Exit Reizen, American Vacations, American Estates. Als je perse wilt weten waar je komt te zitten dan moet je particulier boeken (of een appartement in een bepaald complex).

San & Ien
04-11-13, 20:31
Dat begrijp ik. Ik heb echter al geboekt en wil het niet persé weten. Ik ben alleen benieuwd of we met alle ervaringen hier een 'wat kreeg je'-lijstje kunnen opstellen. Net zoiets als bij de autohuur zeg maar.

Ritchie
04-11-13, 20:34
Net zo als bij alle andere bekende aanbieders zoals Exit Reizen, American Vacations, American Estates. Als je perse wilt weten waar je komt te zitten dan moet je particulier boeken (of een appartement in een bepaald complex).

Ik snap niet helemaal, misschien "moet" je dat uitleggen, noem je hier ook andere aanbieders.
Dit topic gaat toch over USA Fun Vacations ?
Misschien zie ik dit verkeerd

Njit
04-11-13, 20:51
ik "moet" helemaal niets...

Jij zegt: 'bel ze ffe, ze kunnen je daar zeker een antwoord op geven, erg vriendelijke mensen hoor.'
Vraagsteller geeft aan: 'Ik had al gemaild en kreeg als antwoord dat het adres van de accomodatie pas bekend is op het moment van aankomst in het welcome center. '
Ik geef aan dat dit een normaal gebruik is en dat USAFV hierin niet afwijkend is van andere aanbieders.

Ritchie
04-11-13, 20:57
Ok, je maar nu nuanceer je het al "andere aanbieders"
Maar als je goed kijkt, kwam het antwoord "Ik had al gemaild en kreeg als antwoord dat het adres van de accomodatie pas bekend is op het moment van aankomst in het welcome center." na mijn berichtje.

Maar je "moet" inderdaad niks, dat was mijn foutje, excuses

Mushu
04-11-13, 22:32
In 2011 kwamen wij in Westridge terecht (Davenport aan de 27). Wij hadden een Disney area villa geboekt. Weliswaar bij American Estates maar volgens mij werken die ook met hetzelfde welcome center. Als echte WDW-fan vond ik het te ver van WDW maar het was zeker goed aan te rijden hoor (ik was alleen gewend OP het Disney resort te verblijven :)). Het zou me niet verbazen als Westridge een van de meest ver weg gelegen communities is die onder Disney area valt. Ben inderdaad wel benieuwd waar anderen zoal terecht zijn gekomen.

P9ol
04-11-13, 22:41
Wij hadden dit jaar via WRC geboekt en die zeiden hetzelfde maar in de papieren stond wel Kissimee?
Kwamen dus ook in Davenport Westridge uit. Vond het echt te ver rijden van alles.
Vandaar dat we dit jaar zelf een villa boeken.

PENPE
04-11-13, 22:52
Het zou me niet verbazen als Westridge een van de meest ver weg gelegen communities is die onder Disney area valt. Nou er zijn er een aantal die nog veel verder van de Disney-area liggen, zoals bv de community Southern-Dunes... en er wordt dan geadverteerd dat Southern Dunes op korte rij-afstand van Disney ligt...

corrus
05-11-13, 15:24
Tja, Nederlandse villabezitters hebben daar ook vaak een handje van.

Ritchie
05-11-13, 16:12
Het blijft toch altijd een mening, het begrip "korte rij-afstand van Disney" .
De ene vind het net te ver, de ander niet.

Njit
05-11-13, 16:14
Voor Amerikaanse begrippen is een half uurtje dichtbij. In Nederland is dat ver.

corrus
05-11-13, 16:32
Behalve het feit dat het nooit ergens op 10 minuten afstand zit.
Alle woonwijken zijn (gezien vanaf alle kanten) al minimaal 20 minuten rijden naar Disney Auto Plaza. (daar waar je de parkeerkaart laat zien)
Alleen D.A.K. is dichterbij.

In Nederland rijdt men rustig een uur om bij de Efteling te kunnen komen, in de USA is 20 minuten al te ver naar WDW.

Njit
05-11-13, 16:48
Ach, het wordt op verschillende manieren uitlegt:

Er is 1 aanbieder die het mooi ruim aangeeft: Disney Area Superior Homes are located in various communities located from 8km to 32km from Walt Disney World and Orlando's attractions.

En een ander die een geschatte tijd geef: Most villas are approximately within a 25 minute drive to Disney (subject to traffic and are situated either along the 192 in Kissimmee or Highway 27. Specific location requests cannot be made.

JKG
05-11-13, 21:29
Net zo als bij alle andere bekende aanbieders zoals Exit Reizen, American Vacations, American Estates. Als je perse wilt weten waar je komt te zitten dan moet je particulier boeken (of een appartement in een bepaald complex).

Villawijk (dus niet alleen een complex) kan ook... zoals bijv. Terra Verde, Indian Point, Lake Berkley (en vele anderen). Maar goed, dan weet je nog steeds niet het exacte adres, maar weet je wel waar je ongeveer zit. Ik vind het altijd fijn om te weten waar ik ongeveer ga zitten, dus boek ik altijd een bepaalde community. Liefst altijd rond 192/535 area... die blijft bij mij aantrekken op de één of andere manier. Een ander wil er niet dood gevonden worden.

San & Ien
10-11-13, 00:18
Oei! Toch blij dat ik het gevraagd heb. Ik had mezelf min of meer wijsgemaakt dat we in Kissimee terecht zouden komen, maar weet nu dat we echt alle hoeken op gelanceerd kunnen worden.

Nog een, misschien onbeantwoordbare, vraag: Wat voor koffiezetapparaat kunnen we verwachten? We hebben natuurlijk wel meteen koffie nodig (ietsiepietsie verslaafd maar). Gewoon uitgaan van de grootste filters, omdat je die altijd nog om kan vouwen?

Njit
10-11-13, 01:14
Anders neem je oploskoffie mee. Heb je geen filter nodig ;)

Mushu
10-11-13, 10:32
Wij hadden in alle huizen een "gewoon" filter apparaat. En vaak liggen er nog wat filters bij (in het laatste huis waren het iig van die mega filters) dus kan je gelijk aan de slag als je koffie mee hebt genomen.

Ritchie
10-11-13, 12:36
Wat heeft een koffiezetapparaat en filters nog te maken met USAFUN :confused:

San & Ien
10-11-13, 16:10
Wat heeft een koffiezetapparaat en filters nog te maken met USAFUN :confused:

Voor mij heel veel. Ik vind ze namelijk helemaal niet zo behulpzaam in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic. Vandaar dat ik mijn vragen liever hier plaats dan dat ik hen over dit soort dingen moet mailen.

Teleton
10-11-13, 17:08
Voor mij heel veel. Ik vind ze namelijk helemaal niet zo behulpzaam in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic. Zou het heel misschien ook aan het soort vragen die je stelt kunnen liggen, vraag ik je heel voorzichtig want je kunt tegenwoordig je woorden vaak maar beter op een goudschaaltje wegen of iedere bewering voor zoete koek slikken. Dan blijft het hier wel gezellig, behalve voor de medewerkers van het bedrijf waarover wordt gesproken en die op een forum geen weerwoord kunnen bieden. Dus, omdat ik toch wel benieuwd naar je motivatie ben, vraag ik je ook vriendelijk of je je mening misschien eens kunt toelichten?

De site van www.usafunvacations.nl (http://www.usafunvacations.nl) geeft je bijvoorbeeld heel er veel informatie over de inrichting van je villa:
... een telefoon, een kleurentelevisie met satelliet-/kabelontvangst, centraal geregelde airconditioning en verwarming, handdoeken en linnengoed. Elke wooneenheid heeft een badkamer met douche en bad. Op de kamer heeft u verder de beschikking over een compleet uitgeruste keuken met fornuis, koelkast met vriesgedeelte, een magnetron, een broodrooster, een koffiezetapparaat, afwasmachine en al het nodige kookgerei, bestek, borden, bekers en glazen..... Met een heel klein beetje moeite had je het antwoord op je vraag dus best zelf kunnen vinden, dunkt mij zo.

Mijn persoonlijke ervaring met deze reisorganisatie is dat ze best behulpzaam zijn en dat ze je, naar vermogen terwille zullen zijn. Zeker voor een internetbedrijf zijn ze uitstekend en gratis bereikbaar; de telefoon wordt tijdens kantooruren immers altijd opgenomen en mails worden direct beantwoord. Ik kan me wel voorstellen dat men er niet altijd tijd beschikbaar heeft om de info die je zelf gemakkelijk op internet kunt vinden, aan de klanten voor te lezen/door te mailen. Noem mij trouwens maar eens een internetorganisatie die een dergelijke service wel biedt........

Njit
10-11-13, 17:39
Voor mij heel veel. Ik vind ze namelijk helemaal niet zo behulpzaam in tegenstelling tot de meeste mensen in dit topic. Vandaar dat ik mijn vragen liever hier plaats dan dat ik hen over dit soort dingen moet mailen.

nu laten de meeste mensen dit soort zaken ook gewoon komen zoals ze zijn. Sommige villa's staan al de eerste benodigdheden klaar, anderen niet. Omdat men bij USAFUN ook niet van te voren weet wélke villa ze verhuren kunnen ze ook geen sluitend antwoord geven op algemene vragen. Maar met een Walmart die 24/7 open is is dat meestal ook geen probleem.

Ritchie
10-11-13, 18:00
Mijn persoonlijke ervaring met deze reisorganisatie is dat ze best behulpzaam zijn en dat ze je, naar vermogen terwille zullen zijn. Zeker voor een internetbedrijf zijn ze uitstekend en gratis bereikbaar; de telefoon wordt tijdens kantooruren immers altijd opgenomen en mails worden direct beantwoord. Ik kan me wel voorstellen dat men er niet altijd tijd beschikbaar heeft om de info die je zelf gemakkelijk op internet kunt vinden, aan de klanten voor te lezen/door te mailen. Noem mij trouwens maar eens een internetorganisatie die een dergelijke service wel biedt........

Mooi gesproken Ton.
Deze ervaring heb ik ook, terwijl ik jammer genoeg ook een paar negatieve ervaringen met een andere aanbieder heb gehad :(

San & Ien
11-11-13, 04:28
Ik geef enkel aan dat mijn ervaring anders is. Dat het bedrijf daar niet op kan reageren, komt doordat ik mijn ervaring niet dusdanig schrijnend vindt om ze daar via een directe mail op te wijzen. Ik vind daarentegen dat ik mijn gevoel rustig op een forum mag delen. Zeker op het moment dat ik vragen stel die gaan over de positieve ervaringen van anderen. Naar mijn idee zou de gerechtigdheid van een post niet moeten hangen aan het feit of je ervaring positief dan wel negatief is en zeker niet aan het feit dat de betreffende organisatie er wel of niet op zou kunnen reageren.

Afgezien daarvan wil ik best delen waar ik mijn gevoel op baseer. Als ik hen vraag wat de mogelijkheid is om eventueel onze vakantie te verlengen en een latere vlucht te boeken, zit ik niet te wachten op het antwoord: “Dit kunt u wel op uw buik schrijven”. Ik vind de intonatie in hun email-verkeer over het algemeen te frivool. Zeker als ik dit vergelijk met hoe we door andere agenten benaderd worden.

De vraag over de koffiefilters (die overigens niet beantwoord wordt op hun website; bedankt voor de prachtige neerbuigende commentaren daarover!) heb ik hen niet eens gesteld. Dat vind ik typische vragen voor op een forum als dit. Daar waar ervaringen gedeeld worden. Ieder mens is anders en ik ben er zo eentje die erg onzeker is en graag dingen van te voren uitvogelt.

Dat gezegd hebbende, is dit onzekere vogeltje inmiddels ook overtuigd van jullie gelijk dat in dit topic en op dit forum geen plek is voor mijn vragen. U bent gegroet!

Teleton
11-11-13, 09:53
Ik geef enkel aan dat mijn ervaring anders is. Dat het bedrijf daar niet op kan reageren, komt doordat ik mijn ervaring niet dusdanig schrijnend vindt om ze daar via een directe mail op te wijzen.

Afgezien daarvan wil ik best delen waar ik mijn gevoel op baseer. Als ik hen vraag wat de mogelijkheid is om eventueel onze vakantie te verlengen en een latere vlucht te boeken, zit ik niet te wachten op het antwoord: “Dit kunt u wel op uw buik schrijven”. Ik vind de intonatie in hun email-verkeer over het algemeen te frivool. Zeker als ik dit vergelijk met hoe we door andere agenten benaderd worden.

Ieder mens is anders en ik ben er zo eentje die erg onzeker is en graag dingen van te voren uitvogelt.

Krek wa'k dacht.....een verontwaardigde reactie. Natuurlijk mag je je bedenkingen over een bepaald bedrijf hier delen. Maar kom dan wel met feiten die er toe doen. En als je dat zelf niet doet, dan zal er om gevraagd worden. Je vind je klacht niet schrijnend genoeg om er met dat bedrijf over van gedachten te wisselen, maar schrijft wel op een forum dat je ze niet behulpzaam vindt? In de meeste overwegend positieve commentaren geeft men aan waarom men wel tevreden is. Is het dan zo vreemd als jou gevraagd wordt om je mening toe te lichten?

Je geeft aan dat je dingen graag van te voren uitvogelt. Vergeef me de vraag hoor, en je zult het misschien wel weer neerbuigend vinden, maar waarom heb je dan niet precies uitgevogeld hoe lang je precies met vakantie wilt? Eerst boeken en dan verlengen? Met deze vraag vang je bij iedere andere organisatie bot. Tenzij je (dure) tickets hebt gekocht die wel de mogelijkheid bieden om de lengte van het verblijf aan te passen. Tot slot wijs ik nog maar eens op de algemene voorwaarden van de organisatie, die je ongetwijfeld voor je boekte hebt ontvangen en waarin ongetwijfeld een paragraaf over wijzigingen is opgenomen.

Wanneer de toon van het antwoord van dit bedrijf je niet aanstaat, dan kan je dat toch gewoon eerst tegen de betrokken medewerker zeggen in plaats van het hier te ventileren? Zij kunnen dan rekening houden met jouw wensen en ik ben er van overtuigd dat je dan in het vervolg formele berichten terug zult krijgen. Dit soort kleinschalige bedrijven staan bekend om hun informele manier van werken. Ik geef onmiddelijk toe dat dit niet bij iedere klant past. De een houdt nu eenmaal van de moeder en de ander van de dochter.....Persoonlijk stoor ik me helemaal niet aan een direct en duidelijk maar misschien wat onparlementair antwoord. En nog wat anders wat mij opvalt: je zult deze organisatie ongetwijfeld zelf benaderd hebben. Wanneer je hun reactie dan ten opzichte van andere aanbieders te frivool vindt, waarom ga je dan met hen in zee?

Op dit forum is plaats voor iedere vraag. Je hebt hier ook keurig antwoord gekregen op je koffiefiltervraag. Er is ook ruimte voor jouw kritische kanttekeningen. Die je nu in tweede aanleg ook gedeeltelijk gemotiveerd hebt, zodat een ieder zich er een beeld van kan vormen.

Samenvattend ben je gepikeerd omdat je een mail hebt gekregen waarin staat dat je een verlenging van je geboekte vakantie wel op je buik kunt schrijven. Blijf ik zelf met de vraag zitten of je frustratie zich nu echt op die buik richt, of op het feit dat je nee op het rekest krijgt op de vraag of je een overeenkomst kunt wijzigen.

Teleton
11-11-13, 10:57
De vraag over de koffiefilters (die overigens niet beantwoord wordt op hun website; bedankt voor de prachtige neerbuigende commentaren daarover!) heb ik hen niet eens gesteld.

Ik heb dit nog eens nagevogeld en ik moet ruiterlijk toegeven dat je hier een punt hebt. Op de site van usafunvacations wordt slechts vermeld dat er een koffiezetapparaat aanwezig is. Over koffiefilters wordt niet gerept. Het zou overigens teveel van hen gevraagd zijn om te vermelden wat er niet is.....:rolleyes:.

Mijn opmerking is weliswaar niet juist, (waarvoor excuses) maar niet neerbuigend. Wanneer een verwijzing naar een bron als neerbuigend ervaren wordt, kunnen we de tent hier wel sluiten.

Njit
11-11-13, 11:19
Moderator Njit: ik denk dat het punt nu wel duidelijk is. Iedereen is ooit begonnen als Florida en/of Forum groentje. Laten we proberen om elkaar te helpen ipv om ons gelijk te halen. En bedenk, je hóeft niet te reageren.

Frans1949
12-11-13, 06:00
Moderator Njit: ik denk dat het punt nu wel duidelijk is. Iedereen is ooit begonnen als Florida en/of Forum groentje. Laten we proberen om elkaar te helpen ipv om ons gelijk te halen. En bedenk, je hóeft niet te reageren.


Hoe waar. Ik heb al eens geschreven dat als een vraag niet bevalt je dan gewoon de vraag NIET moet beantwoorden.
Het is ongeveer zoals met de TV. Als het programma je niet aanstaat zap dan weg.
Ik denk wel eens dat er mensen zijn hier in Florida die zich dood vervelen en niets anders doen dan vaak onzinnige antwoorden geven op vragen. En dan zijn er mensen zoals San & Ien die het voor gezien houden.
Ikzelf ben ook heel voorzichtig geworden met het stellen van vragen. Maar ik moet wel inmiddels zeggen dat er ook positieve en vriendelijk mensen zijn die vragen wel op een aardige manier beantwoorden.
Ik los het dan zo op om de mensen die wel normaal kunnen antwoorden via PB-tjes verdere vragen stel. Dat werkt. Blijf je tenminste verschoont van de onaangename mensen met hun vaak neerbuigende commentaar.

FloridaVerslaafde
12-11-13, 12:37
On Topic….. Ik vind USA Fun Vacation een perfecte organisatie. Vriendelijk, goed bereikbaar en gewoon normaal. Heb er al mijn Florida reizen van de laatste jaren geboekt en nooit klachten. Heb je vragen ? Bel ze en ze staan voor je klaar. NOOIT problemen.

hrjhaan
12-11-13, 13:00
Ook wij hebben 2x bij USA Fun Vacation geboekt. De 1e keer werden we zelfs gebeld n.a.v. onze aanvraag. We stonden in twijfel welke villa we moesten boeken. Er werd ons duidelijke de verschillen in ligging uitgelegd, waardoor we uiteindelijk een keuze hebben gemaakt. Ook de reisbescheiden zijn compleet. Zelfs een routebeschrijving als je meerdere accommodaties hebt geboekt.

Ritchie
12-11-13, 14:41
Als je ze een vraag stelt via de mail, en het is lastig te antwoorden, dan bellen ze mij gewoon op, hebben ze al vaker gedaan (bij mij dan he)

PENPE
12-11-13, 20:32
Er werd ons duidelijke de verschillen in ligging uitgelegd, waardoor we uiteindelijk een keuze hebben gemaakt. Ook de reisbescheiden zijn compleet. Zelfs een routebeschrijving als je meerdere accommodaties hebt geboekt.


Als je ze een vraag stelt via de mail, en het is lastig te antwoorden, dan bellen ze mij gewoon op, hebben ze al vaker gedaan (bij mij dan he)

Mijn ervaring met diverse (4) USA-specialisten heeft geleerd dat ze dat allemaal doen, dus is niet echt bijzonder qua services..

JKG
14-11-13, 22:16
Het enige wat ik wel bij ze mis, zijn de pakketdeals voor de townhomes, die jaren terug op de site stonden. Die waren altijd wel mooi geprijsd.
Denk dat dat tegenwoordig wat lastiger is.
Binnenkort maar weer eens wat boeken, maar er zijn hier even wat gebeurtenissen in de familie waardoor ik denk ik een keer wat op het laatste moment ga boeken ipv maanden van te voren.

Hanz
20-12-13, 20:04
Wij hebben in 2009 voor het eerst bij hen geboekt. We hadden gedurende het proces veel vragen en ook wat wijzigingen. Alles werd met geduld en vriendelijkheid behandeld en geregeld. Onze ervaringen met hen zijn prima.

Ritchie
20-12-13, 20:58
Wij hebben in 2009 voor het eerst bij hen geboekt. We hadden gedurende het proces veel vragen en ook wat wijzigingen. Alles werd met geduld en vriendelijkheid behandeld en geregeld. Onze ervaringen met hen zijn prima. e

En de ervaring met veel vragen en wijzigingen heb ik met diverse andere USA-specialisten ook gehad, eentje werd op den duur heel erg bot, de andere werden wel steeds stiller en reageerden langzamer op mails. Dat deed en doet USAFUN bij mij niet.

moniquekruiningen
25-01-14, 10:53
Ik ben dit jaar bij USAFV terecht gekomen doordat ik zag dat Cindy1969 bij ze geboekt had. Ik was al dagen het internet aan t afstruinen naar betaalbare tickets.. Maar kon maar niks vinden. Ook bij USAFV niet natuurlijk, maar ik boekte er wel combinatie met een hotel, welke 700€ goedkoper was dan bij Expedia. Het hotel was zo 123 nergens goedkoper te boeken.. Dus ben ik toch nog happy. Toen bij mijn eerste reservering de vlucht vol bleek te zijn, heeft men mij op verschillende telefoonnummers proberen te bellen en uiteindelijk gemaild. Een kleine verschuiving in de datum, leverde een aardig alternatief op. Ik ben er blij mee!

Ritchie
25-01-14, 12:24
Wat een goede service lees ik bij jouw moniquekruiningen (http://www.floridaforum.nl/member.php?13254-moniquekruiningen), mooi dat ze jouw op verschillende telefoonnummer proberen te bellen.
Je kunt ook op afspraak bij hun langs komen om zaken te bespreken en eventueel te boeken, je wordt er heel vriendelijk ontvangen.

Anthon14
25-01-14, 14:49
Ook wij hebben meermalen bij USAfunvacations geboekt en ook zeker naar alle tevredenheid. Ze hebben voor ons duidelijk de voorkeur boven andere specialiste waarbij we ook wel geboekt hebben in het verleden maar na het boeken geen service meer hoefden te verwachten en dat kregen we bij USAfunvacations wel. Zelfs toen we contact met ze zochten omdat we vlak voor de terug reis te maken kregen met een erg ziek kind werden we door hun geattendeerd op wat we konden doen.

Wij zijn in ieder geval blij met de kunde en kennis van dit reisbureau en vaak ook prijstechnisch goede prijzen.

Cindy1969
25-01-14, 19:52
Fijn te horen dat je tevreden bent Monique, welk hotel heb je nu uiteindelijk geboekt?
Ben ook erg tevreden over USA Fun!

moniquekruiningen
26-01-14, 00:26
Ha die Cindy, ik had je nog willen mailen, ik heb La Quinta Inn Convention Centre geboekt..

FloridaVerslaafde
26-01-14, 00:27
Ik ben het helemaal met Ritchie eens. Als je op afspraak naar ze toe gaat, wordt je enorm vriendelijk verwelkomt en het is er reuze gezellig. Al mijn Florida trips zijn er geboekt en altijd onwijs leuk en goed geholpen. Nu gaan we 5 weken naar het Westen en ook daar hebben ze goed bij geholpen. De hotels die ik wilde en bij hun helaas niet goedkoper waren wel via internetsites geboekt, maar de hotels in Las Vegas waren veel goedkoper en ook de vluchten waren goedkoper als bij de rest.

anjavromans
26-01-14, 12:39
Ja wij vergelijken heus wel bij andere als we weer boeken maar elke keer komt USAFun er toch het goedkoopste uit. We weten uit ervaring ook dat de koffie altijd klaar staat en vrienden van ons hebben nu net ook weer geboekt omdat het 500e scheelt met waar ze nog een prijsopgave hebben gedaan. Ze stonden met open mond te kijken dat USAFun zo goedkoop is, en ook nog goed.

Ritchie
26-01-14, 12:56
Het scheelde 1000 euro anjavromans (http://anjavromans) met met diverse USA-specialisten, maar idd 500 euro p.p.

Cindy1969
26-01-14, 13:37
Ha die Cindy, ik had je nog willen mailen, ik heb La Quinta Inn Convention Centre geboekt..

Even opgezocht, ziet er goed uit!

Anthon14
02-05-14, 17:40
Kreeg net een bericht dat usafunvacations een nieuwe website heeft gelanceerd waarbij er tot 30 juni geen boekingskosten berekend wordt en als je via facebook het bericht deelt maak je kans op een reischeque van Euro 50,-.

Dus degene die nog moeten boeken kunnen nog een voordeeltje halen.

ietie
02-05-14, 20:29
Ook wij zijn heel tevreden over cor en karin van usafun!

PENPE
12-05-14, 00:34
Kreeg net een bericht dat usafunvacations een nieuwe website heeft gelanceerd. Dus degene die nog moeten boeken kunnen nog een voordeeltje halen. Een gedeelte van de site blijkt niet te werken heb ik inmiddels geconstateerd.....

Ritchie
12-05-14, 01:19
Een gedeelte van de site blijkt niet te werken heb ik inmiddels geconstateerd.....

Misschien is het handig om even aan te geven welk gedeelte er niet werkt, zodat dit opgelost kan worden.
En niet zomaar roepen dat er iets niet blijkt te werken.
Jouw bericht kan een negatief effect geven aan de reisorganisatie.

Bryce2011
12-05-14, 19:41
Echt positief kun je een niet werken website nu ook weer niet noemen.....

volgens mij delen we op dit forum positieve en negatieve ervaringen met elkaar.

Ritchie
12-05-14, 21:11
Ik bedoel te zeggen, dat men aangeeft wat er mis is.

Ik koop een auto, en kom na een week terug en zeg "de auto doet het niet" , daar heeft de man van de garage toch ook niks aan.

Maar als het dus zo op het forum mag, zoals Penpe, dan ga ik dit vanaf nu ook zo doen helaas :(

Anthon14
12-05-14, 21:38
Ik heb ook eens gekeken maar alles wat ik doe of aanklikt werkt perfect. Maar volgens mij zijn PenPe en úsafunvacations 2 dingen die niet samen gaan, dat maak ik in ieder geval op uit zijn vele toch veelal kritische (negatief geladen) reacties op usafunvacations. Ik vraag me dan eigenlijk af waar dit vandaan komt want dan kunnen mensen er wat mee maar de oorzaak heb ik niet kunnen lezen in dit topic of ik moet het gemist hebben.

Patrick
12-05-14, 22:27
Wat een raar bericht, lijkt me niet terecht om PenPe zo neer te zetten. Ik heb de posts ook doorgelezen, maar ze zijn nergens negatief over USAFV.

moniquekruiningen
12-05-14, 22:48
Ik heb afgelopen weekend veel gesnuffeld op de site, maar ben geen mankementen tegen gekomen.... Vreemd

Michael66
12-05-14, 22:48
Laten we het niet op de man spelen maar gewoon even afwachten op de reactie van Penpe. Meteen van het negatieve uitgaan vind ik erg voorbarig.
En vooral opbouwend proberen te schrijven, want we zijn hier ten slotte om elkaar te helpen.

Kortom: Pieter (of Petra?), kun je aangeven wat het volgens jou niet doet op de website?

PENPE
12-05-14, 23:46
Natuurlijk wil ik dit toelichten :

Omdat er in dit topic dit weekend een bericht is geplaatst over de nieuwe site met ook nog een kortings-aanbieding ben ik eens gaan kijken bij deze reisorganisatie. Om een vergelijking te kunnen maken heb ik aan de hand van mijn eigen reeds gemaakte boekingen een offerte gemaakt, althans proberen te maken...

Zoals jullie op de site kunnen zien is er de mogelijkheid om aan de hand van een wensenlijstje een offerte samen te stellen.

Dat wensenlijstje bestaat uit 3 delen en hierin kun je aangeven : 1-vliegtuigmaatschappij , 2-accommodatie, 3-huurauto

De eerste stap (vliegtuigmaatschappij) gaat zonder problemen, ik geef mn gewenste data in en druk op 'zoeken' en netjes verschijnen de tarieven van de tickets.

De volgende stap (accommodatie) gaat minder, dat wil zeggen : als ik na het ingeven van de data op 'zoeken' druk, gebeurt er totaal niets....

Vreemd is echter dat de 3e stap (huurauto) dan weer wel zonder problemen verliep en dus voor de gewenste periode een auto kon selecteren.

Ik ben natuurlijk niet van gisteren dus heb bovenstaande acties een aantal malen (ook met andere data) herhaald met hetzelfde resultaat als gevolg. Ook gisteren heb ik in de loop van de dag nogmaals geprobeerd om een complete offerte te maken wat niet lukte. Hierop heb ik besloten om dit kenbaar te maken in dit topic welke overigens ook ongetwijfeld wordt bekeken door de reisorganisatie zelf.

Blijkbaar heeft dit toch resultaat gehad want toen ik vanmiddag weer een poging op de website ging wagen was volgens mij de layout iets veranderd en ook de bewuste zoek-button bleek nu wel zn werk te doen.

Kortom al dat negatieve gedoe over mij is zoals Michael zegt wel erg voorbarig en het zou leuk zijn als er namens deze reisorganisatie ook nog een reactie komt ;-)

Michael66
13-05-14, 00:13
Bedankt voor je toelichting! En gelukkig dat het bij je hernieuwde poging vanmiddag wel lukte. We zijn volgens mij allemaal gebaat bij een goed werkende website waar je goede vergelijkingen kunt maken.

Kortom: Opgelost.

Als je - of iemand anders! - nog eens foutjes o.i.d. tegenkomt op deze website (of andere websites) schroom dan niet om het te blijven melden hier op het forum! En als het even kan ook aan de betreffende reisorganisatie. Zo helpen we elkaar en wie weet heeft de reisorganisatie nog wat aardigs voor je in petto ....?!?

sonja
13-05-14, 18:31
Als je - of iemand anders! - nog eens foutjes o.i.d. tegenkomt op deze website (of andere websites) schroom dan niet om het te blijven melden hier op het forum! En als het even kan ook aan de betreffende reisorganisatie.

Het lijkt mij in zijn algemeenheid correcter om eerst de betreffende organisatie te informeren over een onvolkomenheid op hun website, op die manier stel je ze in de gelegenheid hun fout te corrigeren.

Anthon14
13-05-14, 19:16
Het vreemde is dat ik reeds eerder de site heb bezocht en daar ook een offerte heb gemaakt voor een vakantie en deze zonder problemen heb kunnen maken en hem even later keurig per email kreeg toegezonden. Wellicht lag het probleem in het gebruikte apparaat of de browser en dan is het inderdaad fraaier om dit bij de organisatie te melden dan op een forum te kwakken.

En een reactie van het bureau in kwestie ? Als je ze rechtstreeks een email gestuurd zou hebben zou je die vast gekregen hebben :D .

PENPE
13-05-14, 22:44
Wellicht lag het probleem in het gebruikte apparaat of de browser en dan is het inderdaad fraaier om dit bij de organisatie te melden dan op een forum te kwakken. En een reactie van het bureau in kwestie ? Als je ze rechtstreeks een email gestuurd zou hebben zou je die vast gekregen hebben :D .Ik maak gebruik van OS X icm Safari, dat zou in de praktijk toch geen probleem moeten geven en dat bleek ook wel, want de overige twee zoekbuttons werkten prima. Natuurlijk had ik bv kunnen bellen : "... Hallo, met PenPe van het Florida Forum, je kent me vast wel, er werkt een button niet op jullie site... " maar heb overwogen om eerst een melding in dit topic te plaatsen in de hoop dat er misschien inmiddels meerdere personen op dit probleem waren gestuit.

De reacties die daarop kwamen heb je zelf kunnen lezen (en ook zelf geplaatst) en nu pas vanavond om 18:16 gaat men zich afvragen of het misschien wel aan het besturingssysteem cq browser zou hebben gelegen. Dat zullen we dus nooit weten want blijkbaar is er op de site toch e.a.a. gerepareerd (als ik het zo mag noemen) want zoals ik al eerder aangaf werkt het nu inmiddels...En inderdaad, een reactie van of namens deze organisatie zou de zaak helemaal opklaren denk ik ;-)

moniquekruiningen
14-05-14, 00:18
Ik heb geen echte problemen ervaren en heb juist dit weekend veelvuldig op hotels en even op vill's etc gezocht, ik overwoog om mijn hotel om te boeken. Ik heb dit met zowel mijn ipad als mijn laptop gedaan.. Wat ik wel soms merkte is dat het, bij selectie van een bepaald gebied in/om Orlando, soms een tijdje duurde voordat er hotels zichtbaar werden. Soms kwamen ze niet, bij een volgende poging wel.. Ik dacht dat het te maken had met mogelijke drukte op de site.. Het enige wat mij opviel, is dat het hotel wat ik in januari boekte, nu niet meer in het aanbod naar voren kwam...

Ritchie
15-05-14, 00:44
Je kunt blijven proberen om een reactie Penpe, maar die komt er echt niet, never
De site werk(te) 100% zonder problemen, hier op moment van jouw schrijven (11-05-14, 23:34
) met IE, Chrome, en bij de buurman met OS X icm Safari getest, zelf systeembeheerder, en ook bij mede forummers, die mij een PM hebben gestuurd. Zelfs moniquekruiningen en Anthon14 had veelvuldig gebruik gemaakt.
Wij denken toch dat je echt iets fout hebt gedaan ;)

Bryce2011
15-05-14, 22:50
Vreemd dat jullie het allemaal op de persoon blijven spelen....
Penpe geeft alleen iets aan wat hij/zij ontdekt heeft, danwel is tegen gekomen.

de reden dat ik lid ben van dit forum is dat ik graag veel informatie wil ontvangen en delen, zowel positief als negatief.
In de meeste topics geen probleem.

Lijkt wel of er hier mensen met aandelen van USAFV rondlopen die absoluut niet met (enigszins) negatieve aandacht kunnen omgaan.

Raar en onnodig want ik, als objectieve lezer, heb door dit topic juist een positief beeld van USAFV gekregen.

Ritchie
16-05-14, 00:24
Lijkt wel of er hier mensen met aandelen van USAFV rondlopen die absoluut niet met (enigszins) negatieve aandacht kunnen omgaan.

Raar en onnodig want ik, als objectieve lezer, heb door dit topic juist een positief beeld van USAFV gekregen.

Deze nagatieve aandacht is ook helemaal niet terecht, ik kan helaas niet in details spreken.
De negatieve berichten berusten totaal niet op feiten, nu niet, en ook niet in het verleden.

Njit
16-05-14, 02:03
Moderator: graag weer on-topic. Discussies over sites van anderen kunnen naar mijn mening het beste direct met de desbetreffende site besproken worden. Discussies over andere ervaringen met deze reisorganisatie zijn van harte welkom. Persoonlijke discussies horen hier niet thuis

Wen
30-10-16, 21:56
Hallo allemaal!!

Zijn er nog nieuwe ervaringen met usafunvacations?

Groetjes Wen

Carthrax
31-10-16, 17:11
Wij zijn dit jaar naar Florida geweest en de reis geboekt bij USA Fun Vacations en het was prima bevallen.
De vlucht was met Lufthansa. Van AMS naar FRA (Frankfurt) en van daaruit naar Orlando. Idem voor terug.
Autohuurpakket was Alamo Gold. Wij hadden een Standard SUV uitgekozen en op MCO kunnen kiezen uit meerdere types SUV's. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Chevrolet Equinox. Een heerlijke bak ;)
De villa die wij hadden was ook prima. Het was een villa in Town Centre Resort (Reserve Drive (https://www.google.nl/maps/place/Reserve+Dr,+Davenport,+FL+33896,+Verenigde+Staten/@28.2517428,-81.5840986,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x88dd79bfe275fdcd:0xcb858 1890b0cdfba!8m2!3d28.2517428!4d-81.5819099)). Niet verschrikkelijk luxe maar het was ook een Disney Standard home.
Wij waren met 4 personen. Gezin met 2 kinderen (2 jaar en 10 jaar)

Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust ;)

Wen
31-10-16, 19:44
Dank je wel voor je reactie :up:

Ritchie
30-09-18, 21:31
Een triest bericht voor de klanten van https://www.usafunvacations.nl/

Op hun site staat:

"ATTENTIE !!!

Tot onze spijt hebben wij om gezondheidsredenen besloten om m.i.v. 1 oktober 2018 onze activiteiten te beëindigen.

Wij willen u langs deze weg hartelijk danken voor de samenwerking in het verleden.

Alle evt. toekomstige boekingen zullen worden behandeld door:

Le Beau Reizen (Lid SGR)
Lijsbet Eelantsplein 7
1382 MA WEESP
Tel.: 023 720 08 50
E-mail: info@lebeaureizen.nl

Het gaat jullie goed.

mattrob
01-10-18, 10:14
Wat een droevig bericht ...

Ritchie
01-10-18, 11:45
Ja inderdaad, wij waren vorige 2 weken geleden in Egypte, en was toen even op hun site aan het kijken, en kon ook helemaal geen vliegtickets e.d. vinden, alles stond op "0". Ik had er toen al een vreemd gevoel over.

José
01-10-18, 15:30
Jeetje, wat naar.

moniquekruiningen
03-10-18, 22:45
Jammer, 2x een hele goede ervaring mee gehad.

ronenivonne
06-10-18, 07:18
Vervelend bericht en om gezondheidsredenen is helemaal naar. Wij hebben ook 2x geboekt bij hun en ook hier altijd goed geholpen.

Don Tuse
06-10-18, 11:35
Wij hebben ook meerdere keren bij hen geboekt.
Ik wens hun veel sterkte.