PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Naples



Gummibeertchen
10-08-06, 22:25
Kent er iemand een goed hotel in de Naples? Prijscat. mag variëren. Daar zijn we nl. nog niet goed aan uit.

Ik wacht vol ongeduld jullie antwoordjes af :)

Alvast bedankt!

christophe
15-08-06, 15:58
TRIANON OLD NAPLES !!!
Wij gaan zeker terug, echt een aanrader.

Het enige minpuntje is dat het 5 min wandelen is van het strand.
De pluspunten; zeer vriendelijk onthaal, grote badkamers,gezellig zwembadje, luxe bedden met heerlijke matrassen, vlakbij het mooie centrum.

Foto's staan in ons reisverslag.

Suzie
30-08-06, 21:13
Trianon Bonita Springs is ook nog een aanrader! ongeveer 10 minuutjes rijden van Naples.

Natasja L.
31-08-06, 22:06
The Inn On Fifth is ook erg goed. Mooi centraal gelegen aan 5th Avenue tussen diverse winkels, restaurants en bars. Voor Nederlandse begrippen is het strand op loopafstand.

nikie1968
30-03-10, 00:31
hallo,

wij zoeken voor 2 juni ook een hotel in napels of omgeving...
Wie heeft er een idee??
Het is maar voor 1 nacht van daaruit gaan we naar dolphin beach in st petersburg

alvast bedankt voor de reacties

groetjes Monique

Tinkerbell
30-03-10, 09:09
Kijk even in mijn web log.
Daar zitten drie hotels bij elkaar. Redelijke prijs,rustige omgeving,paar minuten van het stand en de mall met de auto plus een lekkere Oliv Garden op het terrein.
Vorig jaar hebben we daar ook geslapen wel in een ander hotel. Alleen was dat ook voor rokers en ondanks dat we een niet rokers suite geboekt en werden op de rokers etage geplaatst.Dat vonden we niet zo geslaagd maar met dat hotel was niks mis verder.

flexer
30-03-10, 23:29
Wij gaan the "Naples Beach Hotel & Golf Club" binnenkort uitproberen:

http://www.naplesbeachhotel.com/

amavageo
19-04-10, 16:18
Gewoon het Best Western in Naples, helemaal okay!!

derrobbie
19-04-10, 16:43
Wij gaan the "Naples Beach Hotel & Golf Club" binnenkort uitproberen

Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest, en wij waren erg tevreden.
Ideale ligging direct aan het strand. En in een heerlijk ontspannen omgeving.
Een toppertje in Naples.

flexer
19-04-10, 22:24
Wij zijn hier 2 jaar geleden geweest, en wij waren erg tevreden.

Het zou nu nog beter moeten zijn. Afgelopen jaar zijn alle kamers gerenoveerd en begin 2010 is een nieuw zwembad in gebruik genomen. Als we terug zijn, zullen we onze bevindingen hier posten.

meisje
30-10-10, 09:06
Hallo,
welk hotel kunnen jullie aanbevelen in de omgeving van Napels? Of misschien in de buurt van Sanibel. We zoeken iets langs de kust...

meisje

nikie1968
06-06-11, 17:13
Wat wij een supergoed hotel vinden in Naples is staybridges suites at Naples.
huiskamer, keuken met aparte slaapkamer met zéér comfortabele bedden...
wij zijn hier al 2 keer eerder geweest en vonden het aan de zwembadbar ook héél erg gezellig...personeel heel aardig en behulpzaam en s'morgens een heel erg goed ontbijt...
ook kun je van daaruit makkelijk ergens naartoe gaan...
en dus ook dit jaar gaan we er wederom heen...

corrus
06-06-11, 22:22
Trianon Old Naples Hotel ****
955 Seventh Ave South, 34102 Naples

Een écht fantastisch hotel met veel terugkerende gasten.

christophe
08-06-11, 16:49
Het Trianon Old Naples Hotel ligt weliswaar niet aan de kust maar op wandelafstand van het centrum, gratis parking, super kamers en heel vriendelijk, ontbijt ook inbegrepen.
Prijs kwaliteit echt een aanrader !

chippie
29-08-11, 13:55
Een fijn hotel is het Best Western in Naples, (http://bestwesternnaples.com/) dit is echt een verborgen pareltje. Uiteraard niet aan strand en alleen een (eenvoudig) ontbijt, maar wat is het daar mooi! Twee prachtige zwembaden, mooie kamers en een prachtig aangelegde tuin waarin het heerlijk ontbijten en zwemmen is. Dit verwacht je over het algemeen niet bij een Best Western. Strand en pier zijn vlakbij 5 a 10 minuten met de auto. Zeer rustige omgeving en een red lobster op loopafstand (2 minuten)
En de prijs is werkelijk heel betaalbaar.

2theUSA
29-08-11, 17:16
Wij hebben het heerlijk gehad in het "Edgewater Beach Resort in Naples. Hotel ligt aan zee! We hadden een kamer met Oceanview, en een 8 meter breed terras!

Groet Christa

1972Marjolein
30-08-11, 19:49
Wij verblijven in oktober in Inn on Pelican Bay. Hoefden niet direct aan het strand wat ons betreft, leek ons een prima uitvalsbasis voor de geplande tripjes.

riwi
30-08-11, 21:45
Waar wij goede herrineringen aan hebben is het Staybridge Suites hotel in Naples. Kamers zijn zeer groot, met eigen keukentje. Ontbijt is altijd inclusief. Lekker zwembad en aardig personeel. Gaan weer 20 november voor 2 nachten.
Goede site is:
www.ichotelsgroup.com (http://www.ichotelsgroup.com)

oa Holiday inn, Holiday Inn Express, Staybridge suites ( laatste 2 altijd incl ontbijt)
Veel succes
Fam Riwi

moonlight91
31-08-11, 11:00
ook wij hebben in het best western hotel in napels overnacht
en vinden het een aanrader,

Nan
31-08-11, 16:21
Naples inn, perfect!

euskris
22-09-11, 23:33
Best Western....zeker!!! Super plekje,mooie tropische tuin,goed ontbijt,lekker zwembad.mooi centraal....jaa,zeker een aanrader. 80 dollar per nacht...mooie prijs voor mooie plek.

cloggie68
23-09-11, 09:50
Wij hebben in het double tree guest suites overnacht. Ik was al fan van deze suites maar ook in Naples was het super. Heerlijk 2 kamers, een balkon, buiten een zwembad. We waren met z'n vieren dus dan is 2 kamers ook wel extra lekker!

1972Marjolein
14-10-11, 03:06
Gisteren gearriveerd in Naples, waar we verblijven in the Inn on Pelican Bay. Fantastische kamer, groot: bankstel, kingsize bed, tv/koelkast/magnetron. Zeer schoon. En een heel goed ontbijt. Heerlijk zelf wafels bakken met bergen vers fruit, heerlijke broodjes, cereals, eitjes etc. Echt een aanrader !

Kikimeisje
30-10-11, 09:50
Wij hebben in 2010 in The Inn of Naples overnacht. aardig personeel (een klein beetje "Golden Girls") Prima ontbijt, goede kamer...
Ligt wel aan de rand van de stad. Wij waren er 1 nacht en dan is het perfect!

moedervan3
19-03-12, 20:37
We willen met zijn tweeen de golf coast gaan verkennen, na vele malen SOBE, keys, everglades, bahamas gedaan te hebben.

We willen dan een grote week ergens kamp opslaan en vandaar uit de boel verkennen. Wat is dan centraal gelegen?

En als we voor Naples gaan, wie heeft dan een goede verblijf tip? Ik kan niet echt een appartement of villa vinden op Marktplaats of NLse verhuursites maar misschien een leuk hotel?

Ebelix
19-03-12, 21:39
Kijk eens op homeaway of vrbo.com. Geheid dat je iets kan vinden. Verder kan ik je het Hilton in Naples aanbevelen.

PetraRemijnse
06-04-12, 17:44
Ik heb voor onze reis het hotel Ramada of Naples geboekt.
Is iemand hier wel eens geweest?

Het is maar voor 1 nachtje dat we daar zijn.

theovg
06-04-12, 19:12
Een redelijk hotel wel met een goed ontbijt.
Zijn er twee jaar terug drie nachten geweest.

gonniegans
08-04-12, 01:05
Ja, heette destijds nog Holiday Inn. Redelijk standaard Amerikaans hotel/motel. Goed zwembad, ruime kamers. Niet heel bijzonder maar helemaal prima voor een nachtje (of meer).

utah
20-04-12, 17:17
The Inn On Fifth is ook erg goed. Mooi centraal gelegen aan 5th Avenue tussen diverse winkels, restaurants en bars. Voor Nederlandse begrippen is het strand op loopafstand.

Zeer zeker aan te bevelen! Zeer vriendelijk personeel, privé parking en zeer nette luxueze kamers. Zeer hoge standaard.

ellen.kr
08-07-12, 11:20
RAMADA Inn of Naples. Prijs/kwaliteit verhouding perfect. Vraag een upgrade met zwembadzicht, en 2nd floor, dan ben je verzekerd van een lichte kamer. Keukenblokje, koelkastje, perfect werkende wifi. En heerlijk rustig.

hrjhaan
16-08-12, 13:30
Wij zitten nu in The Inn on Fifth. Zeer mooi hotel. Perfecte ligging. Strand op loopafstand en naar de pier is het 2 km. Over het strand naar de pier wandelen is erg leuk. Kamers zijn ruim en schoon. Zwembad is ideaal en ligt half in de schaduw. Ligbedden voldoende aanwezig. Handdoeken service bij het zwembad. Starbucks aan de overkant.

Lannie
16-08-12, 15:43
Wij hebben vorig weekend 1 nacht verbleven bij Inn at Pelican Bay (http://www.innatpelicanbay.com/) en ik kan dit hotel ook zeker aanbevelen. Het is een heel erg mooi en zeer betaalbaar hotel $ 84,- inclusief ontbijt wat zeer uitgebreid was. Het hotel heeft een gratis shuttledienst naar het strand. Koffie en thee de hele dag gratis te pakken.

Hans van Demen
12-01-14, 16:40
Wij hebben vorige week in een hotel in Naples gezeten, dit was het Doubletree suites hotel , is echt een aanrader voor een paar dagen.

ess
23-02-14, 15:20
Hallo,
Over 10 dagen vertrekken wij weer naar het heerljke Florida
(ons web-log is er al klaar voor http://www.esthervanderzouw.com/2014/Algemeen.html )
Nu willen we 1 nacht over blijven in Naples waar moet ik kijken voor een hotel?
En wat zijn de mooie stranden daar om schelpen te zoeken?
Bedankt alvast voor de hulp.
Groetjes Esther

Hans van Demen
23-02-14, 18:54
DoubleTree Suites by Hilton , lekker verwarmd buiten zwembad met, goed Sushi restaurant inpandig. Afgelopen januari nog enkelen nachten geweest.

Fitzroy
23-02-14, 19:16
Ik lig nu bij het zwembad van de Inn of Naples. :D Goed betaalbaar en netjes hotel en het leuke is dat iedere hotelkamer een balkonnetje heeft. www.innofnaples.com
Persoonlijk vond ik de Best Western nog mooier maar die is ook weer een stuk duurder.

Esther43
23-02-14, 19:56
Wij hebben in juli 2012 een aantal nachten in Hilton Naples verbleven. We zaten op de executive Floor wat inhield dat er continental breakfast bijzat en heel de dag door kon je Starbucks coffee tappen op de gang en er werd heel de dag op deze etage hapjes geserveerd. Nu klinkt dit alles erg duur, nou dat was het zeker niet. Ik heb dit hotel volgens mij destijds geboekt via expedia. Wat ik ook aantrekkelijk vond van dit hotel was dat je fietsen gratis kon huren en dat er een pendelbusje naar het strand was. Bovendien een net zwembad en fitnessruimte aanwezig.
ik ben in Naples aan diverse stranden geweest, echter weinig schelpen gezien. Waar het heel leuk is om te vertoeven, is de pier van Naples. Dit is echt een ontmoetingsplaats waar veel gevist wordt door de bewoners van Naples en er hangt een aangename relaxte sfeer. Als je geluk hebt kun je hier ook dolfijnen spotten. De watertaxi van Naples is ook de moeite waard. Voor weing geld vond ik het een heel leuk tochtje waarbij we ook weer een aantal dolfijnen zagen en een kapitein die vol verve vertelde over Naples.

Fitzroy
23-02-14, 21:15
Esther43, ik denk toch dat juli goedkoper is dan nu. Het is nu volop hoogseizoen Ivm sunbirds uit het noorden. Overal zie je nu ook no vacancy bij de hotels. Ik zou dan ook zeker van tevoren reserveren.

Esther43
23-02-14, 22:01
Ik weet inderdaad de prijzen van dit seizoen niet. Maar wat meestal loont is veel zoeken bij veel verschillende aanbieders. Ik heb hierdoor regelmatig hotels kunnen boeken die ik over het algemeen te duur vind. Ik vind dit bijna een sport en volgens mij veel forumleden met mij. Toch? Ik moet hierbij wel zeggen dat ik dit nog nooit gedaan heb maar met nog een paar weken te gaan. Dan valt het misschien wel tegen....

moonlight91
24-02-14, 10:09
wij hebben hier al een paar keer overnacht
elke keer weer zijn we zeer tevreden
http://nl.hotels.com/ho193284/best-western-naples-plaza-hotel-naples-verenigde-staten/

flexx
24-02-14, 23:50
ik ga in mei naar het best western inn and suites, niet duur en hele goede recensies.

ess
26-02-14, 21:44
Bedankt voor jullie hulp, plek is er nog wel maar inderdaad aardige prijzen.... Het is uit eindelijk de red roof inn & suites geworden, voor $119,- per kamer per nacht. http://www.redroof.com/property/Naples/FL/34104/Hotels-close-to-Naples-Municipal-Airport-US-41/RRI237/