PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Doubletree Resort North Reddington



Michael66
26-07-06, 11:36
Op aanraden van AV heb ik dit hotel geboekt voor 2 nachten á € 80 per nacht en het is me meer dan uitstekend bevallen.

Doubletree behoort tot de keten van Hilton, en dit hotel Doubletree hotel is ook een voormalig Hilton. En dat merk je aan alles. Maar allereerst de entree: bij het inchecken krijg je warme, versgebakken Doubletree-chocolat-chip-cookies mee. Ruikt heerlijk en is een goede binnenkomer. De kamers zijn ruim. Twee bedden, heerlijk stevig beddegoed (stukken beter dan dat dunne spul bij DaysInn of Travelodge) met vijf (!!) heerlijke kussens per bed. Mooie badkamer met marmer en echt lekker dikke handdoeken. Minpuntje: klef zeepje). Bureautje met goede stoel, plaats voor je laptop en genoeg stopcontacten (in de voet van het lampje). Laptop is goed vast te maken aan het bureau met zo'n kabel (zelf meenemen). Geen kluisjes in de kamer, wel beschikbaar bij de receptie (gratis). TV met beperkt aantal kanalen, wel ESPN en HBO. Ijskast en koffiezetter op de kamer. Klein balkon met zitje. Zondagochend is er ontbijtbuffet, andere dagen bestellen van de kaart. Voor iets meer dan $ 10 ontbijt je goed. Diner is iets duurder, maar uitstekend. Kindermaaltijden zijn goed en erg goedkoop. Parkeerruimte is voldoende en gratis. In de parkeergarage onder het hotel sta je koel. Zwembad is klein, en wat koud als de zon er nog niet op heeft gestaan. Maar de zee .... die is fantastisch dichtbij. Vanuit het hotel loop je er zo in.

Ik zat op de zesde (bovenste) etage en had een prachtig uitzicht landinwaarts. Zeezicht is tegen meerprijs, en ook schitterend.

In de directe omgeving is op loopafstand weinig aan supermarkten e.d. Wel strand-gerelateerder winkels en zo. Alles is hier op het strand gericht.

North Reddington Beach ligt precies tussen St. Pete Beach en Clearwater in, in een rustig gedeelte van de Gulf Coast. Binnen 30 minuten ben je in Tampa of St. Petersburg. Zeer goed bereikbaar.

Echt een aanrader wat mij betreft.

http://doubletree.hilton.com/en/hotels/content/NORNHDT/media/images/NORNHDT_Doubletree_Beach_Resort_Tampa_Bay_North_Re dington_Beach_home_left.jpghttp://doubletree.hilton.com/en/hotels/content/NORNHDT/media/images/NORNHDT_Doubletree_Beach_Resort_Tampa_Bay_North_Re dington_Beach_home_right.jpg

Daniel
26-07-06, 13:08
Klinkt goed, Michael...

Bedankt voor je uitgebreide review!