PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Natasja L.



Natasja L.
09-11-04, 15:30
Hallo lezers van dit forum,

Mijn naam is Natasja en ik ben 32 jaar. Ik ben woonachtig in Etten-Leur (Noord-Brabant). Ik was al bezoeker van het vorige forum en na het een beetje te hebben aangezien, heb ik besloten om me op het nieuwe forum te registreren. Ik hou ontzettend van reizen, mijn motto is dan ook: "Travel is my passion but unfortunately I have to work all day!"

Vanaf 1993 gaan wij al op vakantie naar Amerika. We hebben o.a. de westkust van Amerika, New York, de zuidelijke staten zoals Savannah, Memphis, New Orleans enz. al eens aangedaan. Florida is, voor een relax vakantie, toch wel onze favoriet. We gaan eerst nog in december 8 dagen naar New York en dan gaan we volgend jaar mei weer naar Florida, dat wordt dan de 13e keer ofzo dat we Florida hebben bezocht. De parken in Orlando hoeven voor ons niet meer zo, die hebben we al zo vaak bezocht. Key West blijft toch wel onze nummer 1 in Florida, en natuurlijk Miami en Sarasota. Dat zijn toch wel onze favorieten. Ik heb een site waar je mijn foto's en ervaringen kunt bekijken, dus als je eens tijd over hebt, dan ben je van harte welkom op:

www.virtualtourist.com/dutchnatasja

Ik kijk er naar uit om jullie ervaringen te lezen over Florida.

Groetjes van Natasja