PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisverslag Cindy 20-01-2024 t/m 02-02-2024



Cindy1969
14-01-24, 12:41
Hoi allemaal,

Ik ga volgende week weer naar Florida en ga deze keer voor het eerst geen blog bijhouden, sorry.... Het is teveel werk en zat elke keer 's avonds 1 a 2 uur te bloggen.
Foto's overzetten, selecteren, noem maar op.

Heb een besloten FB groep gemaakt, nu weet ik niet of je direct toegang aan kunt vragen dus voor de zekerheid voeg ik ook mijn eigen FB pagina even toe.
(niet iedereen die ik op FB als "vriend" heb hoeft van mij mee te lezen, vandaar dat ik een groep heb gemaakt)

Dus mocht je mee willen lezen, meld je aan.

Nu nog even zin maken want die is een beetje weg, want mijn kat is sinds 9-1 vermist :-(

https://www.facebook.com/groups/715488477346429

https://www.facebook.com/cindy.helmich/

utah
15-01-24, 20:20
Hey Cindy, gezien het hier doods stil is, stel ik mijn vraag effe hier: waar heb je je euro’s in usd gewisseld?

KevinB
15-01-24, 22:45
Geen idee waar Cindy ze wisselt, maar ik wissel mijn €€ voor $$ bij Revolut (bank, creditcard, gratis)
Of, als je cash wilt wisselen, Pott Change Amsterdam

Cindy1969
16-01-24, 06:52
Ik heb dit keer geen euro's ingewisseld voor dollars, maar normaal deed ik dat altijd bij Pott Change Amsterdam.
Heb nu voor het eerst een Revolut kaart en heb daar afgelopen zomer al geld opgezet en gewisseld voor dollars toen het een goede wisselkoers had.
Ook had ik nog dollars over van vorig jaar dus die mogen ook weer mee.

elstars
19-01-24, 18:33
Goede reis Cindy en veel plezier gewenst! Leuk dat je weer naar Florida gaat.

Cindy1969
21-01-24, 03:49
Goedenavond, zijn hier mensen die zich als vriend bij mij hebben gemeld? Kreeg vriendschapsverzoeken van mensen die ik niet ken.
Een Marianne en een Ingrid.
Frans heb ik toegevoegd. Jullie ook Elstars

mickey
21-01-24, 15:40
Hi Cindy ik zie dat je geen reisverslag maakt dit keer ��.
ik zou je ook graag willen volgen op fb als dat mogelijk is..

Cindy1969
21-01-24, 23:58
Hoi Mickey, je kan me op FB vinden onder Cindy Helmich, meld het even hier als je dat hebt gedaan, want ik accepteer niet zomaar ieder vriendverzoek.

mickey
22-01-24, 04:32
Hoi Mickey, je kan me op FB vinden onder Cindy Helmich, meld het even hier als je dat hebt gedaan, want ik accepteer niet zomaar ieder vriendverzoek.

Dankjewel Cindy, inheb mij aangemeld.
Een hele fijne vakantie! ( zit momenteel zelf ook in Florida😎)

Cindy1969
22-01-24, 13:01
Heb een paar aanmeldingen Mickey, maar ik weet niet wie jij dan bent op FB haha. Kun je eventueel alleen je initialen hier neerzetten?
Jij ook veel plezier! Waar in Florida ben je?

knar
22-01-24, 14:07
Ik ben die Marianne, wil ook graag jouw reisverslag volgen.

Cindy1969
22-01-24, 23:57
Ik ben die Marianne, wil ook graag jouw reisverslag volgen.

Oeps, dan heb ik je verzoek inmiddels verwijderd, sorry! Als je het even opnieuw doet voeg ik je toe.

mickey
23-01-24, 21:12
Heb een paar aanmeldingen Mickey, maar ik weet niet wie jij dan bent op FB haha. Kun je eventueel alleen je initialen hier neerzetten?
Jij ook veel plezier! Waar in Florida ben je?

oh misschien wel handig hè, ikben Monique C.
wij zitten momenteel in Davenport, inmiddels 2 weken nog 1 te gaan.

Cindy1969
24-01-24, 03:15
Ok thanx, die had ik nog niet geweigerd, heb de uitnodiging geaccepteerd en je toegevoegd.
En oh wat zijn jullie lekker lang weg. Veel plezier nog!
Ik ben momenteel in North Redington Beach, Golf van Mexico, zalig hier.