PDA

Bekijk Volledige Versie : Appartement extra gast

ietie
28-08-24, 19:06
Wie weet het antwoord op mijn vraag. Wij willen via booking com een combi reserveren vlucht+ appartement. Ons appartement heeft 6 slaapplaatsen, wij gaan met 2 personen. Nu wil onze dochter later misschien aansluiten voor enkele dagen , mag ik haar bij ons laten logeren ? Nu staat er in de beschrijving dat ik voor specifieke vragen terecht kan bij de beheerder , maar dit kan pas als de boeking voltooid is, ik kan het dus niet voor die tijd navragen. Iemand hier ervaring mee?

Cindy1969
28-08-24, 21:09
Heeft het appartement wellicht een eigen website? Dat je het op die manier kunt navragen, via contactformulier, of dat een emailadres ergens vermeld staat.

ietie
29-08-24, 12:23
Helaas heeft het appartement geen eigen website .Het word door verschillende bedrijven verhuurd .

Sunshine State
29-08-24, 18:23
Ik denk niet dat een extra gast een probleem is, je betaald immers voor de accommodatie.
Onze zoon is ook vaak aangeschoven voor een week in een vakantie, ik melde dit wel netjes.

ietie
30-08-24, 14:24
Ik denk niet dat een extra gast een probleem is, je betaald immers voor de accommodatie.
Onze zoon is ook vaak aangeschoven voor een week in een vakantie, ik melde dit wel netjes.
Oke dank je, wij gaan het er maar op gokken .

JeroenB
02-09-24, 01:18
In Amerika huur je over het algemeen de accomodatie en zolang je niet over het maximale aantal gasten gaat is er dus geen probleem. Enige probleem kan zijn dat als het gated is met een security guard hij bij de gate bekend moet zijn om het terrein op te komen. Maar dat kun je altijd regelen met de host of zelf even naar de poort lopen, in de auto stappen en je legitimeren omdat jij wel aangemeld bent.