PDA

Bekijk Volledige Versie : Florida forum ligt stil



utah
21-03-24, 08:22
Sinds geruime tijd merk ik dat dit forum stilaan ter ziele aan het gaan is?

of gaan mensen minder naar Florida?

Frans1949
21-03-24, 17:18
Sinds geruime tijd merk ik dat dit forum stilaan ter ziele aan het gaan is?

of gaan mensen minder naar Florida?

Nou wat mij betreft niet hoor.
We zijn er nu bijna zes maanden en we geen helaas over iets meer dan een week weer naar Nederland.
Moet wel zeggen dat dit de koudste winter is geweest die wij in tien jaar hebben meegemaakt.
Maar desalnieteminniettegenstaande dat feit is het een fantastische winter geweest.
oktober gaan we hopelijk weer.

utah
23-03-24, 06:03
Wat leuk Frans! 6 maanden aan een stuk. Lijkt me zalig.

hannie
23-03-24, 08:54
Idd heel stil op dit forum. Wij gaan ook niet minder naar FL, over 2 weken weer!

JeroenB
25-03-24, 01:56
Wij gaan wel een stuk minder NAAR Florida want we zijn er permanent gaan wonen.

Denk dat veel meer mensen op andere manieren aan de informatie komen zoals via facebook groepen en dat daardoor dit forum langzaam aan het doven is.

Terpies
25-03-24, 22:41
Gefeliciteerd Jeroen, scheelt een hoop gereis. Als ik mag vragen: Op welke manier ben je in staat geweest om permanent in de US te gaan wonen?

ronenivonne
01-04-24, 09:44
Weinig posts op het forum idd. Kijk wel zo nu en dan maar weinig activiteit. Denk idd dat veel mensen de info zoeken op platforms als facebook etc.

Wij gaan niet meer in dezelde frequentie naar de US als zeg maar 8 jaar geleden toen we nog met zīn tweetjes waren, maar we gaan nog wel. En voornamelijk naar Florida. Toevallig van het weekend geboekt voor deze zomer.

Frans1949
03-04-24, 16:14
Weinig posts op het forum idd. Kijk wel zo nu en dan maar weinig activiteit. Denk idd dat veel mensen de info zoeken op platforms als facebook etc.

Wij gaan niet meer in dezelde frequentie naar de US als zeg maar 8 jaar geleden toen we nog met zīn tweetjes waren, maar we gaan nog wel. En voornamelijk naar Florida. Toevallig van het weekend geboekt voor deze zomer.

Leuk hoor voor gaan in de zomer.
Op ons park vertellen de mensen altijd dat het in de zomer te warm is. Maar ik ga natuurlijk eigenlijk ieder jaar van oktober tot april en wist niet of dat waar was.
Tot ik niet kon gaan in de winter om reden van Corona en wij noodgedwongen toen gingen in juni/juli. En we vonden het heerlijk.

ronenivonne
06-04-24, 07:19
Wij hebben weinig keus :) We zitten vast aan de schoolvakanties en de mei vakantie is maar 2 weken, dus komen we automatsich uit bij de zomer vakantie.

Ik vind voorjaar qua temp zeker beter maar de zomer is ook prima te doen als je een beetje tegen de hitte kan. En het is immers vakantie :)

mickey
07-04-24, 16:01
Ja jammer hoor dat het zo stil geworden is op dit forum.
wij gaan nog steeds veelvuldig, dit jaar ook weer 3 x in totaal ruim 12 weken.
Maar toch kijk ik nog regelmatig of er iets nieuws staat.
Vooral de reisverslagen mis ik.

JeroenB
08-04-24, 04:30
@Terpies, op dit moment op het E-2 Visa welke elke 3 jaar verlengt moet worden maar we werken aan een optie die recht geeft op een greencard maar dat is een wat langer traject welke we net gestart zijn en hopen met ca. 1,5 jaar afgerond te hebben. Dus ruim voor verlengdatum van de E-2.