PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur voor augustus 2021



sunnyrojo
15-03-21, 11:43
We gaan het proberen, hebben in ieder geval vliegtickets natuurlijk flexibel, maar toen gingen we zoeken naar een auto en wat zagen we de prijzen zijn zowat verdubbeld?:eek::eek:
Heeft iemand suggesties, of gewoon maar even wachten?

KevinB
15-03-21, 11:57
National heeft redelijke prijzen met contract id 8572130, dit is een Flying Blue contract id en kun je gewoon gebruiken.
Als je de Air France app download en inlogt met je Flying Blue account (misch eerst nog aanmaken?) dan kun je een pasje in je Iphone wallet krijgen.
Prijzen voor 2 weken in augustus $520,- voor keuze uit de aisle en $605,- voor een midsize suv.

sunnyrojo
15-03-21, 13:50
Bij National moet je dan eerst member worden?

KevinB
15-03-21, 15:09
Inderdaad, aanmelden kost niks. Reserveren is in principe vrijblijvend en betalen doe je achteraf
hier staat alles (en meer ) wat je wil weten https://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=30&t=61731

Als je er niet uit komt stuur me dan een berichtje dan help ik je even.

sunnyrojo
15-03-21, 16:00
Bedankt, ik ga even kijken.

osterop
15-03-21, 16:25
Ik lees mee en probeer het ook dank voor de info

corrus
17-03-21, 10:13
Volgens zijn veel van die contract nummers niet meer geldig.
(het masjien meldt dan "No cars available for this period"
Dit is in ieder geval zo met de -Flying Blue- en de -Visa Canada- Contract codes. :(

Fleurida
17-03-21, 12:33
Als je boekt via de .ie site werkt de KLM code nog wel.

theovg
17-03-21, 17:24
Afgelopen zaterdag nog geboekt bij National met de Flying blue code voor november en toen werkte hij.
En nu maar afwachten of het doorgaat.

KevinB
17-03-21, 19:25
Bij mij werkt de flying blue code ook gewoon.
Afgelopen week een boeking gemaakt via de national app voor oktober a.s.
De visa canada code werkt bij mij ook niet

sunnyrojo
17-03-21, 23:23
Pas lid geworden dus een vraagje, op welk moment voer je bv de flying blue code in?

KevinB
18-03-21, 07:14
Bij contract id.
Ik gebruik altijd de national app, mogelijk staat daar al een andere contract id ingevuld.
Deze kun je uitzetten en een andere invullen.

corrus
18-03-21, 16:29
Als je boekt via de .ie site werkt de KLM code nog wel.Welke datums heb jij geboekt?

corrus
18-03-21, 17:08
Ik zit standaard op ELITE Executive (AMEX)
Is door National ooit gedaan (wist ik veel), ik heb daar eigenlijk nooit iets mee gedaan (ik heb niet eens AMEX) en ik heb dat ook nooit ingevoerd.
Maar ik krijg die AMEX code er niet uit.
Iemand een idee???

KevinB
18-03-21, 17:54
Gebruik de app (bij ios werkt het in ieder geval zo)
Dan kan je de code uitzetten en een andere invullen

Fleurida
18-03-21, 19:30
Ik doe het via safari op mijn ipad. Als je boekt staat er “account number (amex ee). Daar druk (ipad) of klik je op (computer) en dan staat er “amex ee” met een kruisje erachter. Daar druk of klik je op en dan is het vakje leeg en kun je wat anders invullen.

Fleurida
18-03-21, 19:34
Welke datums heb jij geboekt?
24 september tot en met 9 oktober. Via de .com site gaven ze aan dat er geen auto’s beschikbaar waren. Via de .ie site wel.

hannie
19-03-21, 10:43
Ik lees op andere sites dat autohuur momenteel veel duurder is dan andere jaren. Vinden jullie dat ook?

theovg
19-03-21, 14:35
In november voor drie weken met de Flying blue code op National 650 euro uitzoeken aisle.
Ik ben altijd wel goedkoper geweest, maar toch maar geboekt, bij Hertz kwam ik op 1000 euro.

hannie
19-03-21, 20:21
Valt nog mee. Alhoewel ik de laatste jaren wel minder kwijt was, zo rond de $24 pd.

corrus
20-03-21, 15:48
US$ 24,- per dag?
Hoe doe je dat?
Wat voor auto had je toen. hoelang en welke datums?? :p

hannie
20-03-21, 16:38
Meestal gingen we een dag of 18 in April en Oktober. En hoe doe je dat? Tja, allerlei tips en truc's volgen in diverse fora(meestal bij National of Hertz gehuurd). En wat voor auto's, meestal grote zoals Ford Explorer of Dodge Durango.

theovg
20-03-21, 20:11
Valt nog mee. Alhoewel ik de laatste jaren wel minder kwijt was, zo rond de $24 pd.

ja rond die prijs zitten wij ook altijd, maar nu lukt het me niet , maar hou het in de gaten deze kan ik natuurlijk altijd annuleren.

Cindy1969
03-04-21, 17:10
Nadat ik een ticket naar Las Vegas had geboekt voor september me toch bedacht en deze geannuleerd en omgeboekt naar Florida voor januari 2022.
Gelijk maar even gekeken voor autohuur. Niet echt lage prijzen inderdaad maar kon via American Estates nog een redelijke prijs vinden voor auto via Alamo.
Betaal nu EUR 409,= voor een Compact auto met (als het goed is, stond op de site, maar zie het niet terug in bevestiging) upgrade naar Intermediate auto.
Nu vind ik Compact al mans zat voor mij, dus ik vind het goed zo.
Heb gekozen voor betaling aldaar, dus kan het zo annuleren mocht ik willen.

En dan ga ik voor september kijken voor weekje Griekenland, denk dat dat haalbaarder is dan de US met het huidige priktempo in NL :rolleyes:

Dirk
03-04-21, 18:39
Jammer hoor ,niet naar Las Vegas gaan ,is zo leuk daar, maar wel te begrijpen .In Florida heb je het altijd naar je zin en ben je ook bekend met alle locaties. Is voor jou als thuiskomen.

Cindy1969
03-04-21, 18:57
Daarom heb ik het ook gewijzigd. Wie weet wat er allemaal veranderd is. En ga dan liever naar een vertrouwde locatie als het weer kan.
En mis het heel erg :D
LV staat al een tijdje hoog op mijn verlanglijstje dus dat komt nog wel een keer.

sunnyrojo
17-04-21, 20:53
Het is uiteindelijk gelukt, lid geworden van National en met de code een hele mooie prijs kunnen krijgen heb alleen 1 vraag mbt de verzekering Loss Damage Waiver en Extended Protection, deze staan er alleen op vermeldt voordat ik kan reserveren zijn deze voldoende? en nogmaals bedankt voor alle uitleg.

KevinB
17-04-21, 23:02
Dat is alles wat je nodig hebt. Staat ook in je bevestigingsmail, cdw & ep included.

sunnyrojo
18-04-21, 20:48
Dat is alles wat je nodig hebt. Staat ook in je bevestigingsmail, cdw & ep included.
Bedankt scheelt ons toch gauw maar liefst 600 euro op een SUV, die wij eigenlijk het liefste rijden in Florida, wij hadden een luxe auto groot, maar nu rijden we weer voor ons gevoel "Amerikaans".:cool:

corrus
19-04-21, 12:06
Welke datums en welke codes??? ;) :cool:

hannie
19-04-21, 14:17
Het is uiteindelijk gelukt, lid geworden van National en met de code een hele mooie prijs kunnen krijgen heb alleen 1 vraag mbt de verzekering Loss Damage Waiver en Extended Protection, deze staan er alleen op vermeldt voordat ik kan reserveren zijn deze voldoende? en nogmaals bedankt voor alle uitleg.
Hoeveel heb je uiteindelijk per dag betaald?

sunnyrojo
19-04-21, 15:28
€ 963 voor 28 dagen, dus beter kan denk ik niet op dit moment.

hannie
19-04-21, 16:01
Is idd een goede prijs. Is dus zo'n 34 euro per dag. Ik kom zelf in Juli uit op 29 euro pd bij National. Ik gebruik dan code 8572154.

sunnyrojo
19-04-21, 20:40
Met deze code, bedankt voor de code trouwens, kom ik op hetzelfde bedrag uit, maar ben er blij mee
Had je al geboekt?

hannie
19-04-21, 20:43
Het is een prima prijs in vergelijking wat ik allemaal aan hoge prijzen zie.

elstars
27-04-21, 12:22
Op dit moment (april, 21) zijn de huurprijzen voor een auto in de US belachelijk hoog. Verschillende stukjes gelezen in de amerikaanse pers en allemaal met dezelfde strekking: Veel verhuurbedrijven hebben hun autos uit de lease gehaald en hebben bijna geen voorraden meer. met name in populaire bestemmingen als Florida en Californie zijn de autohuurprijzen per dag soms wel 300 dollar. Niet leuk meer dit...Hopen dat het wat goedkoper wordt als we weer mogen reizen....en...dat ie er dan ook staat als je gereserveerd hebt!

kakker
19-05-21, 10:21
Op dit moment (april, 21) zijn de huurprijzen voor een auto in de US belachelijk hoog. Verschillende stukjes gelezen in de amerikaanse pers en allemaal met dezelfde strekking: Veel verhuurbedrijven hebben hun autos uit de lease gehaald en hebben bijna geen voorraden meer. met name in populaire bestemmingen als Florida en Californie zijn de autohuurprijzen per dag soms wel 300 dollar. Niet leuk meer dit...Hopen dat het wat goedkoper wordt als we weer mogen reizen....en...dat ie er dan ook staat als je gereserveerd hebt!

Ik heb gisteren een auto bij Hertz gehuurd, type minivan, voor 8 dagen in april/mei 2022 voor 342,22 USD dat is 280 euro ofwel 35 euro per dag
In 2018 betaalde ik bij Hertz voor een groter type SUV (GMC Yukon XL) 1.150,50 euro (incl tolwegen, tarief weet ik niet meer exact) voor 25 dagen, ofwel 46 euro per dag

Ook de cruiseprijzen (we gaan een weekje met een cruise voordat we die auto huren) zijn niet echt duurder, ik denk dat die zelfs goedkoper zijn vergeleken met een cruise uit 2017.

Ik heb het idee dat huurauto's, net als vele andere producten, iets duurder zijn geworden. Maar niet schandalig duur. Ik hik veel meer tegen de ticketprijzen van vliegmaatschappijen en een hotels nabij Miami Airport en nabij Schiphol met Park, Sleep en Fly optie.

Ik reserveer dus nu maar vast vanalles dat ik weer mag afzeggen zonder boete, maar hou wel de prijzen in de gaten... die moeten nog dalen bij bepaalde producten/diensten.

Petradk
22-05-21, 22:53
Wow, dankjewel voor de uitleg en codes. Ook wij waren enorm geschrokken van de huurprijzen van auto's tov vorig jaar. Zojuist bij National een nieuwe boeking gedaan en dat scheelt ons gewoon €1800 voor drie weken in augustus!!! We halen en brengen de auto nu op MCO ipv de eerdere boeking in Altamonte Springs (daar wonen vrienden).
Ergens nog wel een twijfel of het klopt (vanwege het enorme prijsverschil) + een kleine angst dat er geen auto's op het vliegveld staan. Dat laatste had ik ook ergens gelezen dat dat nu kan voorkomen. Daarom laten we de oude boeking bij Budget in Altamonte Springs voor dag later nog maar staan.

BellaViveres
28-05-21, 16:07
Voor de periode 21 dec tot 6 januari zoek ik een Midsize SUV. Vorige keren boekte ik bij Alamo-brits en Driveusa.de maar nu zijn de prijzen niet grappig meer. Ik heb ook geprobeerd bij National maar weet niet wat ik verkeerd doe met de codes.

KevinB
28-05-21, 21:01
Maak een account aan bij National
download de app en log in.
Zet het knopje uit bij contract information en vul bij “other contract id” 8572154 in.
ik krijg dan voor 21-1 tm 6-1 $566,- voor keuze uit de aisle en $659,- voor een mid size suv

BellaViveres
28-05-21, 23:15
Ik heb een account en de app gedownload..
Als ik het vinkje bij Use Emerald Club Members contract uitzet en eronder ( contract ID) de code invul krijg ik een foutmelding (??)

KevinB
29-05-21, 07:39
Dat is vervelend.
Op de website werkt het ook https://www.nationalcar.com/en/home.html#/
Bij account number weghalen wat er staat, daar 8572154 invullen en je krijgt dezelfde prijzen te zien.
Zowel als guest en ingelogd werkt het bij mij.

BellaViveres
29-05-21, 08:58
Yes, gelukt zowel app als op de website.
Moet ik voordat ik reserveer nog een code weghalen ?Er staat nu contract Applied BNL.
Of kan ik gewoon door naar reserveren?

Super bedankt voor je hulp!!

KevinB
29-05-21, 09:38
De code kun je gewoon laten staan.
Evt kun je 8572130 (flying blue) gebruiken, geeft een iets hogere prijs maar hier kun je evt wel een gratis lidmaatschap van aantonen.

BellaViveres
29-05-21, 10:06
Geeft met fly blue code aan dat er no vehicles available zijn.
Ik ga maar voor de andere code dan.

Terpies
29-05-21, 13:15
Coupon ND2218DDR geeft nog extra korting :cool:

Bullyleo
29-05-21, 16:16
Maak een account aan bij National
download de app en log in.
Zet het knopje uit bij contract information en vul bij “other contract id” 8572154 in.
ik krijg dan voor 21-1 tm 6-1 $566,- voor keuze uit de aisle en $659,- voor een mid size suv
Ik zeg bedankt voor de tip KevinB!!!
Ze konden mij bijna reanimeren toen ik de prijzen voor november zag. Na gebruik van deze tip de app geinstalleerd en een midsize suv gekozen voor 3 weken en toch voor het gemak de fuel service erbij genomen. Kom ik in totaal op 912 dollar uit, omgerekend zo'n 750 euro dus 35 dollar per dag. Ik ben happy. Thanks!

KevinB
29-05-21, 16:50
Graag gedaan, de contract id’s komen trouwens van het allesamerika forum.

Dirk
29-05-21, 19:03
Hallo,nemen jullie de P.A.I verzekering erbij of ben je genoeg verzekerd vanuit Nederland

Terpies
29-05-21, 21:03
Ik zeg bedankt voor de tip KevinB!!!
Ze konden mij bijna reanimeren toen ik de prijzen voor november zag. Na gebruik van deze tip de app geinstalleerd en een midsize suv gekozen voor 3 weken en toch voor het gemak de fuel service erbij genomen. Kom ik in totaal op 912 dollar uit, omgerekend zo'n 750 euro dus 35 dollar per dag. Ik ben happy. Thanks!
Wat scheelt de prijs voor jouw tijdvak met een EC boeking? Ik zou dat als tweede boeking nemen, want goedkoper en in de aisles staat vrijwel altijd wel een midsize (of zelfs standard SUV). Staat de door jou gewenste auto er niet, dan vraag je vriendelijk aan een greeter. Als hij niets voor je kan regelen kun je altijd nog de boeking gebruiken die je nu hebt staan.

grite kans dat je nòg goedkoper uit bent en dezelfde of grotere auto uit de twee EC rijen kunt kiezen :rolleyes:

edit: heb even gekeken en de prijs voor een EC boeking is $794 ;) (zonder fuel service $742, dus dat is dure fuel a $2,79 per gallon…)

Terpies
29-05-21, 21:26
Hallo,nemen jullie de P.A.I verzekering erbij of ben je genoeg verzekerd vanuit Nederland
Nog nooit afgesloten en ook nog nooit over nagedacht.

Bullyleo
30-05-21, 14:29
Wat scheelt de prijs voor jouw tijdvak met een EC boeking? Ik zou dat als tweede boeking nemen, want goedkoper en in de aisles staat vrijwel altijd wel een midsize (of zelfs standard SUV). Staat de door jou gewenste auto er niet, dan vraag je vriendelijk aan een greeter. Als hij niets voor je kan regelen kun je altijd nog de boeking gebruiken die je nu hebt staan.

grite kans dat je nòg goedkoper uit bent en dezelfde of grotere auto uit de twee EC rijen kunt kiezen :rolleyes:

edit: heb even gekeken en de prijs voor een EC boeking is $794 ;) (zonder fuel service $742, dus dat is dure fuel a $2,79 per gallon…)

Kijk daar kan ik wat mee! Tweede reservering gemaakt op de EC en heb ook nog eens de door jou genoemde code gebruikt voor extra korting. Deze keer geen fuel service toegevoegd en kom in totaal op 725 USD. Dat noem ik een slok op een borrel. Dank voor de tip!
Moet ik dan wel de oorspronkelijke reservering ter plaatse cancelen als ik een geschikte auto in de EC aisle heb gevonden?

Terpies
30-05-21, 18:18
Het hoeft niet, maar het is wel zo netjes… ze houden namelijk nog wel een auto vast voor je…
als je ff twee minuten de tijd neemt om te annuleren maak je misschien een ander blij die vergeefs staat te wachten.

je bent nu pas EC lid geworden toch? Komende tijd ff forum in de gaten houden, want er komt vast snel weer een link voor upgraden naar Executive of zelfs Executive Elite. Dan komt er nog een rij met keus bij (meestal de nog iets grotere/luxueuzere auto’s).

heb je misschien ook ergens van de hotelketens reward status? Bv Diamond select van Best Western?

Bullyleo
30-05-21, 18:42
je bent nu pas EC lid geworden toch? Komende tijd ff forum in de gaten houden, want er komt vast snel weer een link voor upgraden naar Executive of zelfs Executive Elite. Dan komt er nog een rij met keus bij (meestal de nog iets grotere/luxueuzere auto’s). heb je misschien ook ergens van de hotelketens reward status? Bv Diamond select van Best Western?

Ik ben al jaren EC lid, alleen nooit gebruik van gemaakt omdat we altijd via Alamo Brits huurden. Maar ik zal het in de gaten houden. Mocht die upgrade naar Executive of Executive elite lukken, dan kan ik denk ik wel de midsize suv alvast annuleren want het zal dan wel heel gek lopen als er dan niets tussen zit.
Wij maken geen gebruik van hotels in Florida dus wat dat betreft geen reward status.

Terpies
30-05-21, 19:05
:DIk heb inmiddels vrijwel bij alle ketens de hoogste status (behalve bij Hyatt en Hilton) zonder er ooit maar een nacht geslapen te hebben. Evenals de hoogste status bij de autoverhuurbedrijf (National, Avis, Hertz en SIXT)… ook zonder elk jaar te voldoen aan x reserveringen of y extra dagen per jaar om status te behouden. Met slimmigheid en goed opletten kun je prima legaal alle behaalde statussen in stand houden :D

overigens…met de huidige status van lage beschikbaarheid bij de verhuurders zal het nog wel een tijdje duren voordat de pre-COVID status qua beschikbare hoeveelheid auto’s terugkomt. Ik zou dan zeker nu in deze tijd de dubbele boeking altijd aanhouden en pas annuleren na aankomst in de garage.

BellaViveres
30-05-21, 21:54
@KevinB en @Terpeis ontzettend bedankt voor de tips.
Ik heb twee reserveringen staan (EA en Mid. SUV ) voor een hele mooie prijs
Ik ben er enorm blij mee!!

Chantal Van Wijngaarden
05-06-21, 23:04
Top tips dank jullie wel.
ik kan allen niet vinden of ik de reserveringen gratis kan annuleren, heb kunnen upgraden naar executive
en welke auto’s zijn er doorgaans te kiezen.

KevinB
06-06-21, 11:29
Voor het aanbod in de Emerald Aisle https://www.emeraldaisle.com/#tourIntro
De upgrade naar executive kan soms via een aktie of via een statusmatch, maar daar kan Terpies je vast meer over vertellen.
Hij heeft uitgebreide uitleg gegeven op het allesamerika forum, zelf even zoeken is zo gevonden.

Terpies
06-06-21, 12:06
Bij zowel National als Hertz is het net als bij andere verhuurders: je krijgt wat je betaalt. Wil je een cabrio dan moet je een cabrio boeken, idem met een SUV. Echter, beide verhuurders hebben een loyaliteitsprogramma, waardoor het aantrekkelijk gemaakt wordt voor frequente huurders.
Hier is het: huur en betaal een midsize (sedan) en kies de auto die je wilt uit de loyalty program rij, bij National EC aisle (of ook uit de EC Executive rij, als je hogere loyaliteits status hebt). Bij Hertz heet dit loyaliteits programma Gold (en afhankelijk van de status heb je ook nog Five Star en President’s Circle, in totaal dus 3 rijen) waaruit je een keus mag maken, afhankelijk van welke status je hebt. Bij Hertz boek en betaal je (minimaal) een Groep C (midsize sedan) om in aanmerking te komen voor de zgn. Gold Canopy service, het loyaliteitsprogramma van Hertz.

Als je dus geluk hebt als je op locatie komt, KAN het zijn dat er eenzelfde auto van jouw voorkeur in een van de aisles staat waaruit je mag zoeken als lid van het loyaliteitsprogramma, MAAR dit is geen garantie. Vandaar dat de meeste mensen hier op het forum een backup boeking maken: een reservering voor de klasse die je wilt, en eentje voor de keus uit de aisles. Omdat alles post-paid is kun je dus zonder problemen tot op de dag dat je in de garage staat (zelfs 24 uur daarna) kosteloos je niet gebruikte reservering laten vervallen: je loopt dus met twee boekingen geen enkel risico! https://forum.allesamerika.com/images/smilies/thumbsup.gif

ronenivonne
08-06-21, 21:09
Als eerste bedankt voor de tip wat betreft de kortings code. Ik heb een Emerald profiel aangemaakt en de 8572154 code gebruikt. Mooie prijs en meteen vast gelegd.
Wij hebben vooralsnog geen ervaring met National. Ik heb een paar vraagjes waar hopelijk iemand het antwoord op weet.

Waar kan ik een extra bestuurder toevoegen bij een gemaakte boeking bij National?

Zijn er extra kosten verbonden aan de extra bestuurder?

Moeten je nog iets laten zien als je de code gebruikt?

Kan ik met een boeking gemaakt via emerald profiel icm de app automatisch de counter overslaan? Net als bij Alamo?

Alvast bedankt

Terpies
08-06-21, 21:17
Je geeft bij de exit booth de rijbewijzen (leeftijd 25+) af Dan worden ze bijgeschreven zonder extra kosten.
je hoeft niets te laten zien bij gebruik codes.
je loopt naar de EC aisle en je zoekt een auto uit (sleutels liggen erin) vervolgens stap je in en rijd je naar de exit booth.

zo simpel is het :rolleyes:

ronenivonne
08-06-21, 22:15
Thx en top geregeld dus.
We zijn erg blij met de prijs van 623,63 euro voor een mid size SUV ophalen op Orlando AirPort voor 16 dagen

Terpies
09-06-21, 03:26
Je boekt een midsize sedan…geen midsize suv….

Petradk
27-06-21, 14:58
Op advies van vrienden woonachting in Florida hebben we per email contact gezocht met National. We hebben bij hen een booking staan (3 augustus), maar ook ervaringen gelezen van anderen dat er mogelijk geen auto staat bij aankomst vanwege het tekort aan verhuurauto's. We hebben bij National gecheckt hoe dit zit en een antwoord gekregen dat ik ter info met jullie deel. Het komt er op neer dat National adviseert mensen vroegtijdig een auto te reserveren, zoals wij dat gedaan hebben. Ze kunnen ons geen specifiek model of kleur (!!) garanderen, maar wél een auto in de gereserveerde klasse.
Rondom alle stress of we uberhaupt kunnen gaan, geeft me dit wel rust. Uiteraard neem ik dit mailtje mee ;-)

Terpies
27-06-21, 15:22
Je kunt bij national zonder problemen en kosten twee reserveringen maken: een voor de auto klasse die je wilt en een voor de EC boeking (betaal en boek een midsize sedan, en kies een auto uit de EC en/of EC Executive rij). Als je daar bent kun je ter plekke in ieder geval de gewenste klasse rijden.
ik weet niet welke klasse je wilt boeken maar een midsize SUV (EC rij) of standard SUV (EC Executive rij) kun je altijd wel meekrijgen op je EC boeking.

PENPE
21-07-21, 21:22
ik weet niet welke klasse je wilt boeken maar een midsize SUV (EC rij) of standard SUV (EC Executive rij) kun je altijd wel meekrijgen op je EC boeking.

Let op : het kan zo maar gebeuren dat er zelfs op de EC Executive aisle geen SUV's beschikbaar zijn ( dit overkwam mij februari 2020 op IAD )

Terpies
22-07-21, 22:26
Je boekt toch ook geen SUV maar een midsize sedan. Als je een SUV wilt moet je die klasse boeken (al dan niet als backup).
je krijgt waar je recht op hebt cq. betaalt… vandaar de backup boeking.

jij kreeg toch ook na vriendelijk vragen een SUV mee op je EC boeking? Als er in de EC aisles geen SUV staat, maar in de SUV rij wel, kun je drie dingen doen: vriendelijk vragen of je eentje uit die rij mag uitzoeken op je EC boeking, je backup boeking voor je gewenste klasse gebruiken of (als je een beetje lef hebt) een SUV uit de midsize SUV of standard SUV (en als je heel veel lef hebt: full size SUV) meenemen en nietsvermoedend naar de exit booth rijden met je EC reservering.

Krullenbol
23-07-21, 06:57
Als je Emerald member exeutive bent en je boekt midsize sedan dan kan je toch wegrijden met een midsize suv (minimaal)?
Ik heb altijd weg kunnen rijden met een standaard suv en soms een full size suv.

theovg
23-07-21, 12:45
Nee alleen als er een in de Emeraldrij staat, staat er geen suv dan heb je pech hebben, of vriendelijk vragen.
Wij hebben ook altijd wel een suv kunnen pakken, maar nu schijnt dat anders te zijn.

Terpies
23-07-21, 20:16
Er staan nu (zeer waarschijnlijk) gewoon minder auto’s Dan voor de corona crisis, dus nu beter een tweede boeking maken voor het type wat je wilt rijden. Op het flyertalk forum staan hele horrorverhalen van mensen die een uur of langer moeten wachten tot er überhaupt een auto is, en dan is het take it or leave it, anders gaat ie naar de volgende wachtende…

lisje
05-04-22, 19:46
Wij gaan 5juli eindelijk terug naar ‘onze’ Sunshine State…
Ben al een hele tijd aan het uitzoeken waar we de auto het voordeligste kunnen boeken.
Momenteel kom ik uit op Exitreizen.nl en usareisen.de (Beiden ong 2800€ voor wat we willen)
En wat willen we?
Een fullsize SUV (chevy tahoe of gelijkaardig)

Wanneer?
van 5/7 tot en met 31/7

Waar?
Miami int’l airport (halen en brengen)

wie heeft zin om zijn of haar expertise te gebruiken en een goedkopere aanbieder te zoeken?
Jullie krijgen alvast onze eeuwige dankbaarheid!

fijne avond

meisje
05-04-22, 20:09
Kijk op Avis.is dat is IJsland. Klik Avis world wide discount in en vul in: N744100. Is Britisch Airways

gewoon even proberen met de data dat je wil huren. Heb zelf ook een boeking gemaakt

succes!

Terpies
05-04-22, 22:00
Wij gaan 5juli eindelijk terug naar ‘onze’ Sunshine State…
Ben al een hele tijd aan het uitzoeken waar we de auto het voordeligste kunnen boeken.
Momenteel kom ik uit op Exitreizen.nl en usareisen.de (Beiden ong 2800€ voor wat we willen)
En wat willen we?
Een fullsize SUV (chevy tahoe of gelijkaardig)

Wanneer?
van 5/7 tot en met 31/7

Waar?
Miami int’l airport (halen en brengen)

wie heeft zin om zijn of haar expertise te gebruiken en een goedkopere aanbieder te zoeken?
Jullie krijgen alvast onze eeuwige dankbaarheid!

fijne avond

wil je perse een full size suv? Voor een aisle pick bij Hertz (waar je met pc status waarschijnlijk wel met een standard suv kunt wegrijden) betaal je rond de 1300 US dollar. Is het je echt die 1500 euro extra waard om 1 slag groter te rijden?

utah
08-04-22, 05:46
Ik kijk steeds via AutEurope. Of via lidmaatschap bij Alamo.