PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat zijn nog goede websites om vliegtickets te zoeken



EugenieB
26-01-23, 17:43
Nu vliegtickets.nl niet meer bestaat en ik ook niet weg ben van sites waar de ticketprijzen zonder bagage worden vermeld, kijk ik nu eigenlijk alleen maar op websites van de maatschappijen zelf.
Maar ik vraag me af of er nog wel websites zijn waar je op alle maatschappijen tegelijk kan zoeken voor een ticket naar MCO. En dan het liefste dat je tickets vind inclusief koffer.
Iemand tips?

Alvast erg bedankt.

hannie
26-01-23, 18:24
Google flights oa.

Terpies
26-01-23, 20:17
Skyscanner en momondo al geprobeerd?

KevinB
26-01-23, 22:38
Expedia geeft vaak goede prijzen, zeker icm met één (of meerdere) hotelovernachting(en)
Ze geven ook duidelijk aan wat er bij de prijs inbegrepen zit zoals bagage of stoelkeuze.
Je boekt dan uiteraard niet direct bij de luchtvaartmaatschappij

natalie
27-01-23, 21:29
Expedia en dan combinatie met auto of nacht hotel, echt hele goede prijzen

EugenieB
06-02-23, 17:07
Dank jullie wel!

Bullyleo
13-02-23, 17:59
.
Maar ik vraag me af of er nog wel websites zijn waar je op alle maatschappijen tegelijk kan zoeken voor een ticket naar MCO. En dan het liefste dat je tickets vind inclusief koffer.

Vaak word je met die zoekmachines doorverwezen naar brokers die inderdaad de vluchten zonder koffer aanbieden. Dat is ook hun verdienmodel en bedragen van 60 tot 75 euro per koffer zijn geen uitzondering. Wat je kunt doen is wel een zoekmachine zoals skyscanner gebruiken en dan de door jou gewenste vlucht daarna apart bevragen bij de maatschappij zelf. Daar heb je dan wel weer vluchtprijzen incl. koffer.

Michael66
18-02-23, 18:11
Ik gebruik altijd kayak.com of .nl of .de
Daar kun je ook aangeven hoeveel koffers je wilt meenemen en dan krijg de de prijs incl koffers als ze die weten of een melding dat je de kosten voor bagage bij de boeking pas kunt zien.

Terpies
18-02-23, 19:21
Kayak is ook een broker, de vliegmaatschappijen kunnen je dus niet helpen als er problemen/wijzigingen e.d. zijn. Bovendien loop je risico bij faillissement, zoals bv laatst een behoorlijk aantal reizigers naar hun geld konden fluiten door het faillissement van Otravo, ook een beheerder van een aantal sites die “goedkoop” vliegtickets aanboden. https://www.businessinsider.nl/otravo-failliet-vliegtickets-problemen-klanten-anvr/
Ik zou zeker altijd ook kijken naar de prijzen voor de vlucht bij de vliegmaatschappij zelf.

EugenieB
28-09-23, 17:22
Bedankt weer!

ronenivonne
01-10-23, 09:10
Zoeken op de zoek-sites idd en daarna de gekozen vluchten opzoeken bij de vliegtuigmaatschappijen. Zoeken met een VPN ingelogd op een ander land kan ook verschil maken. Zeker bij een US site.

robert_2310
25-11-23, 01:17
Kayak is ook een broker, de vliegmaatschappijen kunnen je dus niet helpen als er problemen/wijzigingen e.d. zijn. Bovendien loop je risico bij faillissement, zoals bv laatst een behoorlijk aantal reizigers naar hun geld konden fluiten door het faillissement van Otravo, ook een beheerder van een aantal sites die “goedkoop” vliegtickets aanboden. https://www.businessinsider.nl/otravo-failliet-vliegtickets-problemen-klanten-anvr/
Ik zou zeker altijd ook kijken naar de prijzen voor de vlucht bij de vliegmaatschappij zelf.

Als met een creditcard betaald ben je wel degelijk 180 dagen verzekerd voor je aankoop