PDA

Bekijk Volledige Versie : Shoppen: Barbie



mattrob
01-07-06, 14:21
Hoi, mijn buurvrouw zit in Orlando en vroeg mij of ik nog wist waar ze ergens (veel en bijzondere) Barbie poppen verkopen. Iemand ervaring mee ?

Silvia
01-07-06, 15:57
Bij KB Toys (Florida mall) heben ze vast wat. Of ze er veel of bijzondere hebben durf ik niet te zeggen.


Kleine aanvulling op mijn bericht.
Ik heb 2 collector Edition bij KB gekocht.

Chanty
01-07-06, 16:44
Wij hebben toen in Canada in de WalMart veel Barbie's gezien van celebrities, Mattel Barbie's. Wellicht ook in Orlando? Verder in de speelgoedzaken FAO Schwartz en Toy'R'Us, staat vast wel op hun sites waar in Orlando deze zich bevinden.

Groetjes, Chantal

marisca
02-07-06, 10:02
Wij hebben toen in Canada in de WalMart veel Barbie's gezien van celebrities, Mattel Barbie's. Wellicht ook in Orlando? Verder in de speelgoedzaken FAO Schwartz en Toy'R'Us, staat vast wel op hun sites waar in Orlando deze zich bevinden.

Groetjes, Chantal

Die FAo Schwartz is volgens mij al een lange tijd gesloten , wat ik mij kan herrinderen van vorig jaar!
Klopt dat?
:?

Eric
02-07-06, 18:13
Ja en Nee, de oorspronkelijke keten is failliet gegaan, in New York is onder de zelfde naam en op dezelfde plek weer een FAO Schwartz geopend.
Eric

Michael66
02-07-06, 20:11
Ja en Nee, de oorspronkelijke keten is failliet gegaan, in New York is onder de zelfde naam en op dezelfde plek weer een FAO Schwartz geopend.
En ook nog een winkel in Las Vegas (waar een buitenproportionele (8 lettergrepen) winkel als FAO S. wel op z'n plaats is).

Zie: http://www.fao.com/custsvc/custsvc.jsp?sectionId=117