PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Deborah



Deborah
15-08-06, 13:30
Ook wij, mijn man en dochtertje van 2,5 jaar, zijn van plan om dit jaar naar Florida te gaan. Je krijgt ook vanzelf zin om te gaan door alle enthousiaste verhalen. Dankzij dit forum zijn we al een heel veel wijzer geworden, maar er valt nog zo veel te lezen. Over de hotels en parken moeten we ons nog meer inlezen.

Ons reisschema staat ook al in het Reischema subforum.

Groetjes,
Deborah

Eric
15-08-06, 13:57
Welkom Deborah, ik zal straks jullie reisschema ook even bekijken.
Leuk dat je erbij komt in ons clubje. Enne, vragen staat vrij hoor....
Eric

Njit
15-08-06, 14:07
Welkom op het forum. Erg leuk dat jullie met de kleine naar Florida gaan. Pas alleen wel op dat ze niet te verwend raakt. De kinderen van Michael66 en Marisca willen volgens mij niks anders meer :)

Michael66
15-08-06, 14:16
Welkom op het forum. Erg leuk dat jullie met de kleine naar Florida gaan. Pas alleen wel op dat ze niet te verwend raakt. De kinderen van Michael66 en Marisca willen volgens mij niks anders meer :)
Huh?!? Is er nog iets anders dan? :roll: :roll: :roll:

Eric
15-08-06, 15:17
Ja hoor, de rest van Amerika.
Er schijnen ook nog andere landen te bestaan, maar ik heb bij aardrijkskunde nooit zo goed opgelet, en weet alleen de VS te vinden.
Eric

Deborah
15-08-06, 19:44
Klopt het Michael dat je website het niet doet? Krijg wel de site maar niet de verhalen.... :(

Michael66
15-08-06, 20:27
Klopt het Michael dat je website het niet doet? Krijg wel de site maar niet de verhalen.... :(
Nee, dat klopt niet.
http://florida.chantalsweb.nl/index.html klikken, dan naar verslag 2006 en dan de dagen aanklikken. Als je geen beeld krijgt eventjes op "Vernieuwen"klikken.

Deborah
15-08-06, 20:46
Michael, nu kan ik het gelukkig wel lezen. Trouwens, leuke cursus geeft je vrouw. Jammer dat jullie niet bij mij in de buurt zitten. Ik had vorig jaar wel van scrapping gehoord in Australië maar had geen resultaten gezien. Wellicht een leuk idee om vanuit Florida spullen mee te nemn.