PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2023



elstars
03-07-22, 12:51
Voor diegenen die plannen hebben voor Mei 2023;
United heeft mooie prijzen voor AMS-MIA of FLL
(peil datum 2/3 juli)

Renger-Linda
07-07-22, 20:38
Voor diegenen die plannen hebben voor Mei 2023;
United heeft mooie prijzen voor AMS-MIA of FLL
(peil datum 2/3 juli)
Ben wel benieuwd wat u dan mooie prijzen vind, welke luchthaven hoe zijn de tijden etc.? Puur nieuwsgierigheid. Ik kijk voor 4 volwassenen en 2 kids (3 & 1jaar dan) momenteel nog niet gezien wat ik hoop te vinden haha

elstars
08-07-22, 09:41
Hoi,

Amsterdam naar Miami of Fort Lauderdale. en terug natuurlijk.
Diverse tijden, veel keuze. (Althans dat hadden wij wel)
656 euro is toch een mooie prijs. Het is maar de vraag of het lager kan.
prijs met koffers en zitplaatsen.
Let op: wij hebben 2 juli jl. geboekt, prijs kan natuurlijk omhoog zijn gegaan.
Net nog even gekeken: prijzen vanaf 535 euro zonder koffers en 656 met koffers (klein prijsverschil tussen de datums maar niet heel groot)
Check de site van united.com

PS Orlando en Tampa zijn wel fors duurder! Het ging alleen om MIA en FLL.

Cindy1969
08-07-22, 19:29
Ik heb zelf bij Exit Reizen geboekt voor januari, maar even nagekeken, en zie dat ze voor mei ook goede prijzen hebben.
EUR 535,= incl koffer. Heb zelf EUR 520,= betaald incl. koffer. Dit bij United.
Voor mijn datum even nagevraagd bij ze hoe de annuleringsvoorwaarden zijn. NIet te annuleren, maar wel om te boeken tegen EUR 30,=
Voor dat geld wilde ik het risico wel nemen.
Na het boeken krijg je een bevestiging en met die code kun je inloggen bij United en kosteloos je stoel vastleggen.

elstars
09-07-22, 09:45
Ik heb zelf bij Exit Reizen geboekt voor januari, maar even nagekeken, en zie dat ze voor mei ook goede prijzen hebben.
EUR 535,= incl koffer. Heb zelf EUR 520,= betaald incl. koffer. Dit bij United.
Voor mijn datum even nagevraagd bij ze hoe de annuleringsvoorwaarden zijn. NIet te annuleren, maar wel om te boeken tegen EUR 30,=
Voor dat geld wilde ik het risico wel nemen.
Na het boeken krijg je een bevestiging en met die code kun je inloggen bij United en kosteloos je stoel vastleggen.

Hoi Cindy
Dat is heel scherp! 535 incl koffer. Dat is bij United de prijs zonder koffer....! (basic economy)
Zelf boeken wij nooit meer bij "" brookers" (teveel gedonder gehad in het verleden), alleen rechtstreeks bij de airliner.

Aanvulling:

Heb net even "onze" vlucht bij exit reizen gechecked: die is daar 955,39 euro pp!!!

Cindy1969
09-07-22, 13:36
Wow wat een verschil @elstars! Het is ook maar net wanneer je gaat denk ik.
En snap ik hoor, dat je dan niet meer bij Brokers wil boeken. Twijfelde eerst ook even, maar bij United zelf was ticket 900 en bij KLM 1000, dus toen was de keuze snel gemaakt.
En wil het op gegeven moment gewoon vast hebben liggen, en niet elke keer op ticketjacht gaan.

corrus
09-07-22, 16:18
Echter, je weet toch wel dat je waarschijnlijk zomaar een fikse prijsverhoging om je oren krijgt... :cool:

Michael
06-07-23, 16:41
Het goedkoopste wat ik nu kan vinden is ook bij Exit Reizen. Vliegen met United voor aanstaande september tot begin oktober inclusief koffer voor €590.14.

hannie
06-07-23, 18:17
Idd mooie prijzen bij Exit. Als je ze een mail stuurt kun je ook met creditcard betalen.

Cindy1969
06-07-23, 21:23
Heb voor komende januari ook weer bij Exit geboekt, EUR 560,= incl koffer.
Goed te weten Hannie, wist dat niet van de CC, heb nu met Ideal betaald.

Ritchie
09-07-23, 11:44
Het goedkoopste wat ik nu kan vinden is ook bij Exit Reizen. Vliegen met United voor aanstaande september tot begin oktober inclusief koffer voor €590.14.

Ja, wij hebben ook bij Exit Reizen geboekt voor september, waren incl. koffer 576 euro p.p. kwijt