PDA

Bekijk Volledige Versie : Alamo: Accelerate Check-In



Ritchie
11-06-23, 09:06
Net een auto gehuurd bij USTravel.nl.

Alamo, fullsuze Gold, alles betaald, en netjes alles via de e-mail gehad.
Nu wilde ik alvasst Skip The Counter gaan doen, maar dan moet je eerst de "Accelerate Check-In" doen, alles ingevuld, ook de 2e bestuurder ingevuld, en dan wil ik op "confirm" klikken, en dan ineems komt er een scherm met de onderstaande tekst:

"Driver Detalis Missing

You have additional drivers added to your reservation whose details are not complete
Once check-in is finished, you will not be able to edit driver details

Are you sure you would like to continue ?"

Ik klik natuurlijk nergens op, en ga alles opnieuw invullen, met vervolgens dezelfde tekst.

Daarna ook mijn eigen gegevens (1e bestuurder) gewist, en opnieuw ingevuld, en dan eens geen 2e bestuuder genomen en ook op "confirm" geklikt, en kreeg deze exacrt dezefde tekst als hierboven, snap er niks van.

Iemand een idee waar het fout kan gaan ?

PENPE
12-06-23, 03:09
Bij het rechtstreeks boeken bij Alamo had ik bij het invullen van "Accelerate check-in" inderdaad ook hetzelfde probleem. Gezien je iedere keer dezelfde melding krijgt lijkt het erop dat je toch ergens iets vergeet in te vullen of aan te klikken, denk bv aan rijbewijsnummer , expiratie datum , datum afgifte , plaats/land afgifte , etc. , daar zat bij mij ook het probleem. Accelerate Check-In is overigens Skip The Counter ;-)

Ritchie
12-06-23, 13:52
Dank je wel Pieter,

Ik heb al vernomen dat als je boekt bij een 3rd party, zoals k, dat het dan schijnbaar niet werkt.

Fleurida
12-06-23, 16:42
Hallo Richie, wij hebben ook via UStravel geboekt. We hebben eerst ingecheckt, rijbewijzen ingevuld en toen konden we direct door naar skip the counter. Misschien heb je hier iets aan.

Ritchie
12-06-23, 17:41
Hallo Richie, wij hebben ook via UStravel geboekt. We hebben eerst ingecheckt, rijbewijzen ingevuld en toen konden we direct door naar skip the counter. Misschien heb je hier iets aan.

Hoe heb je ingechecked ? Want het gaat bij mij al fout bij "Accelerate Check-In"

Ik heb zelfs een groen vinkje staan bij de 2e bestuurder

Fleurida
12-06-23, 17:48
Hallo Richie, dit hebben we gedaan: www.alamo.com, naar rentals, confirmation nummer invullen en dan krijg je je agreement. Daar kun je inchecken. Als je je gegevens zoals rijbewijs/zen hebt ingevuld kun je naar skip the counter.

Fleurida
12-06-23, 17:59
Hallo Richie, dit hebben we gedaan: www.alamo.com, naar rentals, confirmation nummer invullen en dan krijg je je agreement. Daar kun je inchecken. Als je je gegevens zoals rijbewijs/zen hebt ingevuld kun je naar skip the counter.

Ritchie
12-06-23, 18:04
Dit krijg ik dus, en ik kom daarna niet verder door de accelerate check heen, zoals ik al beschreef

https://i.postimg.cc/90qjWVSF/alamo3.jpg

https://i.postimg.cc/SsdGJzBg/alamo2.jpg
https://i.postimg.cc/T3ngKDmn/alamo5.jpg

Fleurida
12-06-23, 19:04
Volgens mijn man moet je nu Yes confirm check-in doen.

arno
12-06-23, 19:57
bij ons werkte het wel als we pay later deden. de eerste boeking vooruit betaald toen wou het ook niet . nadat we een nieuwe boeking hadden gedaan omdat de prijs gedaalt was deed hij het wel met later betalen.

Ritchie
12-06-23, 20:07
Volgens mijn man moet je nu Yes confirm check-in doen.

Dat vind ik wel een risisco, aangezien er staat dat de gegevens niet compleet zijn, en als ik dan op confirm klik kan ik niet meer aanpassen

Fleurida
12-06-23, 20:28
En als je de additional driver weghaalt en weer opnieuw invoert? Dan kun je gelijk zien of je alles goed hebt ingevoerd.

Ritchie
12-06-23, 20:32
En als je de additional driver weghaalt en weer opnieuw invoert? Dan kun je gelijk zien of je alles goed hebt ingevoerd.

Ook dan gaat het fout, terwijl alles 100% goed is ingevuld

KevinB
12-06-23, 23:08
Als je een prepaid boeking hebt gedaan is “skip the counter. / accelerated check in” niet mogelijk.
Alleen bij een pay later boeking

Ritchie
13-06-23, 07:56
Als je een prepaid boeking hebt gedaan is “skip the counter. / accelerated check in” niet mogelijk.
Alleen bij een pay later boeking

Ok, ik heb dat nergens kunnen vinden, dan is deze regel veranderd t.o.v. 4 jaar geleden.