PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ilovedisney

ilovedisney
15-08-06, 20:41
Hallo allemaal. Ik heb al veel gelezen op dit forum en nu toch maar besloten om me aan te melden. Ik ben dus Simon, woon in Maastricht en ben 25.

Ik wil in voorjaar 2007 naar Orlando met een aantal vrienden. We willen een aantal weken gaan, waarschijnlijk in een villa verblijven en uiteraard veel Disney bezoeken.

Zelf ben ik een enorme Disney fan. Al heel vaak in Disneyland Parijs geweest maar nu toch maar een keer op reis naar het Disney Mekka Orlando!

Ik heb al veel tips gelezen en ben ook druk bezig met het verzamelen van reisverslagen.

Ik heb er nu al zin in!

Njit
15-08-06, 20:47
Welkom op dit gezellige forum!
Het 'Even voorstellen' gedeelte heb je al gevonden :) Veel gestelde vragen vind je in het FAQ subforum: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

Orlando is inderdaad een Disney Walhalla. Als je er eenmaal geweest bent valt de rest enorm tegen :)

pascalbrouwers
15-08-06, 20:54
Welkom Sjeng :wink:

Het zuiden wordt steeds meer vertegenwoordigd. :lol:

Wat betreft Disney fans, zul je hier wel aan je trekken komen.
Er surfen hier enkele rond 8)

Iedergeval veel leesgenot gewenst.

Unne aandere Sjeng :wink:

ilovedisney
15-08-06, 23:04
Dank jullie voor het welkom. Ik ben me druk aan het inlezen op alle mogelijkheden in Orlando. Er is gewoon zoveel te doen..

Kan iemand me trouwens een goede reisgids aanraden?

Eric
15-08-06, 23:54
Er zijn zoveel verschillende reisgidsen, dat het moeilijk is een speciale aan te bevelen.
het hangt er ook vanaf wat je zoekt. Zoek je een reisgids over alleen Disney of een over Orlando en de pretparken of een van heel Florida?
Kijk anders eens op bol.com, die hebben er diverse.
Eric

Michael66
16-08-06, 02:10
Even zoeken op het forum met steekwoord "reisgids".

Deze bijvoorbeeld: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=766

ilovedisney
16-08-06, 09:29
:oops: Dat was inderdaad wel heel makkelijk te vinden :oops:
Ik denk dat ik maar de Capitool ga halen. We willen naar Orlando en verder nog wat in de omgeving gaan doen (Kennedy Space Center!).

Ik ga me dan eerst maar inlezen in wat er allemaal te doen is. Zijn die gidsen actueel of staat de helft er al niet meer? (als ik de laatste uitgave koop dus - die in de Slegte zijn allemaal uit het jaar nul)

Michael66
16-08-06, 10:24
Laatste uitgave van Capitool is best recent, vorig jaar uitgegeven m.i.