PDA

Bekijk Volledige Versie : Even Voorstellen: Marian77



Marian77
25-06-06, 21:25
Hallo, ik ben Marian, 29 jaar en op zoek naar veel informatie over een reis naar Florida. Wij (mijn vriend en ik) zijn nog nooit in Florida geweest, maar het lijkt ons geweldig om eens naar toe te gaan. Inmiddels heb ik al behoorlijk wat reisverslagen gelezen en ik vertrek liever vandaag dan morgen :roll: Een definitieve planning hebben we nog niet, maar dan we binnen nu en 2 jaar gaan staat vast. De komende tijd gaan we ons eens richten op wat er allemaal mogelijk is en uiteraard welk kostenplaatje hier aan hangt (niet geheel onbelangrijk). Ik hoop op dit forum ook een hoop informatie te vinden.

disney_cutie
25-06-06, 21:48
Hallo Marian,
Welkom! Veel leesplezier en voorpret op het forum.

Groetjes

Nicole
25-06-06, 22:27
Ik ben benieuwd als je eenmaal geweest bent of je de virus dan ook hebt. :lol: :lol: . Ik denk dat we je hier nog wel veel zullen tegenkomen.
Nog heel veel lees plezier.

Nicole

Daan
25-06-06, 22:49
welkom plaatsgenoot :)

Njit
25-06-06, 22:50
Ik ben benieuwd als je eenmaal geweest bent of je de virus dan ook hebt. :lol: :lol: . Ik denk dat we je hier nog wel veel zullen tegenkomen.

Voor ons:

Florida 2004
Westkust 2005
Oostkust 2006

En waarschijnlijk weer Florida 2007 :)

Eric
25-06-06, 23:42
Hoe meer Almeerders, hoe beter.
Welkom.
Eric

Tina
03-07-06, 23:25
Hoi Marian,

Als je nu al zoveel info verzameld hebt, zal je vast wel vroeg of laat gaan. Trouwens, wanneer je eenmaal geweest ben, maak je wel plaat in je portemonnee. :lol: Dan wordt het een eerst levensbehoefte.