PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Hyatt Regency International Drive (voorheen The Peabody), Orlando



catje1977
28-07-06, 17:25
Hoi allemaal
Na veel lezen en spitten op deze site ben ik ook begonnen om onze Florida reis te 'bouwen'
Ik ben zo ver gekomen dat we onze tix hebben geboekt (delta airlines) voor 390 euro incl taxen! 27 okt heen en 5 nov terug.

Ook heb ik Priceline geprobeerd voor Miami en Fort Lauderdale, nog niet gelukt. Maar wel voor 2 nachten Orlando, het Peabody heeft het bod van 80$ per nacht geaccepteerd! Goede deal denk ik zo!

Wie al ervaring heeft met het Peabody, kan me misschien vertellen wat te verwachten: moet je nog betalen voor parkeren (is er gratis self-parking?), hoe zijn de kamers, zit er een klein ontbijt bij of helemaal niks? En komen er ter plaatse nog allerlei rare kosten bij of is de priceline prijs het toaalplaatje?

Nu maar hopen dat het voor Miami-fort L ook gaat lukken!

Groetjes
Carina

kol
28-07-06, 18:58
Wij vonden het Peabody helemaal top (wij hadden het ook via priceline geboekt voor 75 dollar). Heel schoon, mooi groot lekker warm zwembad en een spa. (bubbelbad) Je kunt er gewoon zelf parkeren en dit kost niets. Ik weet niet meer precies hoeveel de tax was, maar volgens mij iets van 10 dollar per nacht. (Als je het precies wilt weten hoor ik het wel en zoek ik het op.) Er zit bij de pricelineprijs geen ontbijt bij (bijna nergens in Florida trouwens.) Er is wel een bakkertje in het hotel waar ze onder andere heerlijke muffins verkopen. De kamers zijn netjes en ze hebben lekkere zachte bedden. (vinden wij altijd belangrijk)
Als je kinderen bij je hebt is het leuk om naar de Peabody mars te gaan kijken. De Peabodyeenden worden dan om 11.00 uur naar de fontijn in de loby gebracht (via de lift over de rode loper) en om 17.00 uur weer opgehaald. Het hotel heeft verder tennisbanen en een golfshop (je zult ook wel kunnen golfen heb ik me deze keer niet in verdiept)

De volgende keer dat wij naar Orlando gaan zullen we zeker weer op het Peabody gaan bieden.

Nicole :lol: :D :) 8) :P

mattrob
29-07-06, 23:04
Eens met Nicole. Echt een supermooi hotel. Redelijk grote kamers, erg mooi afgewerkt, leuke 'eendjes' details (zoals zeepjes en zo). En prachtig mooi hotel.

Wij moesten voor het parkeren wel betalen, dus gewoon voor self-parking. Maar dat is een jaar geleden, dus misschien inmiddels afgeschaft als Nicole niet hoefde te betalen. En tax zit al in de prijs, maar je moet wel Resort fee betalen (ik neem aan dat Nicole dat bedoelt). Wat in dat bedrag zit waren 2 flesjes water dagelijks (met Peabody tekentje erop, staat nog steeds bij ons hier in de ijskast :lol: ), de handdoeken bij het zwembad, etc. Internet moet je ook nog apart betalen.

Maar echt een supermooi hotel, en vergeet inderdaad die 'March of the Ducks' niet !

calypso
04-01-07, 18:55
Ik heb in een van de verslagen (van A3) hier een stukje gelezen over;
"The Peabody Ducks"

Weet iemand of je hier gewoon naar toe kunt gaan of moet je perse in het hotel verblijven, op de hotel site http://www.peabodyorlando.com/peabody_hotels/the_peabody_ducks.cfm
Kan ik dit helaas niet uitmaken?
Lijkt me wel leuk om eens te zien hoe die eentje lopen naar die fontein.

Dus daarom de vraag of iemand die hier al eens geweest is dit kan beantwoorden. Misschien kan A3 dit doen :-)

Bijvoorbaat dank.

Eric
04-01-07, 21:50
Misschien kan A3 dit doen :-)


Daar hoef je niet eens op te wachten: iedereen kan dit gewoon in de Lobby bekijken.
Hotellobby's zijn gewoon vrij toegankelijk.
Eric

calypso
05-01-07, 12:02
Tja dat klopt ook weer wel ik ga het eens proberen als ik daar ben, lijkt me wel leuk om die eendjes te zien lopen vanuit de lift naar die fontein.

Mickey99
05-01-07, 13:23
Wat leuk dat dit hotel in Orlando zit.
Ik heb een paar maanden terug iets op TV gezien (ik dacht bij Oprah) over die eendjes door de lobby enz. maar het geluid stond niet aan. Ik vond het wel een grappig gezicht maar ik had dus nog nooit gehoord of gelezen dat dit hotel in Orlando zat. Dat ik er zo vaak in de buurt geweest....:?

Bij ons volgende bezoek aan Orlando ga ik ook maar eens een keer kijken.

calypso
05-01-07, 15:52
Ik had er eens van gehoord maar was het weer vergeten totdat ik het reisverslag van A3 gelezen had en ik het weer tegenkwam. En aangezine het in Orlando is waarom dan niet eens langs gaan? Toch!

mattrob
05-01-07, 17:54
Ik ben er ook al twee keer geweest (zie ook mijn reisverslag :mrgreen: ), de laatste keer zelfs in het hotel geslapen \\:D/ ! Prachtig hotel en via Priceline redelijk betaalbaar (volgens mij iets van $ 75 of zo), terwijl het echt luxe is ! En inderdaad, je kan gewoon de lobby inlopen en kijken. Je kan zelfs op het dak (bij de tennisbanen) naar hun 'paleis' kijken waar ze overnachten (en eind van de middag worden ze daar dus naartoe gebracht).

Erg leuk om te zien, en ook nog eens gratis dus :-D !

Mickey99
05-01-07, 18:08
Weet iemand toevallig ook of er vaste tijden zijn voor het eenden ritueel??

Mattrob, ik heb inmiddels je reisverslag even doorgenomen en zag dat het om 17.00 begon! Ziet er erg leuk uit.

Off topic: Mooi verslag en leuke foto's. Vooral dat stukje van Mission Space heel herkenbaar, voor mij was het eens maar nooit meer!

Groetjes,
Sonja

calypso
05-01-07, 18:42
Weet iemand toevallig ook of er vaste tijden zijn voor het eenden ritueel??
Groetjes,
Sonja

Op hun homepage staat dat ze in de morgen om 11.00 uur naar de fontein komen vanuit de lift, en dan om 17:00 uur er weer uit terug naar de lift. :-)

Zie hieronder de orginele text;

Each morning, promptly at 11 a.m., the hotel's atrium lobby is the scene of a remarkable ritual. In a special elevator, the five North American mallard ducks, four hens and one drake, comprising The Peabody Ducks, descend from their $100,000 penthouse Royal Duck Palace.

When the elevator doors open, The Peabody Ducks, accompanied by their crimson-and-gold-braid-jacketed Duck Master™, take up their positions on a plush red carpet and begin The March of The Peabody Orlando Ducks to the strident tones of John Philip Souza's King Cotton March.

At 5 p.m., the procession is reversed, The Peabody Orlando Ducks marching back to their special elevator, then to their Royal Duck Palace for dinner and a quiet evening together.

calypso
05-01-07, 18:55
Ik ben er ook al twee keer geweest (zie ook mijn reisverslag :mrgreen: ),
Ga ik nu zeker doen :-)

de laatste keer zelfs in het hotel geslapen \\:D/ ! Prachtig hotel en via Priceline redelijk betaalbaar (volgens mij iets van $ 75 of zo), terwijl het echt luxe is ! En inderdaad, je kan gewoon de lobby inlopen en kijken. Je kan zelfs op het dak (bij de tennisbanen) naar hun 'paleis' kijken waar ze overnachten (en eind van de middag worden ze daar dus naartoe gebracht).
Oohh dat is nog leuker zal ik dan ook zeker doen.

Erg leuk om te zien, en ook nog eens gratis dus :-D !
bedankt voor de tip!!

Eric
05-01-07, 19:08
Je kan het schouwspel overigens ook bewonderen in het Peabody Memphis en Peabody Little Rock (Arkansas)
Eric

kol
12-06-08, 12:56
Ik lees net op Bidding for Travel dat er bij de Peabody alleen nog maar Valet Parking is voor $18,- per dag. (plus nog de $10.- resort fee.) Is er iemand nog recent in de Peabody geweest en kan mij hier meer over vertellen?

mattrob
12-06-08, 14:33
Hm ... ben ik ook wel benieuwd naar ... Overigens, was volgens mij een redelijk groot parkeerterrein, dus aan de andere kant misschien wel relaxed :D !

catje1977
14-06-08, 08:56
Hallo allemaal

Ik heb het topic geopend en ben vervolgens vergeten mijn eigen ervaring te laten weten! :shock: Nouja.
Wij waren er eind 2006 dus over dat valet parking kan ik niets zeggen, bij ons was het nog gewoon gratis parkeren.

Het hotel was heel erg groot en mooi en luxe. Voor 80 dollar per kamer per nacht keek ik mijn ogen uit! Ik had gemaild dat we een bijzondere gelegenheid hadden, en bij aankomst kregen we zomaar een executive kamer toegewezen, een soort kleine suite. Echt heel erg groot en mooi!
De bedden sliepen fantastisch. Wij hebben onze 2 nachten met nog 2 nachten verlengd (ook voor 80 dollar) omdat we het hotel en Orlando zo geweldig vonden!
De service was zeer goed en uitgebreid, en ik vond vooral de 24 uurs diner die IN het hotel zit, een geweldig iets! Ik had nog last van jetlag en kan dan midden in de nacht met mijn boek naar beneden sluipen, en in de diner wat gaan lezen en eten en drinken. De tweede nacht herkende de waitress me al en vroeg of ik weer hetzelfde wilde: warme melk met een stukje cheesecake :-P
Locatie was ook prachtig, midden op de I-drive.

Kortom, ik zou dit hotel zeker weer boeken en ook via priceline. Maar nu we kinderen hebben wellicht eerder een kindgericht hotel of een villa (we willen niet op 1 kamer)

moonlight91
06-01-13, 16:56
heb zojuist the peabody geboekt bij clever-hotels.com voor 78.00 euro per nacht ..in mei 2013, heb geen ervaring met de website, maar eens moet een eerste keer zijn toch

cant51
06-01-13, 18:58
Vond de Peabody Memphis nog net even mooier dan die in Orlando :-), maar bedden zijn bij beide top, en de walk whit the ducks precies het zelfde.

charly
26-02-13, 22:26
Had in the Lonely Planet gids gelezen dat je je per mail kon aanmelden voor " honorary Duck Master". Onze jongste dochter wordt tijdens de vakantie 15 en ik dacht laat ik eens een mailtje sturen en vragen of zij op haar verjaardag "Honorary Duck Master" mag zijn. Gisteravond een mail gestuurd en vandaag al een hele aardige mail ontvangen van Duck Master Donald dat we welkom zijn op haar verjaardag! We gaan nu 's morgens ontbijten in het hotel en om 11 uur mag Maxime dan meedoen met de "eendjesparade". Ik ben heel benieuwd! Kan dit niet op het blog zetten want het is een verrassing, nu maar hopen dat ze het leuk vindt :rolleyes:. Je weet het nooit met die pubers.

mattrob
27-02-13, 00:18
Wat een gaaf idee zeg !! Wij zijn er al een aantal keertjes geweest, altijd leuk ! Dit is echt een heel leuk idee; ga ik in mijn gedachten houden !

trails
27-02-13, 08:35
Een héél leuk cadeau voor jullie dochter!!!

dutchcruisers
27-02-13, 10:09
Wat leuk! Wij zijn in Memphis een keer naar de eendjes in The Peabody gaan kijken. Denk dat we dit jaar in Orlando ook eens langsgaan, vind Indy vast heel leuk.

Mushu
27-02-13, 21:48
Leuk! Wij zijn vorig jaar geweest en hebben genoten van de parade. De eenden liepen op hun gemak naar de liften (wij hadden de middag versie) en daarna naar hun nachtverblijf, de duckmaster moest ze af en toe zelfs een beetje aansporen en binnen de rode loper houden (je moet dus echt ah werk!). Het parkeren is wel heel erg duur maar als je een consumptie hebt genomen, is het gratis. Vergeet dus niet om een parkeerkaart ad ober te vragen na het ontbijt.
Veel plezier.

Michael66
28-08-13, 23:39
The Peabody Orlando is binnenkort niet meer!

Hyatt heeft het overgenomen en heeft al laten weten dat de naam en de wereldberoemde eenden verdwijnen. Jammer.
The Peabody, one of Orlando's most famous luxury hotels, is being gobbled up by international chain Hyatt for $717 million.

Officials said the name and the famous ducks are going to be a thing of the past.Bron: http://www.wftv.com/news/news/local/hyatt-buy-peabody-change-name-retire-ducks/nZffQ/

http://img96.imageshack.us/img96/1649/mvly.jpg

moonlight91
28-08-13, 23:55
Ach wat zonde ..wij vonden het ontzettend leuk
En had graag nog eens overnacht daar
nu is de charme weg

catje1977
29-08-13, 08:21
Dat is nou jammer! We zijn er geweest nav dit topic en wilden het eigenlijk voor de aanstaande meivakantie weer boeken! Iets anders zoeken dan maar

Njit
29-08-13, 09:25
Zul je toch naar Memphis (http://www.peabodymemphis.com/peabody-ducks/) moeten om Peabody eendjes te bekijken..

moonlight91
29-08-13, 09:57
wij zijn al eens in Memphis geweest.... overigens niet in de peabody,
maar ik hoef zo nodig Memphis niet meer, was leuk voor 1 x te bezoeken...dus helaas
we hebben heerlijk overnacht in Orlando, en de wens was het nog eens te boeken
maar zonder EENDJES ..nee, het word hem niet meer dan..

Michael66
29-08-13, 13:13
Je kunt nog tot 1 oktober terecht. Per / rond die datum wordt de verkoop waarschijnlijk afgerond.
Wanneer de "ombouw" naar Hyatt-formule dan gaat gebeuren is nog onduidelijk.

Njit
29-08-13, 14:05
uit de wftv post:


They also said the famous ducks will be retired to the animal farm they came from.

trails
29-08-13, 14:07
Waar moeten die arme eendjes nu heen?

They also said the famous ducks will be retired to the animal farm they came from.

Njit
29-08-13, 14:57
wordt het wel een drukke bedoening daar :)

Mushu
29-08-13, 16:36
De eenden komen waarschijnlijk van die farm. Ze werden om de zoveel tijd gewisseld en gingen ook weer terug naar waar ze vandaan kwamen voor ze in het hotel kwamen werken. Ik weet niet meer precies hoe het zat maar het zijn iig wel steeds wissellende eenden. We waren van plan om aankomende vakantie nog een keer te gaan kijken naar de ducks in het Peabody hotel. Staat nu zeker op de planning, zal de laatste keer zijn dat het mogelijk is. Jammer hoor.

moonlight91
29-08-13, 17:47
had ze ook nog eens graag gezien, we waren in overweging om de volgende vakantie
eens te gaan kijken zonder overnachting,omdat mijn moeder er dan weer bij is
maar ook dat zal waarschijnlijk dan niet meer gaan
we zijn pas rond 13 okt. in Orlando, mochten ze er dan toch nog zijn gaan we langs

mhagman
30-08-13, 21:31
Wij hebben 15e augustus de hele uitleg gehad in het Peabody hotel toen mijn dochter Chantal mee mocht lopen met de Duck Master, het klopt inderdaad dat de eenden gemiddeld tussen de 3 a 6 maanden in het hotel verblijven en daarna teruggaan naar de farm, waar ze normaal verblijven. De eenden vergeten de loop naar de fontein na 3 dagen trainen bij hun eerste aankomst in het hotel nooit meer en als zij na 2 of 3 jaar weer terugkomen dan pakken ze zo de "act" weer op alsof ze niet weggeweest zijn. Erg jammer dat dit verdwijnt!

charly
04-09-13, 20:55
Jammer dat de eenden verdwijnen. Blij dat wij deze zomer zijn geweest.

Michael66
06-09-13, 01:23
Er is inmiddels een handtekeningen actie gestart om de eenden te behouden: http://chn.ge/152YOQ6

http://d22r54gnmuhwmk.cloudfront.net/photos/6/hc/fs/KeHCFSyGiyNSpIm-556x313-noPad.jpg

Njit
10-09-13, 08:45
Kansloze zaak denk ik. Ik denk dat de Peabody group de duck-march beschermd heeft in haar concept. Dat kan Hyatt niet zomaar overnemen..

Mushu
10-09-13, 13:05
Klopt Njit, volgens de Duckmaster was er geen mogelijk dat Hyatt de eenden zou overnemen. Ze horen bij de Peabody en nergens anders. De eenden gaan gewoon terug naar de wild farm waar ze vandaan komen. De Duckmaster gaat ook met pensioen maar dat was ook al eens veel eerder gebeurd! Wij zijn van de week nog bij de eenden gaan kijken. Tot eind september zijn ze er nog en per 1 oktober stoppen ze er mee.

Michael66
02-10-13, 15:13
De naam op de gevel is inmiddels veranderd.

http://img268.imageshack.us/img268/7307/jw0p.jpg

Njit
03-10-13, 12:42
Website van deze nieuwe Hyatt: http://orlando.regency.hyatt.com/en/hotel/home.html
En ik weet niet of dit al was maar ze hebben er een Resort Fee:


A daily Resort fee of $9 plus tax will be added to your rate and includes, wireless internet for up to six devices, two I-Ride trolley tickets daily to the International Drive area, local phone calls, bike rentals, fun pool activities, fitness classes, Spa and fitness center access and more.

moonlight91
03-10-13, 13:19
ja,dat is het zelfde als in de peabody gebleven..

Michael66
03-10-13, 18:16
Ze weten waarschijnlijk nog niet of de fee voor 1 of 6 devices is, want ook op de website (http://orlando.regency.hyatt.com/en/hotel/our-hotel/internet-access.html):
Internet Access
Wired and wireless internet access is available. Internet access is included in the Resort Fee for one device, per room. Internet access for additional devices will need to be purchased.
Cost for additional devices or non-hotel guests: $9.00

En bij een reservering vermelden ze een ander bedrag:
A daily Resort fee of $20 plus tax will be added to your rate and includes, wireless internet for up to six devices, two I-Ride trolley tickets daily to the International Drive area, local phone calls, bike rentals, fun pool activities, fitness classes, Spa and fitness center access and more.
Kinderziektes ....