PDA

Bekijk Volledige Versie : Walt Disney World met een baby



EllenM
29-07-06, 20:42
hallo,

wie kan ons vertellen welke attracties we zeker niet mogen missen met onze dochter? wil toch dat haar eerste disney-trip bijzonder is.

bedankt alvast namens haar.

frankz
14-11-06, 19:01
Hallo Ellen

Onze dochter vond een small world geweldig en dombo, de draaimolen, disney toon town, pooh, en de figuren ontmoeten natuurlijk, kan zijn dat ze misschien eerst bang is, maar dat hoeft niet. Die van ons vond het gelijk geweldig.

groetjes Frank

Angelina
03-08-07, 00:14
Hoi allemaal!

Wij vertrekken over 3 weken naar Disney, met 3 kinderen van 7 jaar, 5 jaar en 7 maanden. We gaan 13 dagen en verblijven in een disney hotel. Nu vroeg ik mezelf af hoe ik dat eigenlijk met de voeding voor de kleinste ga doen. Hij eet nog niet met de pot mee (zeker geen vette hamburgers ;) ) maar om nou 26 potjes mee te nemen :S (13x groente en 13x fruit)
Kun je in de winkeltjes in het hotel soms babyvoeding kopen? Een verse banaan zal je vast wel kunnen kopen of bij het ontbijt vinden denk ik, maar dan blijft groente nog een probleem,
Mijn man kennende, wil hij niet naar een mall of publix ofzo (we huren nl geen auto) maarja..............dan toch maar potjes meenemen?
Hoe doen jullie dat?


Groetjes,
Angelina

FrankS
03-08-07, 10:57
In de shops in de hotels vind je potjes babyvoeding (merk Gerber), maar verwacht geen enorme keuze.

Wij hebben toen onze dochter 2.5 maand was wél alle melk meegenomen, maar toen we er met haar op leeftijd 10 maanden waren alle potjes in de supermarkt gekocht. Wij hebben het toen bij Wal*Mart gehaald, maar tegen een iets hogere prijs kun je dus ook wel wat potjes in de hotelshop kopen.

Als je toch naar een supermarkt wil en geen huurauto hebt, dan kun je naar Goodings op Crossroads gaan. Dat is vanaf Downtown Disney in een kwartiertje te belopen. Goodings is niet echt goedkoop, maar je hebt er wel veel meer keuze dan in een hotelshop.

Lelli Kelly
27-06-12, 15:18
Hoi allemaal,

Het kriebelt bij mij heel erg om volgend jaar weer naar Florida te gaan (nu mijn man nog overhalen ;-) )
We zijn volgend jaar helaas aan de schoolvakanties gebonden omdat onze dochter dan 5 jaar is. Nog even nadenken of het de meivakantie (op school hebben ze 2 weken aansluitend) of de zomervakantie wordt (ALS we gaan). We hebben een zoontje van 9 maanden. Volgend jaar heeft hij nog geen eigen vliegtuigstoel. Ik denk er zelf aan om wel een stoel te boeken. Heeft iemand hier ervaring mee? En ik las op sommige sites dat je verplicht een autostoeltje mee moet nemen in het vliegtuig ( die ook nog past, dus geen maxicosi Tobi). En ik lees ook graag tips van reizen in Florida met een dreumes van 1,5 jaar, is dat te doen?

gonniegans
27-06-12, 22:27
Wij zijn vorig jaar in de meivakantie geweest met onze zoontjes van toen 5 en net 2. 'Gelukkig' was hij net 2 en stonden we niet voor de keuze wel of niet een vliegtuigticket voor hem kopen. Achteraf ben ik hier blij om, het was een volle vlucht en 9 uur met een beweeglijke peuter op schoot is geen pretje. Een autostoel is niet verplicht, dit is je eigen keuze. Ik deed dit alleen toen ze nog in een maxi cosi pasten en nog niet goed rechtop konden zitten. Voor mijn net 2-jarige vond ik een autostoel veel te beperkend qua (speel) ruimte, hij heeft gewoon liggend op zijn stoel kunnen slapen. Maar er zijn ook ouders die er wel voor kiezen een autostoel mee het vliegtuig in te nemen.

Meivakantie heeft als voordeel goedkopere tickets dan in juli/augustus. Nadeel is dat je beperkt bent tot de 2 weken. Dit jaar gaan wij in juli en dan 3 weken, maar het is wel een stuk duurder qua tickets.

Ebelix
27-06-12, 23:01
We hebben vorig jaar 2 maal een stoel voor onze toen 1 jarige zoon gekocht. Geen probleem en zeer goed bevallen. Je kan dit alleen telefonisch regelen. Via websites wordt dit niet aangeboden.

Wij zijn vorig jaar met geweest toen hij net 1 was geworden en toen hij anderhalf was. Hij heeft het beide keren veel plezier gehad. We reizen niet langer dan een week rond en dan blijven wij een langere periode op dezelfde plaats. Hij heeft genoten en wij ook. OP het moment zijn we in Kissimmee en hij geniet weer met volle teugen.

Angelina
16-07-12, 21:30
Onze baby van bijna 1 jaar, Esmée, heeft een eigen stoel. Alleen zien we nu pas dat op het ticket het streepje op de é niet vermeld staat.
Zou dit heel veel problemen kunnen geven?
We vliegen met Arke Fly over 2 1/2 week.

Njit
16-07-12, 21:36
Leestekens in je naam, zoals accenten, trema's en spaties worden per definitie niet vermeld op tickets.
Ze heeft ook een eigen paspoort?

Angelina
16-07-12, 22:09
Ja ze heeft ook een eigen paspoort.

Dat klinkt goed, dus zal geen problemen leveren dan........:D

Oh enne......;) bedankt voor je antwoord!