PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaringen met American Estates



Scooby
25-03-22, 13:13
Heeft er iemand ervaring met het boeken van een complete reis bij American Estates. Vlucht, autohuur en overnachtingen. Is dit een goede betrouwbare partij? Ik kan er niet zo veel over vinden binnen dit forum.

Wij willen het zelf niet allemaal uitzoeken en de prijs van de offerte die we nu hebben lopen bij een andere partij is buiten proporties.

Alvast dank voor jullie reactie.

hannie
25-03-22, 13:37
Ja hoor, hier boeken best veel Floridagangers. Zelf ook paar x daar geboekt, prima reisburo!

Ebelix
27-03-22, 15:22
Ik heb alleen maar goede ervaringen met American Estates. Ze denken altijd met je mee.

PENPE
27-03-22, 22:59
Ik heb bij hun goede ervaringen en als je , net als in jouw geval , alles niet zelf wil regelen dat ben je bij hun aan het goede adres , prima services !

trails
29-03-22, 19:08
Wij hebben in 2008 gebruik gemaakt van American Estates.
Daarna niet meer omdat we veel pech hadden met de villa. Deze lag niet goed, geen wifi, etc.
Dus, daarna onze villa's altijd zelf uitgezocht op onze wensen en ligging. Ook de overige dingen zelf uitgezocht en zelf geboekt (vluchten, autohuur).

Kletskous
29-03-22, 22:36
Ik ook heel positief over hen, heb onze Florida reis in 2017 via hen geboekt, althans de auto en hotels. Denken goed met je mee.
Ook heb ik pretpark tickets bij hen gekocht, en in 2019 opnieuw.
Prima organisatie!

Scooby
29-03-22, 23:15
Bedankt voor de reacties allemaal. We gaan er even serieus naar kijken.

Ritchie
21-04-22, 12:36
Vroeger altijd hele goede ervaringen mee gehad, toen Hans er nog werkte. Daarna overgestapt naar een andere, helaas bestaat die andere niet meer. Maar ga zeker weer bij info vragen bij American Estates into vragen

Ebelix
25-04-22, 15:32
Hans werkt er nog steeds. Zijn dochter is nu ook werkzaam binnen het bedrijf. Voor dit jaar 2 keer autohuur Full size SUV bij ze geboekt. Service was altijd erg goed.