PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Clearwater (Beach)



von
26-09-04, 12:15
Wij zijn in oktober een week in Florida en wilen ook een paar dagen
Clearwater aandoen. Iemand ervaring met een leuk hotel met een zwembad erbij??

alvast bedankt

Yvonne

Daniel
26-09-04, 14:15
Ik kom al een jaar of twee in Clearwater, alleen niet in hotels... Het Adams Mark hotel ligt direct aan het strand, maar ik vrees dat het wel eens wat prijzig zou kunnen zijn. Zoek even de prijzen op, want het is wel een leuk hotel zeker als je er een goede deal voor kan krijgen.

Ik heb wel nog een leuke restaurant tip voor je: www.islandwaygrill.com
Erg goed eten en een leuke sfeer.

Nog een tip:
Naast lekker luieren op het schitterende strand kun je ook eens een tripje maken naar Tarpon Springs (half uurtje rijden over een leuke weg). Tarpon Springs staat bekend om zijn natuursponzen die worden opgedoken door geimmigreerde Grieken. Het is net een klein Grieks dorpje!

ju
23-08-06, 16:38
Op de Golfview Boulevard zitten vrij veel hotels.
Als je aan komt rijden (schitterende aanrijdroute trouwens), het eerste hotel.. het Hilton (OP het strand). Jaja, niet een van de goedkoopste natuurlijk, maar dat viel reuze mee! Wij hadden via American Estates een "aanbieding" (2005) in dit hotel geboekt: http://www.americanestates.nl/
Het "zoeken" op deze site: reuze handig en makkelijk (via Hotels....). Wijst zich vanzelf. Wij hadden een zeer royale, zeer betaalbare familiekamer voor 4 pers.

Super (zeer uitgebreid) Amerikaans en Europees ontbijt.
Niet inbegrepen, maar ze hanteerden gelukkig kinder- en volwassenenprijzen.

Je zit hier vlakbij de haven en boulevard(je) met veel restaurants (niet duur).
EN bij de beruchte Pier!!! Pier 60: http://www.sunsetsatpier60.com/

Héél leuk! Vanaf die Pier kun je trouwens ook allemaal surfers zien zwoegen.

Leuk voor je kinderen (hun leeftijden in ogenschouw nemend): tijdens het ontbijt in het Hilton liep een clown rond die de kinderen amuseerde en bezig hield. Van ballonnen figuren maken (naar hun verzoek!), samen dingetjes met hen doen. Heel relaxt voor de ouders....
En bij de Pier bijv. een mimespeler, steltenloper, marionettenspeler enz. enz.

Vanuit de haven zijn héél veel dolfijnenspot-boottochten te boeken. Het klinkt gek... maar zoek er één die het spotten van dolfijnen garandeert!!! (Bijv. met 's werelds grootste speedboot. Echt niet alleen "knallen", maar doordat ze veel "hekgolf" veroorzaken, worden de dolfijnen aangetrokken). Wij hebben toen diverse dolfijnen gezien, zelfs een babydolfijn! Maar dat is wel uniek denk ik?
En geen dolfijnen gezien? Gratis aanbieding van nóg een boottocht! (nìet geld terug....)

hartelijke groeten,
Ju

petra
24-08-06, 10:58
Een prachtig èn heel rustig gelegen hotel is het Sheraton Sand Key (http://www.sheratonsandkey.com/Index.shtml). Het ligt net voor Clearwater aan de golf van Mexico. Wel wat prijzig. Het heeft een enorm wit strand en diverse zwembaden. Aan de overkant van dit hotel ligt het Marriott (http://www.beachdirectory.com/marriottsandkey/) Dit ligt aan de baai met een strandje en zwembaden. Net na de brug heb je het Sea Wake Inn (http://book.bestwestern.com/bestwestern/productInfo.do?propertyCode=10073&group=false#null) Een keurig net hotel met koelkastje èn magnetron op je kamer. Klein zwembad, maar aan het strand en een stukje lopen naar de pier.
Aan de andere kant, meer in de buurt van downtown Clearwater zit het Biltmore (http://www.belleviewbiltmore.com/). Dit ligt aan de baai.
Succes en veel plezier!!!

Michael66
04-10-06, 00:41
Als je in Clearwater maar niet het Sea Stone Resort neemt, dat vond ik nl. het ergste k....-hotel dat ik ooit heb gehad.

bono
17-07-07, 18:39
Halloootjes,

Ik heb uit een boek over Clearwater Beach een info kaart opgestuurd over info van motels, hotels van Clearwater Beach.
Nou dacht ik dat ik boekjes zou krijgen maar alles gaat via de e-mail.
Vandaar mijn vraag willen jullie even kijken en zeggen wat jullie er van vinden....................alvast bedankt!
Hier de link:
http://www.sunriseresortfla.com:80/

Ik vind de prijs nogal meevallen (gaan in November/December) en op zich ziet het er best leuk uit vind ik.
Of hebben jullie nog mooiere motels, hotels waar jullie zelf in hebben geslapen voor ons!!
Bedankt!

Gr. Monique

pieterpostma
17-07-07, 22:15
Monique, over Sunrise, las ik het volgende commentaar:

Naar aanleiding daarvan zou ik iets anders zoeken.........

succes en oant sjen,
Pieter Postma

:-\" :-\"


Comments: Very poor! $100 for 3 people! We only wanted to stay 1 night so we paid and told them it was for 3 a little old lady came out with an extra (dirty) towel!

We got up to the room to find really dirty facilities! The door wouldn’t open properly, the toilet was dirty the mattress and pillows were flat as a pancake!

The woman showed us an "idiots" book with a page dedicated to each rule such as if you block the toilet the plunger is outside the back door!
There was building going on next door!

In the end we got a re-fund never to stay there again!

bemmel47
20-07-07, 17:59
Hoi wij zitten in december ook in clearwater beach en zelfs 2e kerstdag (voor ons dan) wij hebben gekozen voor het mairriot hotel. Weliswaar geen motel maar toch.

Clearwater Beach Marriott Suites on Sand Key

dat is het hotel waar wij zitten. Ziet er super uit. op www.marriot.com (http://www.marriot.com) kan je het hotel bekijken. Ik heb het geboekt bij hotelopia.nl, waar ik overigens alle hotels heb geboekt voor onze trip. Ben bijna een jaar bezig en uiteindelijk kwam deze (op priceline na dan) het goedkoopste uit de bus. Weet effe niet meer wat de kosten waren moet ik me cc nakijken, maar heeeel duur zeker niet.

iljabos
08-09-07, 18:36
Wij zijn afgelopen augustus twee nachten in dit hotel geweest. Het is niet een goedkoop hotel, maar wij vonden het er wel super. Het ligt prachtig aan de baai, waar je af en toe een dolfijn ziet zwemmen. Het zwembad is prettig met veel ligbedjes. Er is een gezellige bar buiten bij het zwembad, waar je ook lekker kunt eten (de cobbsalade raad ik zeker aan!). Het ontbijt was bij ons niet inbegrepen en het ontbijtbuffet is prijzig, maar zeker de moeite waard! Het was ons beste ontbijt van de vakantie!! Op onze site staat een verslag van de vakantie en ook wat foto's van het hotel in Clearwater: http://www.ilja-en-rene.nl/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=4&Itemid=9
Voor ons was het een tussenstop om een beetje bij te komen en we zijn alleen maar bij het hotel gebleven!

bono
09-09-07, 11:53
Bedankt, maar we hebben ondertussen al geboekt via USA fun Vacations dus helaas kan ik geen van jullie hotels meer boeken maar het is uiteraard altijd handig voor diegene die nog zoekende zijn in Clearwater!

Nou dat is eigenlijk best een goede optie!
Dacht er vorige week nog aan toen ik het zelf las :wink: en bij me zelf dacht, zou nu alles al rond zijn.
Maar ja heb verders niets meer gehoord dus dat zal wel toch?

Ik ga het gelijk even aanpassen.

Gr. Monique

lelie
12-01-09, 15:31
We hebben een villa gehuurd in maart in Orlando, maar we willen ook een dag naar het strand en een dag naar Bushgardens, dus Clearwater lijkt ons een goede optie om een nacht te verblijven.

Heeft iemand een goede tip voor een hotel in Clearwater?
We willen niet vantevoren boeken (het kan die dag regenen of koud zijn).

Groetjes van Marloes

Michael66
12-01-09, 17:33
In het Overzicht Hotelervaringen (http://floridaforum.nl/showpost.php?p=81271&postcount=3) kun je ook een aantal aanbevolen en/of afgeraden hotels vinden in deze plaats.

NB: Als je wat specifieker aangeeft wat voor hotel je zoekt kunn we je misschien beter helpen. Dus prijsklasse, ligging (strand, of juist goed bereikbaar, of ...), luxe of juist simpel, etc.

lelie
12-01-09, 22:14
Dank je, Michael.
We zoeken een hotel in de buurt van het strand, liefst op loopafstand. Het zou wel fijn zijn als we onder de $100 kunnen blijven, maar ik weet niet of dat mogelijk is.

En anders (als we niks kunnen vinden) moeten we maar een paar keer op en neer rijden, het is natuurlijk maar 2 uurtjes rijden.

addict
12-01-09, 22:36
Wij hebben net geboekt voor het quality hotel voor ongeveer honderd dollar incl tax via easyclicktravel.com. Dat was de goedkoopste aanbieder!=D>=D>=D>=D>
Bij tripadvisor staat hij op de 16e plaats van de 100zoveel

addict
21-02-09, 01:23
Wij zitten nu in het Quality.
Een mooi kleinschalig hotel met vriendelijk personeel.
Geen eigen restaurant meer wel een IHOP on-site
Gratis draadloos internet
Klein, verwarmd zwembad 88 fahrenheit strandje
Ook een strandje met een bar.
Op loopafstand van de grote stranden

marjoleinenrick
14-05-10, 22:17
Hey,

Heeft er iemand een tip voor een leuk hotel in deze omgeving, ik heb al de hotels op deze site bekeken maar daar vond ik niet echt iets leuks tussen zitten, iemand een goede aanrader???
:D

Michael66
14-05-10, 22:42
Wat zoek je precies? Stad of strand? Groot of klein? Luxe of basic? Uitvalsbasis voor uitstapjes of verblijfplaats om te luieren?

En wat miste je precies bij de hotels diee al beschreven zijn in Tampa en/of Clearwater? Waar ben je naar op zoek? Moet het specifiek die plaatsen zijn, of zoek je gewoon iets aan de Golf van Mexico?

Er is namelijk nogal wat te vinden daar in de regio, in allerlei klassen en kwaliteiten, op verschillende locaties met allemaal hun specifieke omgevingsfactoren. En er is nogal een verschil tussen bijv. een airporthotel in Tampa en een strandresort in Clearwater.

marjoleinenrick
14-05-10, 22:51
Nou het zit zo; we gaan 5 september naar Busch Gardens (ik weet niet hoelang we daar rondlopen) maar aan het eind van de middag willen we richting ons hotel vertrekken.
We hoeven niet perse aan het strand te zitten want de volgende ochtend willen we naar St Pete's beach rijden om met zo'n boot dolfijnen te zien.
Er moet s'avonds wel nog wat in de buurt te doen zijn, maar ja waar maakt ons niet zo uit. Tampa leuk s'avonds?
Ik heb dit hotel gevonden maar ben nog aan het uitzoeken of het dichtbij wat restaurantjes is.. www.intercontinental.com het ziet er redelijk zakelijk uit, maar het is maar voor 1 nachtje.

Michael66
14-05-10, 23:11
Tja, als het alleen maar voor één nachtje is, je er alleen maar het kussen raakt om te slapen en weer afnokt, dan zou je kunnen volstaan met iets heel simpels, een wegmotel als Days Inn of zo. Ik heb twee jaar terug in het Radisson (http://www.chantalsweb.nl/verslag_2008springtraining.htm#2008-03-07) Clearwater Central gezeten (via priceline $35-40 per nacht), supergoed bereikbaar aan de doorlopende highway 19 (op de kruising met Gulf to Bay Blvd) en een behoorlijk winkelgebied op loopafstand (Clearwater Mall), met een paar restaurants. Heet nu trouwens Holiday Inn Clearwater Central. Zie link Google maps http://tinyurl.com/2fphs6j

Maar als je toch naar St. Pete Beach gaat (de meeste / beste dolfijnen-boottochten gaan overigens vanuit de haven van Clearwater Beach), kun je best meteen doorrijden vanuit Busch Gardens. Da's maar zo'n drie kwartiertjes max., tenzij het verkeer tegenzit. En aan de kust heb je voldoende andere leuke hotels, voor één nacht of langer. Diverse daarvan staan al bij de hotelervaringen beschreven. Bijv. Tradewinds Sandpiper of Inslands Grand. Of als je voor echte luxe gaat: het Don Cesar. Of iets anders, er is zoveel keus.

christophe
26-01-11, 19:07
Ik twijfel nog tussen volgende hotels: Hilton clearwater of sandpearl resort. Heeft hier iemand ervaring met één van deze twee hotels?

BillyenFlippy
26-01-11, 21:03
Wij verbleven vorig jaar 2 nachten in het hilton clearwater. Het is een mooi hotel direct aan het strand. Grote schone kamers, vriendelijke bediening. Vanuit je balkon heb je uitzicht op de golf van mexico en het levendige clearwater beache goed voor uren vermaak.
Enige minpuntje is dat de kamers wat gehorig zijn.

raas1982
27-01-11, 23:32
Wij zijn vorig jaar 2 nachten in het hilton clearwater geweest. Het heeft echt een fantastische ligging, direct aan zee en met een prachtig wit zandstrand!
Ik zou er zo weer heen gaan!

Maarten-Annique
30-01-11, 10:42
Wij hebben afgelopen jaar een paar nachten in Clearwater overnacht. We zijn heel tevreden over het hotel. Leuk zwembad, aardig personeel en een goede prijs. Dicht bij de Mall en ongeveer 10 minuten naar het strand.

Het hotel betreft; Quality Inn Clearwater
http://www.qualityinn.com/hotel-clearwater-florida-FL033/Hotel-Photos

christophe
01-02-11, 23:25
Bedankt voor de tips allemaal, na het lezen ervan (plus ervaringen op tripadvisor) hebben we besloten vier nachten in sandpearl te boeken, hoop dat het zijn prijs waard is.

moonlight91
28-11-11, 14:56
wij zoeken een goed hotel op loop afstand van pier 60
(op loopafstand versta ik ong. max 10/15 minuten lopen)
wie heeft er suggesties/ervaringen
prijs ong. tot 150$

Njit
28-11-11, 15:04
Wellicht kun je hier wat mee: http://g.co/maps/xfsy7

damian08
04-05-12, 17:04
Hallo,

Is weer even geleden sinds hier wat geplaatst is..maar ik heb toch een vraag..
Ik ben ook hard op zoek naar een leuk hotel in de buurt van Pier 60.. Ik wil met 2 kleine kindjes niet te lang lopen, aangezien de verveling dan snel toeslaat :-)
Ik heb gezien dat het Hilton het dichtste bij zit, maar goed daar betaal je dan ook flink voor.
Heeft er iemand suggesties voor een leuk en betaalbaar hotel voor 1 nachtje?
Had ook aardig wat motels gezien op de link van Njit zoals Frenchy's Oasis, ken iemand dit Motel?
En anders had ik nog mijn oog laten vallen op Camelot Resort Condos(Sirata).


Hoop dat er wat mensen zijn met leuke tips!
Groetjes Natalie

marijke8
04-05-12, 20:08
Ik heb voor van de zomer Pelican Pointe geboekt via Expedia. We wilden een keer overnachten in Clearwater Beach. In plaats van heen en weer te rijden naar Orlando. Kunnen we lekker genieten van de zons ondergang met een drankje. Dit hotel ligt ongeveer 5 tot 10 minuten bij Pier 60 vandaan.

gonniegans
05-05-12, 22:32
Er zijn behoorlijk veel kleinere motels in die buurt. Dus niet behorend tot een keten, vaak niet full beach front maar 1 of 2 blocks erachter. Ik heb hier zelf geen ervaring mee, dus kan je geen tip geven maar als je bij Expedia o.i.d. zoekt moeten deze er ook wel uit komen. Prijzen zijn interessant.

damian08
07-05-12, 16:51
Ok, ja die Pelican Pointe ben ik ook al tegengekomen ziet er wel goed uit en het is tenslotte maar voor 1 nachtje..maar ik dacht dat hij veel verder weg zat, maar 5 minuten valt reuze mee!
Ik zal ook eens op Expedia kijken voor kleinere motels, ik hoef niet zo zeer super de luxe te zitten, liefst wel natuurlijk maar moet de centen er ook voor hebben hihi.
Bedankt voor de tips!

r.teeuwsen
07-05-12, 23:15
Vorig jaar zijn wij daar ook een paar dagen geweest, prima hotel! Ik ben er zelf afgelopen januari geweest toen ik naar het Clearwater Marine Aquarium ging. Ik heb toen na mijn CMA-bezoek de auto daar geparkeerd om nog ff lekker op het strand te liggen, heerlijk daar!! Het hotel is net helemaal geschilderd. Ziet er weer top uit!! Er staan denk ik nog wel foto's op mijn blog van januari. Veel plezier!

marijke8
13-09-12, 19:38
Deze zomer zijn we voor 1 nacht in Pelican Pointe geweest, Clearwater Beach. Schoon en leuk hotel vlakbij het strand. Alleen het ontbijt stelt niks voor. Mochten de auto 2 dagen parkeren. Alles is beschikbaar koelkast, magnetron in klein keukentje. Zeker een aanrader.

Lannie
13-09-12, 20:05
Wij hebben in augustus, 4 nachten doorgebracht in het Wyndham Garden Hotel (geboekt via usafunvacations) en hebben hier een goede ervaring mee. Een mooi hotel, met een privéstrandje en rustige ligging. Er is bediening aan het het strand en zwembad tegen redelijke prijzen. Ligbedden zijn op het strandje tegen betaling, maar je mocht ook je eigen bedje/stoel meenemen. Naast en tegenover het hotel zijn voldoende eetgelegenheden (o.a. een Italiaan, Ihop). Er stopt een trolley voor de deur die je tegen betaling richting de pier 60 brengt. Er is ook een groot parkeerterrein vlakbij de Pier, waar ze woekerprijzen vragen!! Als je bij Little Toot een parkeerplaats zoekt, kun je na 18:00 uur gratis parkeren. Dit kan natuurlijk een overweging zijn om een hotel op loopafstand van Pier 60 te zoeken.

hrjhaan
13-09-12, 22:25
Wij zijn in augustus 4 nachten in het Holiday Inn en suites geweest. Wij hadden een kidssuite geboekt via USAFunvacations. Erg ruim met een aparte ruimte met een stapelbed voor 2 kinderen. 2 badkamers waarvan 1 met bad. Keukentje met koelkast en magnetron. TV in iedere ruimte. Ongeveer een kwartier lopen (langs het strand) naar Pier 60. IHOP, Subway en McDonalds op loopafstand. Geen eigen strand, maar wel een zonnedek langs de zee. Strand op 5 minuten lopen. Leuk zwembad met ligbedden en handdoekservice. Wel weinig parasols. Alle boten komen langs het hotel om in de haven te kunnen komen. Mooi om te zien.