PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marlijn91



marlijn91
14-07-06, 22:16
hallo

ik ben marlijn

pas 15 jaar :)

wat ik heb met florida? nou ik moest een werkstuk in het engels maken ;) en als ik t werkstuk doorblader is het best mooi geworden (een 9 gekregen :D) dat betekent dus dat ik wel eens naar florida wil ;)

ben je wel eens naar florida geweest? nee dus :) m'n broer gaat volgend jaar als die zijn examen vwo haalt naar florida met iemand van judo (en zijn famili)

Njit
14-07-06, 22:28
Welkom Marlijn. Je hebt je werkstuk al af dus daar kunnen we je niet meer mee helpen :) Wat had je precies als thema van je werkstuk genomen?

Tina
15-07-06, 13:02
Hoi Marlijn,
Weten je ouders wel dat je op deze leeftijd al verslaafd bent? :D Dat was natuurlijk een grapje. Maar omdat je nu al hier op dit forum zit weet ik zeker dat jij vroeg of laat een keer naar Florida gaat. In ieder geval hartelijk welkom hier!

Groetjes Tina

Syllvia
22-07-06, 10:39
hallo

ik ben marlijn

pas 15 jaar :)

wat ik heb met florida? nou ik moest een werkstuk in het engels maken ;) en als ik t werkstuk doorblader is het best mooi geworden (een 9 gekregen :D) dat betekent dus dat ik wel eens naar florida wil ;)

ben je wel eens naar florida geweest? nee dus :) m'n broer gaat volgend jaar als die zijn examen vwo haalt naar florida met iemand van judo (en zijn famili)

wat leuk zeg!! staat dat werkstuk ook ergens op internet?
groetjes Sylvia