PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Wyndham Orlando resort



ellen27
04-07-06, 19:16
Hallo, wij gaan in de maand juli voor 16 dagen naar orlando.
Wij hebben het Wyndham orlando resort geboekt, zijn er mensen die met dit hotel ervaringen hebben zowel positief als negatief.
Ik kon op deze site er nergens iets over vinden dus hoop dat iemand iets weet.
We gaan met 2 kinderen van 6 en 8 jaar.
Groetjes Ellen

lies-hattink
04-07-06, 19:54
hoi ellen27

hier een site waar je revieuws van mensen die er pas geweest zijn kan bekijken ook wat foto's door mensen zelf genomen

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34515-d85393-Reviews-Wyndham_Orlando_Resort-Orlando_Florida.html

ik hoop dat het je bevalt, veel plezier op je vakantie

Groetjes Lies

mattrob
05-07-06, 09:19
Wij zijn hier inmiddels 3 keer geweest. Het hotel zit midden op I-drive, tegenover de 'grootste McDonalds van de wereld' en de hoek om rijd je richting Florida Mall en de Walmart. Dus locatie is goed.

Het hotel zelf is al wat ouder, met name de kamers. Ze hebben een mooi zwembad en fitness ruimte en buiten ziet alles er erg mooi uit. De kamers vond ik op zich prima, maar vergelijkbaar met een goedkoop motel. Prima om te slapen dus, maar dat is het dan wel. Ook wij zijn met kinderen in die leeftijd geweest, geen probleem en zwembad is altijd succes. Misschien moet je een kamer dichtbij het zwembad vragen (best een groot terrein namelijk). Ik zou er zo weer heengaan.

Tenslotte, wij betaalden er $ 35 - $ 40 per dag voor, via Priceline. Ik weet niet of jullie dat ook gedaan hebben ? Dat is een hele nette prijs, ik geloof dat het 'normaal' zo rond de $ 100 per dag is. Er komt ook nog een 'resort fee' bij die je in het hotel moet betalen, ik geloof 8 dollar per dag of zo. Daarvoor kan je dan gebruik maken van fitness, handdoeken bij zwembad, lokale telefoongesprekken, etc. In principe verplicht te betalen.

Als je op de normale manier geboekt hebt, zou ik een pasje van Wyndham spaarprogramma aanvragen. Krijg je een upgrade op basis van beschikbaarheid en gratis drinken, koekjes etc bij aankomst of zo. En je spaar punten. Veel plezier :wink:

ellen27
05-07-06, 10:59
Hoi lies-hattink en mattrob,
Bedankt voor jullie reactie, ik heb nog een vraagje voor mattrob; waar kan ik zo een wyndhampasje aanvragen en kan je als je daar aankomt een voorkeur geven voor de ligging van je kamer?
Nogmaals bedankt, groetjes Ellen

Michael66
05-07-06, 11:07
Wyndham ByRequest: https://www.wyndham.com/wbr/join.wnt?

knaapje
05-07-06, 21:01
Ik ben er zelf 2 jaar gelden geweest met 2 kamers via Priceline. in november zo'n $ 47 betaald. Een goed hotel zeker voor deze prijs.
Beslaat zo'n 10 hectaren en bestaat haast allemaal uit laagbouw 2 a 3 etages. Is meer een soort motel.
Hebben in tegenstelling tot wat Mattrob toen ook al schreef geen resortfee betaald.
Alleen een waarschuwing: voor internationale telefoongesprekken berekenen ze gigantisch hoge tarieven.

meelezer
24-03-09, 13:29
Iemand nog recente ervaringen met dit hotel?
Heb dit gekregen via priceline.
Tripadvisor is erg wisselend.

meelezer
26-07-09, 15:01
Wij vonden dit hotel voor een nachtej prima.
De ligging is prima, een beetje in het midden van de international drive.
We zaten in een soort klein bungalowtje, was erg schoon.
Het ligt er misschien erg aan in welk gebouw je terecht komt.