PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: SandraD



SandraD
05-07-06, 11:41
Na dagelijks het forum te hebben gelezen, wordt het nu tijd om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Sandra en ik woon in Breda. Samen met mijn vriend vertrek ik zaterdag 23 september naar Orlando. De planning ziet er tot nu toe als volgt uit:

23-09 Aankomst 18:00, overnachting in Airport hotel.
24-09 Vertrek naar hotel Quality Inn hotel International Drive
25-09 Disney MK
26-09 Disney AK
27-09 Disney EPCOT
28-09 Rustdag. Misschien een waterpark.
29-09 Universal Studio’s
30-09 Island of Adventures
01-10 KSC
02-10 Vertrek met huurauto naar Miami. Misschien rich&famous boat tour.
03-10 Dag Miami
04-10 Vertrek via Tamiami Trail naar Naples. Onderweg een tussenstop Everglades (airboat tour)
05-10 Dag Naples. In de avond vertrek naar Clearwater.
06-10 Clearwater.
07-10 Clearwater. In de avond vertrek naar Airport hotel.
08-10 Huurauto terugbrengen en om 13:30 terugvlucht.

Helaas heb ik in mijn enthousiasme eerst vliegtickets besteld en ben daarna pas gaan kijken wat er zoal te doen is. Dan kom je toch tot de conclusie dat 16 dagen wat te kort is. Er zijn nog tig dingen die ik ou willen doen/zien. Helaas zijn de kosten van het omboeken te hoog om er nog een weekje aan vast te plakken.

Via dit forum ben ik al aan heel wat tips gekomen. Zoals waar de kortingsbonnen te vinden zijn. Dat je met je ANWB pas korting kan krijgen, waar je evt. gratis kan internetten en dat soort dingetjes. Heel handig :D De reisverslagen zijn ook erg leuk om te lezen.
Ik heb er zin in!

Njit
05-07-06, 11:49
Welkom op het forum Sandra. De eerste keer heb je altijd tijd te kort. Vandaar dat de meeste mensen nog wel een aantal keren vaker naar Florida gaan :)
Ik gok dat je de FAQ's al gezien hebt maar zoniet: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28

Mocht je nog vragen hebben over je planning dan kun je daar een apart topic voor openen in Florida Algemeen.

FrankS
05-07-06, 11:51
Welkom hier!

Om je te troosten: de eerste keer dat mijn vrouw en ik naar Florida gingen (in 1996) zijn we 6 dagen gegaan. Dat was zoveel te weinig, dat we eind september voor de 15e keer gaan...

Eric
05-07-06, 12:28
Sandra, welkom op het forum.
15 dagen voor de eerste keer is prima, dat geeft je een prima gelegenheid voor een eerste oriëntatie en om te zien wat je het leukst vind.
Je hebt dan de nodige ervaring, zodat je de volgende keer veel precieser weet wat je wel, en wat je niet wilt gaan doen/zien.
Prettige vakantie alvast, Eric

Michael66
05-07-06, 12:59
Hoi Sandra,
Wat Eric zegt is helemaal waar. En er komt vast nog wel een tweede keer.

En of je nou 2 weken gaat, of drie, of anderhalf jaar, het is nooit lang genoeg. Ikzelf ga dit jaar m'n 100e dag in Orlando beleven, en ik ben nog lang niet uitgekeken!! :P :P

Tina
05-07-06, 13:38
Hoi Sandra,

Welkom op dit forum! Wanneer jij naar Florida vertrekt zijn wij al weer terug. Wij gaan tweeeneenhalve week, maar dat is ook nog te kort. Mijn voornemen is om ieder jaar wat langer te gaan (tot we er wonen, haha).

Alvast een fijne vakantie toegewenst! :D

SandraD
06-07-06, 09:02
Inderdaad bedankt voor het warme ontvangst. Ik weet nu eigenlijk al dat ik na de trip in september, weer zo snel mogelijk wil :D Toch knap, zonder er te zijn geweest :P Komt mede doordat iedereen zo enthousiast is hier 8)

Njit
06-07-06, 10:15
Hint: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=2010

Dr. Phlox
06-07-06, 10:28
Welkom op het Forum. En nog wel een plaatsgenoot.
Veel plezier en alvast een fijne vakantie.
Grz
Dr. Phlox
8) :lol: 8)