PDA

Bekijk Volledige Versie : Vliegtickets 2021 excl jul/aug



mirretje
23-01-21, 22:03
We houden het niet meer..... we hebben geboekt voor december.

Via skyscanner
23-12/6-1
Heen:
Klm rechtstreeks van Ams naar Mia
Terug:
Air France met tussenstop Mia-Cdg-Ams

Totaalprijs inclusief koffers en stoelreservering 2055,76 voor 4 personen

Heel blij, we kunnen niet wachten. Fingers crossed 🤞

mickey
23-01-21, 23:28
Wat heerlijk zeg! En mooie prijzen voor het hoogseizoen.
Gaan jullie ook al de accomodaties vastleggen, of wachten jullie daar mee?

mirretje
24-01-21, 00:07
We hebben een villa gereserveerd via vrbo. Deze kunnen we tot 9 december annuleren....ik hoop zo dat dat niet nodig is 😉

Cindy1969
24-01-21, 13:06
Wat heerlijk! Toch iets om naar uit te kijken. Zal toch tegen die tijd wel weer mogen? Hoop het zo...
Zou eerst deze maand. Geannuleerd. Wilde dan in mei, maar gaat hem ook niet worden.
September heb ik ook vrij maar dat gaat hem ook niet worden vrees ik. Denk dat ik al blij ben als het een weekje Griekenland kan worden.
Focus nu op januari 2022 :)

Veel plezier met de voorpret!

mirretje
24-01-21, 15:34
Dank je wel Cindy!
Ik hoop zo ontzettend dat het door kan gaan en dat Covid, voor zover mogelijk , de wereld uit is. Voor ons allemaal, dat we weer fijn kunnen gaan en staan waar we willen. Het klinkt misschien verwend want er zijn heel veel vreselijke dingen aan de hand in de wereld maar wij missen Amerika zoooooo erg!

mattrob
25-01-21, 10:22
Mooie prijs ! Dat de rechtstreekse vlucht van AMS - MIA alweer in de planning zit van KLM ? Maar ach, anders boeken ze jullie wel om via ATL of zo. Maar lekker vooruitzicht, mooie prijs, dat zou toch wel moeten lukken dan !!

Cindy1969
25-01-21, 18:57
Ik ook hoor Mirretje, heb nog nooit zo'n enorme heimwee gehad, kan soms wel janken als ik eraan denk.
Denk dat als het ooit weer kan ik zelfs de grond ga zoenen daar als ik arriveer :p

mirretje
25-01-21, 19:31
Mooie prijs ! Dat de rechtstreekse vlucht van AMS - MIA alweer in de planning zit van KLM ? Maar ach, anders boeken ze jullie wel om via ATL of zo. Maar lekker vooruitzicht, mooie prijs, dat zou toch wel moeten lukken dan !!

Waarschijnlijk veranderd de vlucht nog wel een aantal keer inderdaad. Maakt niks uit! Als we er maar komen hahaha

mirretje
25-01-21, 19:33
Ik ook hoor Mirretje, heb nog nooit zo'n enorme heimwee gehad, kan soms wel janken als ik eraan denk.
Denk dat als het ooit weer kan ik zelfs de grond ga zoenen daar als ik arriveer :p

Hahaha Cindy! Toevallig zei ik gisteren hetzelfde tegen mijn dochter. Dat ik dus de grond zou kussen als we aankomen !!!

Cindy1969
26-01-21, 15:49
Haha dat is toevallig :D