PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: vandermeij



vandermeij
19-07-06, 19:15
Ben Marcel (24) en gaat samen met zijn vriendin Monique (21) voor het eerst naar Florida. We gaan van 26 november tot 30 november 2006 naar Walt Disney. Via AllesAmerika.com Forums ben ik in Florida Forum terecht gekomen. Hierdoor ben ik aan een heleboel tips gekomen. Super bedankt daarvoor! Waarom zo kort in Florida vraagt u zich misschien af. We gaan eerst 9 dagen naar New York en hebben wij Disney als toetje genomen.
Groetjes
Marcel & Monique

Njit
19-07-06, 20:01
Eerst naar de City that never Sleeps en daarna relaxen bij Disney. Prima geregeld hoor!

Over je reis naar New York lees ik dan wel bij AA, de rest van je vragen kun je hier kwijt :)

Tina
21-07-06, 13:32
Welkom hier en alvast een fijne vakantie toegewenst. :D New york is ook een grote wens van mij. Negen dagen! Jullie zullen vast een hoop bij elkaar winkelen.

vandermeij
29-07-06, 19:27
Welkom hier en alvast een fijne vakantie toegewenst. :D New york is ook een grote wens van mij. Negen dagen! Jullie zullen vast een hoop bij elkaar winkelen.

We nemen alle tijd om NY te verkennen. Winkelen en een hoop bezienswaardigheden bezichtigen. We gaan niet te veel kopen want er moeten nog een paar Disney souvenirs mee kunnen.

groetjes