PDA

Bekijk Volledige Versie : Yes eindelijk in Bradenton Florida



ned in mo
16-08-20, 19:35
Ik juich!!!
Eindelijk in Florida!!
Morgen gaat het huis dat we gebouwd hebben 21 jaar geleden naar een nieuwe eigenaar.
We hebben ons droomhuis gevonden in Bradenton Florida aan de Manatee river. Ik kan dus vanuit mijn achtertuin Manatees en aligators aaien lol.
Ik moet alleen nog een boat lift laten installeren bij het dock zodat mijn boot ook een plaatsje heeft.
Het is een Key west style home geworden met een tropische achtertuin.
Key west betekent dat je woont op de bovenverdieping (theoretisch kan de boel overstromen als de hurricane recht over je heen komt maar die kans is heel klein).
Beneden is het allemaal garage, wat betekent dat ik 200m2 ruimte heb om mijn verzendbedrijf te runnen. Perfect dus.
31 aug krijg ik de sleutels van het huis en ik kan niet wachten tot het zover is.
Ik ben reeds in Florida en zit in het vakantie huis van een nederlands echtpaar dat 5 min van mijn nieuwe huis is. Dit is noodzakelijk omdat morgen high school en college begint voor mijn kinderen
27 aug vlieg ik naar Missouri terug om daar een penske moving truck op te halen. Wordt nog een drukke tijd dus!

JeroenB
17-08-20, 09:32
Even geduld en dan kun je je mooie huis in, wanneer krijgen we foto's te zien van je nieuwe huis ?

En zo'n grote garage onder het huis is ideaal, ik heb dat in NL een tijd gehad en is mij toen heel goed bevallen zoveel ruimte.

Cindy1969
17-08-20, 21:06
Oh klinkt goed zeg! Veel succes met de verhuizing en veel geluk daar.

Ta2 Gerrit
18-08-20, 16:19
Mooi bericht, en veel plezier en succes in FL.

mickey
19-08-20, 09:59
Heerlijk hoor, om jaloers op te worden;)
natuurlijk willen wij graag foto’s zien als je verhuisd bent :D

moonlight91
19-08-20, 13:40
Vervelend zeg ! :D
Heel veel succes en plezier in jullie nieuwe woon omgeving

koenkamphuys
22-08-20, 10:04
Dus Ned in Mo wordt Ned in FL .. Welkom in de leukste staat van Amerika.

remcozoon
30-05-21, 00:15
Wat leuk.. ik ben erg benieuwd hoe het er daar uit ziet.
voor onze reis verblijven we 4 nachten op Anna Maria eiland.
weet je toevallig in welke maand je de dolfijnen en stingrays tegen kan komen?