PDA

Bekijk Volledige Versie : Walt Disney waterparken annual pass



EugenieB
21-03-23, 13:28
Als wij vroeger (voor Covid) naar Florida gingen (we verbleven altijd de hele vakantie rondom Orlando) kochten we altijd jaarpassen voor de waterparken Blizzard Beach en Typhoon Lagoon. De prijs van dergelijke jaarpassen was minder (ik herinner me een prijs van $ 130 incl. tax in 2019) dan twee keer entree voor een dag. We konden dan de hele vakantie onbeperkt naar de waterparken. We vonden het o.a. erg fijn na een dag in de warmte om dan nog een uurtje of twee aan het einde van de dag even daar verkoeling te zoeken.
Ik kan nu niet meer vinden of dergelijke jaarpassen nog bestaan. Ik kocht de passen destijds niet on-line maar bij Blizzard Beach of Typhoon Lagoon aan de kassa.
Weet iemand of deze waterparkjaarpassen nog bestaan en wat deze kosten?

Alvast erg bedankt/.

KevinB
21-03-23, 20:23
Ik heb er ook naar gezocht en niks kunnen vinden. Ik denk dat het te maken heeft met dat er op dit moment maar één waterpark geopend is, tm 18-3 was Blizzard Beach geopend en nu is Typhoon Lagoon weer open en Blizzard Beach gesloten ivm groot onderhoud.

EugenieB
22-03-23, 09:41
Dankjewel Kevin.

JeroenB
22-03-23, 21:41
Jaarpassen zijn zo en zo een tijd niet beschikbaar geweest vanwege covid, ook voor de parken niet.

Roy Reuter
30-03-23, 15:49
Wij hebben in november 2021 nog een jaarkaart kunnen kopen, een aantal uur voor de aankondiging dat ze ermee stopten. Dat was wel even een opluchting dat we net op tijd waren. Deze hebben we november vorig jaar weer kunnen verlengen. Wij hebben echter de passen zonder waterparken en 1 van ons met memory maker (photopass). Voor een leuk waterpark gaan wij liever naar Volcano Bay van Universal.