PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Rick



rick
07-08-06, 14:37
Ik ben Rick en ben 36 jaar oud (is echt oud)

Ik ben al een aantal keren naar Florida geweest en voornamelijk wel orlando, de laatste keer met een groep van 8 in een villa, wat een geweldige vakantie was.

Ik heb de grote pretparken allemaal al een keer gezien en ben verder oa naar: The Keys, Everglades, Miami, St Augustin, Kennedy Space center geweest.

Mijn favoriete parken zijn:

Annimal Kingdom en Universal studio's

Mijn top 3 atrracties zijn:

1. The Mummy
2. Tower of Terror
3. Spiderman.

Het mooiste vuurwerk, cq show vind ik toch in Magic Kingdom, al komt de show in MGN er toch heel snel achteraan.

Dr. Phlox
07-08-06, 14:47
Ik ben Rick en ben 36 jaar oud (is echt oud)

Hoi Rick,
Welkom op het forum. Maar 36 is niet oud. Anders ben ik helemaal oud :wink:

Grz
Dr. Phlox
:lol: 8) :lol:

rick
07-08-06, 15:04
Ok, dan ben ik een klein beetje oud, en jij IETS ouder dan een klein beetje oud :-).

Njit
07-08-06, 15:21
Welkom! En je bent nog lang niet oud. De gemiddelde leeftijd ligt hier volgens mij wel wat hoger :)

yabadabadoo
07-08-06, 17:12
Hoi Rick, welkom op dit forum enneh. ik ben toevallig wel ff stukken jonger dan jou! Ik ben 34 hahahaha, nee hoor je bent echt niet oud. Veel plezier op dit forum, het is best wel verslavend. :lol: :lol: :lol:

Eric
07-08-06, 19:23
mmmm, volgens mij zijn jullie nog allemaal broekies.... Maar evengoed welkom op het forum.
Eric

corrus
07-08-06, 21:42
mmmm, volgens mij zijn jullie nog allemaal broekies.... Maar evengoed welkom op het forum.
Eric

Jeez... Eric...van 48... pffft... ik ben van 50... voel ik me weer een beetje jonger door jou... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

rick
08-08-06, 10:06
Zo te zien ben ik inderdaad nog niet de oudste op het forrum. Leuk om zo verwelkomt te worden.

beppie
08-08-06, 12:26
Joh, what is in a number?
Je bent toch zo oud als je jezelf voelt.
En in Disney zijn we allemaal weer kind gelukkig.
(Zou het daarom zo favoriet zijn bij ons - ietsje ouderen) :D