PDA

Bekijk Volledige Versie : Florida anders dan voorheen



mhagman
17-12-21, 08:57
Lang getwijfeld of ik dit bericht wou plaatsen maar het forum heeft mij in het verleden (en nu nog door de vele contacten hier opgedaan) zoveel gebracht dat ik het toch doe.
Aanstaande dinsdag 21 december hopen Ronald, Chantal en ik te vertrekken naar Orlando voor een vakantie van 2 weken, een "vlucht" die kant op om de feestdagen niet thuis te hoeven door te brengen want op 16 april van dit jaar is Wim, een half jaar na de diagnose uitgezaaide alvleesklierkanker op 57 jarige leeftijd overleden. Op het moment dat ik had besloten dat ik de feestdagen echt niet thuis wou doorbrengen opende USA zijn grenzen weer, dus dat heb ik maar als een teken beschouwd om te boeken.
Wij vliegen dinsdag 21 december met Virgin (uitgevoerd door Delta) via een overstap in New York naar Orlando en dan rijden wij met de gehuurde auto naar het Universal Endless Dockside Inn waar wij verblijven tot de 26 december. (de biegjes bedankt voor deze tip)
Daarna gaan wij van 26 december tot 2 januari cruisen met Royal Caribbean en verblijven dan nog 2 dagen in Orlando om op 4 januari weer terug te vliegen naar huis.
Alles anders deze Florida vakantie, met zijn 3en, in de winterperiode (ipv in de zomer) geen huis maar een hotel en (in principe) geen blog; ongetwijfeld gaat deze trip naar Florida gepaard met de nodige emoties maar hopelijk maken wij deze reis weer mooie nieuwe herinneringen en kunnen wij zeker terugkijken met een goed gevoel naar de vele mooie reizen die wij met zijn vieren hier hebben gemaakt. Liefs, Mariska

hannie
17-12-21, 09:27
Als eerste gecondoleerd met het verlies van Wim. Kan me voorstellen dat het een hele moeilijke tijd is en dat je de 1e kerst zonder hem niet thuis wil blijven.
Jullie gaan een hele mooie reis maken zie ik. Hoop dat jullie je zinnen kunnen verzetten in Florida!

mattrob
17-12-21, 10:12
Wat een vreselijk nieuws is dat Mariska ... Fijn dat je op deze manier toch op jullie manier mooie nieuwe herinneringen kunnen maken, ongetwijfeld met vele emoties en veel mooie momenten om naar terug te kijken. Fijn dat je dit hier deelt ! Hele mooie reis gewenst !

Frans1949
17-12-21, 17:27
Mijn welgemeende condoleances. Ik hoop dat jullie toch een mooie reis kunnen maken ongetwijfeld met een traan en een lach. Ik leef met jullie mee.

Cindy1969
17-12-21, 21:43
Ik had het al op FB vernomen, heel verdrietig... Goed van je dat je de eerste kerst zonder Wim in Florida door gaat brengen. Zal een vakantie met mixed feelings worden...
Probeer toch te genieten, ook van de mooie herinneringen toen jullie er met zijn 4-en waren.
Goede reis toegewenst!

sunnyrojo
18-12-21, 02:15
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst. Ik kan me voorstellen toch dat het anders is maar ook van deze kant maak er wat moois van!

tcjvissers
18-12-21, 11:12
Heftig en verdrietig! gaat daardoor ongetwijfeld een hele bijzondere vakantie worden waar jullie hopelijk ook van zullen genieten.

trails
18-12-21, 20:05
Gecondoleerd met jullie verlies. Heftig hoor.
Maar, ga genieten in Florida en veel mooie herinneringen ophalen van jullie voorgaande reizen met het complete gezin, maar toch ook om mooie nieuwe herinneringen te maken.
Heel veel sterkte!!!

mhagman
18-12-21, 23:28
Bedankt allemaal, we gaan er zeker een mooie reis van maken

mickey
19-12-21, 10:46
Gecondoleerd, heel heftig. Je woorden zetten mij aan het denken.
Er zullen moeilijke momenten zijn, maar ook mooie herinneringen.
Een fijne vakantie samen toegewenst.

utah
19-12-21, 16:26
Hoe mooi om de moed te hebben deze reis alsnog te doen, ondanks je zware verlies van je echtgenoot. Moge hij van ergens op jou toekijken en je een teken geven dat het goed is. Laat hem in je hart meegenieten. Ik wens je hele mooie en herrineringsvolle dagen!

Terpies
22-12-21, 01:45
Gecondoleerd en sterkte. Geniet van je tijd in Florida

Patrick
22-12-21, 10:42
Heftig zeg. Uiteraard gecondoleerd! Deze reis zal er waarschijnlijk één worden met een lach en een traan. Ik wens jullie een prachtige, bijzondere vakantie toe.

Bullyleo
22-12-21, 11:19
Gecondoleerd Mariska, je man is aan zijn laatste reis begonnen maar reist vast met je mee. Mooi dat jullie deze reis kunnen/willen maken en toch weer mooie herinneringen over zullen houden, hoe moeilijk ook. Goede reis!

Ritchie
29-12-21, 12:02
Gecondoleerd met het verlies.
Ik vind het zo dapper dat je besloten hebt om de kerstdagen in Florida door te brengen, in plaats van in Nederland, ook in Florida zullen de herinneringen terug komen, koester deze, en maak er een hele mooie vakantie van.

mhagman
06-01-22, 17:02
Bedankt allemaal, wij hebben ondanks de moeilijke momenten en emoties een hele fijne vakantie gehad, geen moment spijt gehad dat wij gegaan zijn, ook al zitten wij nu in quarantaine vanwege de nieuwe regels :(.
Naast het fijne verblijf in Orlando was de cruise met Royal Caribbean schitterend en wij hebben op 31 december Nederlandse tijd op zee (tussen Key West en Cuba in, waar wij toen voeren) wat as van Willem uitgestrooid over zee (ja, illegaal maar soms moet je dingen doen die goed voelen). Mooie herinneringen gemaakt en nu weer door in dit jaar om het verlies een verdere plek te geven. Allemaal een heel goed en vooral gezond 2022, Liefs Mariska

hannie
06-01-22, 20:26
Goed te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.
Wel balen nu met de nieuwe test en quarantaine regels.
Maar de mooie herinneringen zijn gemaakt!

Cindy1969
07-01-22, 19:40
Wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, en mooie herinneringen hebben gemaakt.
Veel sterkte met alles!