PDA

Bekijk Volledige Versie : WDW: Wachttijden



Dr. Phlox
11-07-06, 12:09
Hoi allemaal,

Aangezien vele van jullie binnenkort op vakantie gaan en er al een boel zijn geweest, leek het me een goed :lol: idee om eens de wachttijden van de parken in de bepaalde periodes te verzamelen. Zo zou je in een onderwerp (2 eigenlijk. Zie ook de andere parken), alle gemiddelde wachtijden van de parken in een bepaalde periode (jullie vakantieperiode) zien. Dacht zelf aan de onderstaande lay-out om het een beetje hetzelfde te houden :

Grz
Dr. Phlox

PARK --- PERIODE --- GEM.WACHTTIJD
-------------------------------------------------------------------------------
WD World --- ---
Magic Kingdom --- ---
Epcot --- ---
D MGM Studios --- ---
Animal Kingdom --- ---

marisca
11-07-06, 12:31
Lijkt mij wel een leuk idee! :lol:
dan krijg je een beetje een indicatie wat de gemiddelde wachttijd is in een bepaalde periode! 8)

Dr. Phlox
11-07-06, 12:37
Lijkt mij wel een leuk idee! :lol:
dan krijg je een beetje een indicatie wat de gemiddelde wachttijd is in een bepaalde periode! 8)

Daar doen we het voor :lol:

kol
26-07-06, 21:42
Jeetje, dat is wel moeilijk. Wij zijn net terug en we hebben veel gebruik gemaakt van de extra Magical Hours. Meestal heb je dan geen of weinig wachttijd. Als je tijdens de gewone openingstijden gaat kan het bij bijvoorbeeld Soarin oplopen tot meer dan 2 uur. Het ligt er ook aan hoe het weer is, welk park je op welke dag bezoekt, hoe laat het is enz. Een gemiddelde wachttijd is gewoon niet te geven.

Nicole :) :lol: :wink: 8)

Arie
01-10-06, 15:43
Hoi mag ik je vragen wat Magical Hours inhoudt?
Vanaf welk tijdstip gaat dat in bijvoorbeeld en hoelang duurt dat?
Kost het extra? Ik neem aan van wel, alvast bedankt.

Eric
01-10-06, 19:34
Magical hours zijn alleen voor de gasten van de Disney Resorts.
Die mogen op bepaalde dagen een uur eerder het park in. (Of langer blijven)
Eric

Chanty
07-10-06, 11:12
Each day, one of the Theme Parks opens an hour early or stays open up to three hours after regular Park closing so Disney Resort Guests can enjoy access to select attractions — during the cooler parts of the day — while experiencing all the magic at an easy, more comfortable pace.
www.disneyworld.com (http://www.disneyworld.com)

Er is een schema te vinden wanneer je 's morgens en wanneer je 's avonds langer naar binnen kunt. (zie calendar)

Gr Chantal

Nance
07-10-06, 16:05
In Magic Kingdom waren er woensdag en donderdag wachttijden van gemiddeld 15 minuten (tenminste werd aangegeven), als je in de rij stond kon je meestal gewoon doorlopen.

In Animal Kingdom was het gisteren niet erg druk. De bekende attracties Expedition Everest (40 minuten) en de Safari (60 minuten) waren het drukst; bij oa. "It's tough to be a bug" was een wachttijd van 5 minuten.

Chanty
08-10-06, 10:13
Goed vooruitzicht Nance! [-o<
Gr Chantal

vandermeij
02-12-06, 20:34
PARK disney PERIODE 26 november tot 1 december GEM.WACHTTIJD 10-20 min
-------------------------------------------------------------------------------
WD World
Magic Kingdom: Bekende als PeterPan 50 min, Splash Montain 40 min en Big Thunder Mountain Railroad 30 min de rest ongeveer 10 min.
Epcot: Bekende als Soarin 70 min, Test Track 40 min de rest ongeveer 10-15 min.
MGM Studios: bekende zoals Rock 'n' Roller coaster en Tower of Terror 20 min. Voor de shows gewoon op tijd komen voor een goede plek.
Animal Kingdom: bekende als Expedition Everest 40 min en Kilimanjaro 30 min.
Tip: Gebruik je Fastpass.
Onze tactiek. S'ochtends met een nuchtere maag de eerste populaire attractie doen, dan een fastpass trekken bij de volgende bekende attractie, ontbijten in het park en dan de attractie in van de fastpass.

Almereontour
02-12-06, 20:55
De PeterPan is die het zelfde als in Parijs? Vond er daar niks aan.
En hoe zit het met de andere actracties? Zijn die tevergelijken met Parijs?

Eric
03-12-06, 04:06
Ik was afgelopen donderdagmiddag en avond in Epcot, en de enige wachttijden waren bij Testtrack en Soarin, beide gaven 20 minuten aan, maar in werkelijkheid stond er nauwlijks een rij !!!
Bij Epcot is het 's moprgens vaak drukker omdat de World Showcase pas later opengaat.
Dus je kunt beter om een uur of 1 komen, dan zijn alle rijen vrijwel verdwenen. (Dit geld alleen in de rustige periode en vooral op doordeweekse dagen.
Eric

vandermeij
11-01-07, 20:12
De PeterPan is die het zelfde als in Parijs? Vond er daar niks aan.
En hoe zit het met de andere actracties? Zijn die tevergelijken met Parijs?

Vond de PeterPan eigenlijk ook niet veel aan hoor. Zo heb je ook Space Mountain wat ook een beetje tegen viel. Had meer Parijs idee verwacht. Wel is de Splash en Big Thunder Mountain erg leuk. Het park is echt iets meer voor de jeugd. Voor echte thrills moet je in MK niet zijn.