PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelprijzen



marijke
19-06-06, 09:40
Hallo,

Wat zijn de gemiddelde prijzen voor een hotel.
Ik lees hier best vaak over dure overnachtigingen.
Wie kan mij hierop antwoord geven?

Bedankt

pyca
19-06-06, 10:14
Ik denk dat dat moeilijk te zeggen is. Wat is gemiddeld?
Je kunt eens gaan rondkijken op de diverse hotelboekings site's. Daar je voorkeuren aangeven en je ziet de prijs.

Eric
19-06-06, 11:36
Je zult ons meer info moeten geven.
Waar zoek je een hotel, Miami Beach of Key West (duur) of bv Orlando, stuk voordeliger.
En wat voor soort hotel?
Je kunt (behalve in die dure gebieden) een middenklase hotel van de grote ketens vinden tussen de $ 59,00 - $ 99,00 voor een 4 persoonskamer (prijzen in de VS altijd per kamer, maar zonder tax).
Eric

marijke
19-06-06, 20:10
De plaatsen waar we willen overnachten zijn:
st.Petersburg
Clearwater
Sarasota
Marco island
Duck key
Key west
Miami

En dan in een middenklas hotel-motel
Onze eerste overnachting hebben we geboekt bij het ''best western plaza international hotel'' in Orlando en de rest doen we op de bonnefooi. Ik heb begrepen dat in Key west en Miami over het algemeen duur is te overnachten. {90 tot 150 dollar per nacht}. Zijn in mijn aangegeven plaatsen de middenklas hotels ook zo prijzig of wat minder? Ik had zelf zo'n 50 dollar p.n.p.k. in gedachten.

pyca
19-06-06, 21:13
Onze eerste overnachting hebben we geboekt bij het ''best western plaza international hotel

Wij zijn vorig jaar in BW Plaza op int drive geweest. Mijn kinderen vonden het zwembad heerlijk, was redelijk groot. Maar verder vond ik het niet zo. Een beetje shabby allemaal. Wel een prima locatie trouwens, op het mooie deel van Int. Drive. Dit jaar gaan we naar oa Quality Inn op int. drive.

En voor die prijs indicaties zou ik ns gaan kijken op expedia. Ik zelf gebruik dat alleen om te orienteren. Ik boek niet via expedia. Ook tripadvisor is een leuke site, met heel veel reviews.

Carlo
19-06-06, 23:01
Ten overvloede nog maar een keer: als je op de bonnefooi gaat, vergeet dan vooral de coupon-boekjes niet. Kan echt flink schelen. Verder blijft het een kwestie van smaak wat je goed genoeg vindt. Wij hebben vorig jaar aan de 192 een paar nachten in een motelletje geslapen dat gerund werd door een chinese familie. Kostte $30 per nacht. Prachtig zwembad erbij, kamers waren oke, beetje oud meubilair en zo maar alles werd perfect schoongehouden. Dus het hangt en beetje af van wat je wensen zijn. Ook in Naples perfect overnacht in de Lemon Tree Inn voor $35.
Key West en Miami is wel een beetje ander verhaal maar als je niet op Miami Beach hoeft te logeren kun je ook in Fort Lauderdale of zo overnachten en dan naar Miami Beach met de auto....

Eric
20-06-06, 00:11
Kijk ook eens op de volgende sites voor coupons:
http://www.roomsaver.com
http://motel-coupons.com
http://www.travelsaverguides.com/coupons.html
En er is nog veel meer op het internet te vinden.
Eric

Michael66
20-06-06, 05:32
De plaatsen waar we willen overnachten zijn:
st.Petersburg
Clearwater
Als je goedkoop in deze plaatsen wilt overnachten, kom je al snel in motels aan de US19 terecht. DaysInn, Motel6, RodewayInn, HamptonInn, HoJo etc. Drukke weg met niet al teveel te doen, maar je bent snel / makkelijk op andere plaatsen. Motels waar ik daar heb gezeten kan ik je niet echt aanraden: weinig kwaliteit.

Aan de kust (St. Pete Beach / Clearwater Beach) ben je al gauw iets tot veel meer kwijt dan $50. Goedkoopste hotel in St. Pete Beach is het Travelodge voor $70+tax per nacht. VIa Priceline heb ik daar nog geen succes gehad met een lager bod.

Goed hotel voor (soms) weinig geld is het Hilton in St. Petersburg, maar dan wel via Priceline. Ligt heel centraal en is van goede kwaliteit (is Hilton, dus goed). Ik heb veel geaccepteerde biedingen gezien voor dit hotel voor rond de $35-45 per nacht. Kwestie van geluk hebben.

vln
20-06-06, 09:49
Michael, heb je zelf ervaring met Travelodge St Pete Beach?

Michael66
20-06-06, 18:49
Michael, heb je zelf ervaring met Travelodge St Pete Beach?
Ja. Vorig jaar ben ik er 2 nachten geweest.

Een paar positieve ervaringen:
Gratis parkeren, goed restaurant, subway aan de overkant van de straat, direct aan 't strand, vriendelijk personeel, redelijk groot zwembad. Goede prijs (toen: $55 per nacht. Nu: $70-80 per nacht)

Een paar verbeterpunten:
Matige airco in de kamer, kleine kamer, herrie van het parkeerterrein (motors), weinig ijsmachines (3/4 waren kapot), kleine handdoeken, weinig TV-kanalen.