PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel ervaringen



Monique
14-11-04, 10:46
Daniel,

Is het misschien mogelijk een nieuw item te maken met hotelervaringen in Florida.
Bv bij Orlando een forum voor hotelervaringen in Orlando , bij Miami hotelervaringen voor Miami etc.,
daar de hotelnaam invullen dat je daar je ervaring kwijt kunt.

Ik heb al vaker ervaren dat in reisboeken alleen het goede staat vermeld, bv alles op loopafstand terwijl dat dan vaak nog ruim 5 km lopen is etc.
Misschien is er op dit moment een grote verbouwing aan de gang of zo.
Onze forum gangers hebben dan toch veel betere info uit eigen ervaringen.

Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn zoals ik die zoekende zijn naar een hotel (heb er gelukkig nu 1 gevonden) en dan uit zoveel hotels kunnen kiezen dat ze het niet meer weten, zeker als er nog nooit geweest zijn.
Natuurlijk ervaard de een het anders als de andere, maar je kunt dan bv ook specifieke vragen stellen aan diegenen die er geweest zijn.

Op deze manier heb je alles bij elkaar en hoeft iemand niet over een een tijdje weer naar een eerder gevraagd hotel te vragen.

Misschien een ideetje? :-k

Njit
14-11-04, 11:50
Daniel,

Is het misschien mogelijk een nieuw item te maken met hotelervaringen in Florida.
Bv bij Orlando een forum voor hotelervaringen in Orlando , bij Miami hotelervaringen voor Miami etc.,
daar de hotelnaam invullen dat je daar je ervaring kwijt kunt.


ikzelf kijk ook vaak op www.tripadvisor.com...
Het lijkt mij op zich ook wel handig om alle Hotel topics bij elkaar te plaatsen..

Monique
15-11-04, 08:42
ikzelf kijk ook vaak op www.tripadvisor.com...
Het lijkt mij op zich ook wel handig om alle Hotel topics bij elkaar te plaatsen..

Klopt, ik kijk ook vaak op deze site, maar soms wil je toch nog iets vragen over het betreffende hotel bv hoe vaak gaat de shuttle service, wat voor uitzicht, supermarkt in de buurt, verbouwingen in het hotel ernaast waardoor je om 7 uur je bed uit schrikt, etc.
Zeker als je twijfeld tussen 2 hotels is het balen als je achteraf net het verkeerde gekozen hebt. :twisted:

Als we hier ook zoiets kunnen maken, als (sub)topic het hotel, met daarachter de ervaringen, kun je ook altijd daar je vraag stellen.

Ik heb gewoon te vaak meegemaakt dat reisbeschrijvingen niet overeenkomen met de werkelijkheid.

Daniel
15-11-04, 14:16
Lijkt me een goed idee. Het lijkt mij het beste om onder de categorie "Florida" een nieuw forum "Hotelervaringen" te maken; daarin kun je dan alle ervaringen mbt tot hotels in Florida kwijt. Laat maar even weten of jullie dit wat vinden...

SpaceAce
15-11-04, 18:05
Dat lijkt mij een super idee, Daniel :)

Njit
15-11-04, 19:03
Lijkt me een goed idee. Het lijkt mij het beste om onder de categorie "Florida" een nieuw forum "Hotelervaringen" te maken; daarin kun je dan alle ervaringen mbt tot hotels in Florida kwijt. Laat maar even weten of jullie dit wat vinden...

maak hier dan even een 'Sticky' in aan met de standaard manier van posten..

Bijvoorbeeld:
Hotelervaringen - [Hotelnaam - Plaats]

kan iemand voor een bepaald hotel een topic beginnen en de rest kan zich daar bij aansluiten...

Daniel
16-11-04, 23:22
Ok. Zodra ik iets meer tijd heb :roll:, ga ik het forum toevoegen. Ws. ergens in de loop van de week...

Monique
17-11-04, 08:33
Ok. Zodra ik iets meer tijd heb :roll:, ga ik het forum toevoegen. Ws. ergens in de loop van de week...

Thanx =D> Ik weet zeker dat je hier veel mensen een plezier mee doet.

Daniel
17-11-04, 16:55
Het nieuwe forum is net toegevoegd. Ik heb alvast een aantal "hotelberichten" verplaatst naar dit forum. Een stickybericht met daarin een aantal richtlijnen voor het plaatsen van een nieuw topic komt nog. De oude topics wil ik ook nog aanpassen, zodat igg duidelijk wordt om welke plaats het gaat.

Njit
17-11-04, 17:14
Het nieuwe forum is net toegevoegd

http://www.terra.es/personal4/iscbocca/cats/abc/abc0810.gif